Michael Pilarczyk terug bij Radio 538?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Daan!

Re: Michael Pilarczyk terug bij Radio 538?

Bericht door Daan! »

Wat dan wel, want ik snap je niet???
EA

Bericht door EA »

Jij schreef:
sp1980 schreef:Ben wel benieuwd hoe 538 en Veronica zich tegenover elkaar zullen positioneren als de plannnen van Radio 538 doorgaan.
Ik schreef:
EA schreef:Dat zal nooit gebeuren. Zou ook wel erg dom zijn. 538 stapt dan over op meer rock/pop, en 3 FM gaat meer dance hitjes draaien.
Vervolgens schreef jij:
Daan Bakker schreef:waarom? Alsof 3FM hun muziekbeleid gaat aanpassen aan 538.
Dus wie snapt wie nu niet...
Weg met de eenheidsworst op de radio en het bewandelen van platgetreden paden.
Daan!

Bericht door Daan! »

Ik dat zeg ik toch ook :D .

Je eerste citaat is trouwens niet van mij, maar goed. 3FM draait pop/rock en dance als het hits zijn. Ik hoop dat 538 qua muziekbeleid daar ook heen gaat. Dat mag ik toch?
EA

Bericht door EA »

Dan zie ik de afzender van wie dat citaat is niet staan.
sjaak slaat door

Bericht door sjaak slaat door »

Michael is een goeie jock en een fantastische stem....dus waarom niet.
En als 538 ekdom ook nog gaat halen (wat ik niet denk) zou dat helemaal fantastisch zijn.
Dan snap ik het wel waarom niels en lindo weg moesten...als je die 2 ervoor terug krijgt,ja dan is de keuze niet moeilijk lijkt mij.

Eerst maar eens even afwachten wat er de komende weken gaat gebeuren voordat we verder roddelen ..(maar wel leuk)
EA

Bericht door EA »

Ekdom naar 538 zie ik niet gebeuren. Die zit net in de middag op 3, dus nog niet zolang geleden bijgetekend als ik me goed herinner. Of is einde contract periode ook al weer in zicht voor hem.
sjaak slaat door

Bericht door sjaak slaat door »

phoe zou het niet weten......maar een contract is er om te verbreken zegt men wel eens.
Als rtl met de geldbuidel rammelt...
Orange

Bericht door Orange »

jessica schreef:SLAM is zo wat 538 in de beginjaren was een echte jongerenzender.
Dit heb ik de afgelopen dagen vaker hier gelezen, maar is dat wel zo? 538 noemde zich the station of the young generation, maar met Bart van Leeuwen, Will Luikinga en Kees Schilperoort was het echt niet te vergelijken met het SLAM van nu. Ik kan me zelfs nog herinneren dat Rick van Velthuysen een tijdje de Nederlandse top 20 of zoiets presenteerde op zaterdagochtend op 538. Daar moet je bij SLAM niet mee aan komen.
morningdj

Bericht door morningdj »

Orange schreef:
jessica schreef:SLAM is zo wat 538 in de beginjaren was een echte jongerenzender.
Dit heb ik de afgelopen dagen vaker hier gelezen, maar is dat wel zo? 538 noemde zich the station of the young generation, maar met Bart van Leeuwen, Will Luikinga en Kees Schilperoort was het echt niet te vergelijken met het SLAM van nu. Ik kan me zelfs nog herinneren dat Rick van Velthuysen een tijdje de Nederlandse top 20 of zoiets presenteerde op zaterdagochtend op 538. Daar moet je bij SLAM niet mee aan komen.
Precies waaraan ik ook duiding gaf. Het historisch besef heeft ruimte gemaakt voor een generatiekloof. Er is een groep hier die de beginjaren van 538 duidelijk niet bewust heeft meegemaakt. Geschiedenisles: 538 *was* in het begin geschoeid op de ideeën van het vroegere Veronica toen het nog op Radio 2 en Radio 3 uitzond als publieke omroep. De logica erachter: het waren ex-Veronica medewerkers van Radio 2 en Radio 3.
Weg met alle platgestampte worsten en eenheidspaden!
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Nevermind.
Laatst gewijzigd door rutgrrr op 08 jun 2011 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Offtopic is het nieuwe ontopic.
Moorkop

Bericht door Moorkop »

Ik weet niet of het zin heeft om Michael terug te halen bij Radio 538. In tegenstelling want de meesten op het forum hier vinden, vind ik hem persoonlijk maar een matige jock. Een te zware en lage stem.Vind hem beter passen als presentator van een autoprogramma op tv; Auto's zijn zijn specialiteit.
Duidelijk voor mij is dat Radio 538 een andere weg wil gaan in slaan nadat Niels Hoogland, Lindo Duvall, Frank Dane en Stefan de Groot vertrokken zijn(al of niet geheel vrijwillig). Maar of Pilarczyk daar in dat plaatje past betwijfel ik vooralsnog.Ze moeten niet te veel willen veranderen daar nu ze het nummer 1-radiostation zijn.
EA

Bericht door EA »

Ik denk dat Jessica de vergelijking maakt met Slam en het 538 toen het net op 103 in Lelystad uitzond op hun enige etherfrequentie. Het was toen een station met veel dance en eurohouse en 'we geven een fantastische scootttter weg'. Later is het breder gegaan met de komst van Edwin Evers en Jeroen van Inkel in een later stadium.
Bertjee

Bericht door Bertjee »

Dadelijk zul je zien dat ook de RTL 4 presentators op de radio te beluisteren zijn. Krijgen we weer zo'n soort taferelen als bij NoordzeeFM ;-)
rutgrrr

Bericht door rutgrrr »

Bertjee schreef:Dadelijk zul je zien dat ook de RTL 4 presentators op de radio te beluisteren zijn. Krijgen we weer zo'n soort taferelen als bij NoordzeeFM ;-)
Dat zie ik niet zo snel gebeuren, maar de kruisbestuiving tussen RTL4 en Radio 538 zal zeker blijven.
Offtopic is het nieuwe ontopic.
Daan!

Bericht door Daan! »

Vrijdagavond presenteert Ruud de Wild eenmalig wild in het weekend. Net op die Antenne. Persbericht komt.
Plaats reactie