Michael Pilarczyk terug bij Radio 538?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
rutgrrr

Michael Pilarczyk terug bij Radio 538?

Bericht door rutgrrr »

Ik dacht ik doe es lekker mee: De roddel is dat Michael Pilarczyk terugkomt bij Radio 538. Naja voor t zelfde geld is het een hoax.

De twitters van Domien meldt:
Ooooohh? Michael Pilarczyk terug naar Radio 538?
http://twitter.com/#!/Domien/status/73739872694833153" onclick="window.open(this.href);return false;

* pjoew pjoew * wordt vervolgd! * pjoew pjoew *
Laatst gewijzigd door rutgrrr op 07 jun 2011 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Offtopic is het nieuwe ontopic.
Bertjee

Re: [roddel] Michael Pilarczyk terug bij Radio 538?

Bericht door Bertjee »

Michael Pilarczyk heeft op dit moment erg druk met zijn TV Productiebedrijf.
Ondanks dat hij radio een mooi medium vind en het af en toe wel kriebeld, wil hij zich voorals nog blijven richten op zijn TV Productiebedrijf.
djmichelb

Bericht door djmichelb »

Dan roddel ik ook ff gezellig mee, Lindo gaat vanaf september naar 3fm. Ma-do de uren overnemen van Eric Corton.
Radio dier in hart en nieren
Rolfz

Bericht door Rolfz »

djmichelb schreef:Dan roddel ik ook ff gezellig mee, Lindo gaat vanaf september naar 3fm. Ma-do de uren overnemen van Eric Corton.
Hahahaha

Een roddel met humor. Zou wel een stunt zijn.
Ruud de Wild, De beste presentator van de Nederlandse Radio!
froz0

Bericht door froz0 »

nee lindo gaat voor sanoma werken ( A7 kavel )
HansHeino

Bericht door HansHeino »

Michael terug in het team, en Niels Hoogland weg? http://www.facebook.com/Niels538" onclick="window.open(this.href);return false;
Met heel veel pijn in mijn hart en tegelijk dankbaarheid voor een onvergetelijke ervaring heb ik vandaag afscheid van 538 genomen. Na 16 jaar ga ik op zoek naar een nwe uitdaging in de radio- en muziekwereld.
De komende maanden ga ik vooral van de zomer genieten en eens kijken wat er allemaal op mijn pad komt.
Laten we hier op FB contact houden (KLIK 'VIND IK LEUK')! Bedankt voor het luisteren!
San Siro

Bericht door San Siro »

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 847&type=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Check de FB profielfoto van Michael. Was hij een keer bij iemand in een programma?
Jungletime

Bericht door Jungletime »

Haal dat Roddel maar weg in de topic Titel.

Hij komt terug.

Michael Pilarczyk keert terug bij Radio 538. Dit melden bronnen aan Radio.NL. Pilarczyk zal deze zomer in eerste instantie op invalbasis te horen zijn op Radio 538, maar later dit jaar krijgt hij een eigen radioprogramma in het weekend. Radio 538 heeft nog niet gereageerd op vragen van Radio.NL.

Pilarczyk werkte in de jaren ’90 ruim zes jaar voor Radio 538. Zijn radiocarrière begon hij in 1988 echter bij Radio 10, waarna hij overstapte naar de publieke omroep Veronica. Hier maakte hij diverse programma’s voor Radio 2 en 3, waaronder Goud van oud, Muziek terwijl u werkt, Ook goeiemorgen, Terug in de tijd en Oh wat een nacht.

In 1992 volgde Pilarczyk Lex Harding en Erik de Zwart naar Radio 538. Hier werkte de deejay maar liefst zes jaar. In die tijd presenteerde Pilarczyk programma’s als Club 538, Mikey Mike in de middag, The Jungle, Goud waar je van houdt en de Piepshow. Tevens was hij enige tijd verantwoordelijk voor de vormgeving van Radio 538. Ook werd hij veejay bij de clipzender TMF.

In 1998 besloot Pilarczyk zich geheel op televisie te gaan richten, daarom presenteerde hij in september zijn allerlaatste programma op Radio 538.

Voor RTL ging hij diverse programma’s presenteren, waaronder De digitale revolutie, Great Escapes, Big Entertainment Club en Cars en Bikes. Doordat RTL eigenaar was van Yorin FM, ging Pilarczyk hier aan de slag als deejay. In 2004 presenteerde hij enige tijd ‘De nummer 1 show’ op Radio Veronica. Momenteel maakt Pilarczyk diverse programma’s voor RTL, waaronder RTL Autowereld en Wielerland.

Inmiddels zijn er voor de komst van Pilarczyk al diverse voorbereidingen getroffen. Voor de deejay is het te hopen dat het flink zonnig is op zijn eerste werkdag bij 538, want dan kan hij openen met de legendarische woorden waarmee hij in 1998 ook afscheid nam: Het is mooi weer.

Roerige tijden bij 538
Overigens zijn het momenteel roerige tijden bij 538. Onlangs verliet Lindo Duvall het radiostation en afgelopen vrijdag werd bekend dat Niels Hoogland na 16 jaar vertrekt bij Radio 538. Volgens de Telegraaf was dit vertrek niet vrijwillig. Het mag opmerkelijk genoemd worden dat de aandeelhouders van Radio 538 na het verschijnen van het persbericht van het station zelf, waarin Hoogland werd bedankt voor zijn diensten, besloten om de deejay nog een flinke trap na te geven.

Met de aankoop van de jongerenzender Slam FM lijkt het erop dat eigenaar RTL Radio 538 wil herprofileren en zich meer op de iets oudere doelgroep (20 tot 49 jaar) wil gaan richten. De komst van Pilarczyk (41) bevestigt deze theorie. [Radio.NL]
EA

Re: Michael Pilarczyk terug bij Radio 538?

Bericht door EA »

Tja, ik weet het niet hoor. Hij heeft wel eerder een comeback gemaakt maar hij was er toen meer niet dan wel.
En dat op een ouder doelgroep richten van 538 lijkt me ook niet echt handig. Het is toch goed zoals het nu gaat? Ze zijn nr. 1 van Nederland, wat willen ze nog meer.
Weg met de eenheidsworst op de radio en het bewandelen van platgetreden paden.
Jungletime

Bericht door Jungletime »

Michael Pilarczyk is wel een aanwist wat mij betreft voor 538.
Altijd goede dj gevonden.
Eppo

Bericht door Eppo »

"Mikey Mike" mag dan een ouwe rot in het vak zijn, hij heeft een zeer goede radiostem en heeft, ook op invalbasis, in het verleden meer dan bewezen goede radio te maken.

Wat mij betreft een goede zet van RTL 538!
♫♪.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.♫♪
Wissewasje

Bericht door Wissewasje »

Toch vraag ik me dan af of het 538 echt zo ontbreekt aan nieuwe aanwas/instroom, men neemt een oudere jock terug ipv voor nieuwe aanwas te gaan.
Mick

Bericht door Mick »

Ruud de Wild terug, Michael terug, nu nog De Zwart en Van Velthuysen!
Appie Happie

Bericht door Appie Happie »

Jazeker,hoorde ook dat Lex Harding,Joost den Draaier,Tom Mulder en Jan van Veen naar radio 538 komen. :lol:
brambo538

Bericht door brambo538 »

538 mist een uitgesproken weekendprogramma zoals Rick van Velthuysen altijd maakte
Plaats reactie