De beste nieuwe Radio Talenten.

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

u111549

De beste nieuwe Radio Talenten.

Bericht door u111549 »

Ik vond het wel leuk om een Topic te openen over de nieuwe radio talenten. Er zijn er op dit moment veel bij 3FM, Radio 538 en Q-music ik heb hier mijn lijstje:

Radio 538: Mark Labrand
Q-music: Mattie Valk en Wietze de Jager ze zijn vooral als duo erg grappig op de zondag avond.
3FM: Barend van Deelen
Love leven, love radioforum. Mooi.
bbarry

Re: De beste nieuwe Radio Talenten.

Bericht door bbarry »

Ik heb er op dit moment maar eentje.
3fm: Thymen Wabeke. Zeer aangename stem, creatief en voor zijn 19jarige leeftijd komt hij inhoudelijk zeer sterk uit de hoek. Heel erg sneu dat hij binnen drie weken moet stoppen bij 3fm. Er moet daar toch ergens nog een plaatsje beschikbaar zijn?
EA

Bericht door EA »

Ik vind dat er vandaag de dag maar weinig nieuw talent zit. Heel veel van hetzelfde, geen uitgesproken DJ's. De laatste talenten zitten al weer een tijdje bij diverse zenders. Maar nieuw talent, nee, ik heb ze nog niet gehoord.
Weg met de eenheidsworst op de radio en het bewandelen van platgetreden paden.
u111549

Bericht door u111549 »

bbarry schreef:Ik heb er op dit moment maar eentje.
3fm: Thymen Wabeke. Zeer aangename stem, creatief en voor zijn 19jarige leeftijd komt hij inhoudelijk zeer sterk uit de hoek. Heel erg sneu dat hij binnen drie weken moet stoppen bij 3fm. Er moet daar toch ergens nog een plaatsje beschikbaar zijn?
Ja was na de zomer 3voor12 radio niet voor hem?
Love leven, love radioforum. Mooi.
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Het ligt er maar net aan hoe je talent definieert? Volgens mij is alleen dat al voer voor een enorme discussie :))

Ikzelf vind bijvoorbeeld Wietze en Mattie van Q erg leuk om te horen (afzonderlijk, gezamenlijk moeten ze naar mijn smaak nog wat groeien :smile: ).

Iets minder echt nieuwe garde, maar wel een blijvertje denk ik, kan groeien tot de echte top naar mijn idee: Domien.
Orange

Bericht door Orange »

EA schreef:Ik vind dat er vandaag de dag maar weinig nieuw talent zit. Heel veel van hetzelfde, geen uitgesproken DJ's. De laatste talenten zitten al weer een tijdje bij diverse zenders. Maar nieuw talent, nee, ik heb ze nog niet gehoord.
Je bedoelt zeker dat er de laatste tijd maar weinig nieuwe dj's zijn die volgens jouw maatstaven radio maken. Tja, als je het zo beredeneert, dan denk ik dat er nooit meer een talent zal opstaan.

Maar om het constructief te houden, waar moeten talenten in jouw ogen dan aan voldoen?
EA

Bericht door EA »

De vraag is wat vind jij de beste nieuwe radio talenten. Dan zeg ik dat ik vind dat die er niet zijn op dit moment. Wie weet ooit weer eens.
stefklep

Bericht door stefklep »

Op Qmusic zit wel veel nieuw talent hoor. ik noem een eva koreman, en de 2 andere namen van hier boven. Op decibel hoorden ik ook een nieuwe stem kan alleen ze naam even niet vinden. Puur gewoon een smaak kwestie de een kan je beter verdragen dan de ander, en het is maar net wat je verwachtingen zijn bij "nieuw talent"
alex..

Bericht door alex.. »

EA schreef:De vraag is wat vind jij de beste nieuwe radio talenten. Dan zeg ik dat ik vind dat die er niet zijn op dit moment. Wie weet ooit weer eens.
Dan kun je best antwoord geven wat jou maatstaaf is voor een DJ.
EA

Bericht door EA »

alex.. schreef:
EA schreef:De vraag is wat vind jij de beste nieuwe radio talenten. Dan zeg ik dat ik vind dat die er niet zijn op dit moment. Wie weet ooit weer eens.
Dat was niet de vraag. Blijf graag ontopic.
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Kleine aanvulling dan, het is geen dj, maar die (jonge) vrouwenstem die bij Q onder andere de radiorebus inspreekt, dat vind ik ook wel een talent :)) Hoewel duidelijk een beetje "opgeleukt", toch een erg prettig stemgeluid en vooral leuke manier van inspreken! Iemand enig idee wie dat is?

En oh ja, het is niet de vraag EA nee, maar het is een logisch gevolg. Pas als je kunt definiëren wat je talent vindt, kun je ook gaan oordelen of iemand talent is. Vandaar mijn eerdere opmerking. Maar goed he!
RMF

Bericht door RMF »

Ik vind Jos Eggink van Radio 538 wel goed klinken. Maar Robert de Loor van hetzelfde station moet denk ik nog even doorgroeien. Hij klinkt naar mijn idee nog wat te Utregs. (dacht trouwens eerst dat het Haags was :D )
Phoenix

Bericht door Phoenix »

EA schreef:
alex.. schreef:
Dat was niet de vraag. Blijf graag ontopic.
Door de topic starter is helemaal geen vraag gesteld. De topic starter heeft slechts een topic over nieuwe radio talenten geopend. Als dan een mede-forumlid de vraag stelt wat voor jou de maatstaven zijn voor DJ dan is dat een valide vraag. We zitten hier immers op een discussieforum. Jammer dat jij (deze) discussie(s) uit de weggaat.
Qmusic_isgood_foryou schreef:Ik vond het wel leuk om een Topic te openen over de nieuwe radio talenten.
Bij Q Music zit absoluut talenten (naar mijn mening ;-) Een paar jaar geleden werden juist DJ's van 3FM als talent bestempeld (doorspit het RF archief maar eens). Nu lijkt Q aan kop te gaan.
12-04-2020 : "De streken van Phoenix kennen we zo onderhand wel."
Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Phoenix schreef:Een paar jaar geleden werden juist DJ's van 3FM als talent bestempeld (doorspit het RF archief maar eens). Nu lijkt Q aan kop te gaan.
Waar overigens wel een verklaring voor te geven is naar mijn idee.. Iwan R. :wink:
Daletforum

Bericht door Daletforum »

EA schreef:Ik vind dat er vandaag de dag maar weinig nieuw talent zit. Heel veel van hetzelfde, geen uitgesproken DJ's. De laatste talenten zitten al weer een tijdje bij diverse zenders. Maar nieuw talent, nee, ik heb ze nog niet gehoord.
Jammer dat je niet beargumenteert waarom je dat vindt. Ik deel je mening en de reden is omdat de DJ's tegenwoordig allemaal erg op elkaar lijken. Vroeger had je DJ's die je meteen kon herkennen aan de manier waarop het programma gepresenteerd werd, ze hadden eigen items die andere DJ's niet na gingen doen, ze hadden passie voor muziek die zij draaide en dat kon je horen als zij een plaat gingen aan- of afkondigden, ze waren stuk voor stuk uniek op de manier zoals zij zichzelf op de radio presenteerde en daarbij hadden ze ook de vrijheid om te doen wat ze op de radio wilde doen. Ja, dat was radio op z'n best als je het mij zou vragen.
Plaats reactie