De beste nieuwe Radio Talenten.

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

sjaak slaat door

Re: De beste nieuwe Radio Talenten.

Bericht door sjaak slaat door »

Ik vond stefan de groot een talent toen hij bij 538 in de nacht zat (s'morgens zeer vroeg).
Helemaal het 5 uur 38 moment dat hij iemand uit bed belde....dat deed hij heel leuk,en vond hem ook niet een eenheidsworst.

Maar ja hij is naar 3 fm gegaan...en daar ben ik hem kwijtgeraakt,om de simpele reden dat ik niet naar 3 fm luister.

Verder..ja martijn muijs vind ik wel ok...maar is dat nog een talent? en bij slam fm zitten daniel lippens en ivo van breukelen.

Verder is er niet zoveel talent.

Het zal de tijd wel wezen...dan heb je zomaar een rijtje nieuwe dj's...en dan een paar jaar niet.

Groet Sjaak
EA

Bericht door EA »

Daletforum schreef:
EA schreef:Ik vind dat er vandaag de dag maar weinig nieuw talent zit. Heel veel van hetzelfde, geen uitgesproken DJ's. De laatste talenten zitten al weer een tijdje bij diverse zenders. Maar nieuw talent, nee, ik heb ze nog niet gehoord.
Jammer dat je niet beargumenteert waarom je dat vindt. Ik deel je mening en de reden is omdat de DJ's tegenwoordig allemaal erg op elkaar lijken. Vroeger had je DJ's die je meteen kon herkennen aan de manier waarop het programma gepresenteerd werd, ze hadden eigen items die andere DJ's niet na gingen doen, ze hadden passie voor muziek die zij draaide en dat kon je horen als zij een plaat gingen aan- of afkondigden, ze waren stuk voor stuk uniek op de manier zoals zij zichzelf op de radio presenteerde en daarbij hadden ze ook de vrijheid om te doen wat ze op de radio wilde doen. Ja, dat was radio op z'n best als je het mij zou vragen.
Ok, ik sluit me hier bij aan. Helemaal mee eens.
Weg met de eenheidsworst op de radio en het bewandelen van platgetreden paden.
Bertjee

Bericht door Bertjee »

Voor mij zijn de beste nieuwe radiotalenten van afgelopen tijd Mark la Brand en Domien Verschuuren.
ZIj springen er gewoon uit !!

Slechtste radiotalenten van afgelopen tijd zijn: Joey Hereman, Stefan de Groot, maarja hun hoor je
dan ook niet meer op de radio ;-)
u111549

Bericht door u111549 »

Ingebruik schreef:Kleine aanvulling dan, het is geen dj, maar die (jonge) vrouwenstem die bij Q onder andere de radiorebus inspreekt, dat vind ik ook wel een talent :)) Hoewel duidelijk een beetje "opgeleukt", toch een erg prettig stemgeluid en vooral leuke manier van inspreken! Iemand enig idee wie dat is?
Oh dat is Sophie ze is Jingle inspreker en ze heeft ook een tijdje de Geheime Zondag show gepresenteerd met Menno Barreveld en Martijn Zuurveen (Producer Goeiemorgenshow.)
Love leven, love radioforum. Mooi.
RMF

Bericht door RMF »

sjaak slaat door schreef:Ik vond stefan de groot een talent toen hij bij 538 in de nacht zat (s'morgens zeer vroeg).
Helemaal het 5 uur 38 moment dat hij iemand uit bed belde....dat deed hij heel leuk,en vond hem ook niet een eenheidsworst.

Maar ja hij is naar 3 fm gegaan...en daar ben ik hem kwijtgeraakt,om de simpele reden dat ik niet naar 3 fm luister.
Dat je Stefan niet meer terug vindt komt niet doordat je niet naar 3fm luistert. Al had je dat 24/7 gedaan, dan had je Stefan niet gevonden, om de simpele reden dat hij als producer van Frank Dane is gaan werken, voor het geval je het nog niet wist. Maar ik vond hem ook altijd wel goed. Vooral met z'n schuine moppen-rondje dat uiteindelijk uitliep op 53 Ed. Ed was leuk, tot het moment dat Stefan bedacht dat mensen zijn moppen live onair mochten beoordelen. Dan maak je er een soort wedstrijdje van, en dat vind ik niet op de (nacht)radio thuishoren.
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Qmusic_isgood_foryou schreef:Oh dat is Sophie ze is Jingle inspreker en ze heeft ook een tijdje de Geheime Zondag show gepresenteerd met Menno Barreveld en Martijn Zuurveen (Producer Goeiemorgenshow.)
Die show was dan zeker wel heel erg geheim, want ik heb hem nog nooit gehoord :smile:

Maar bedankt, Sophie dus :))
MaxieMouse

Bericht door MaxieMouse »

Q-music: Wietze de jager
538:Robin Leféber
3FM: Domien Verschuuren
SLAM!FM:Niels de koning
R.J. Mulder

Bericht door R.J. Mulder »

Nou kunnen we Domien niet echt meer tot een nieuw talent rekenen...
Wissewasje

Bericht door Wissewasje »

Ik vind Dimitris Kops wel wat hebben. Hij is fijn zichzelf on-air en heeft niet te veel poespas er omheen.
Plaats reactie