Beste dj's.

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

MaxieMouse

Beste dj's.

Bericht door MaxieMouse »

Goedenmiddag,

Ik wil jullie vragen dit in te vullen met de beste DJ van dat radiostatio.

Radio538:
Q-Music:
RadioDecibel:
3FM:

Mijn mening:"
Radio538:Edwin Evers
Q-Music:Jeroen van inkel
RadioDecibel:Hans Boelen
3FM: Sander Lantinga

DesmondB

Re: Beste dj's.

Bericht door DesmondB »

Radio 538: Dennis Ruyer
Q Music: Van Inkel
Decibel: Diergaarde (? - ik luister daar nooit naar)
3FM: Michiel Veenstra

Snap eigenlijk niet hoe je Lantinga neer kunt zetten bij 3, hij is eigenlijk alleen de sidekick. Nooit solo-jock (ja, vroeger, maar nu niet meer..)

Daan!

Bericht door Daan! »

538: Evers (ook goed: Labrand, Klijn, Ruyer en Nieuwenhuize (top40))
3fm: Ekdom (ook goed: Stenders, Veenstra en Domien)
Q: Inkel, maar dat komt niet door zijn programma daar. Het past heel erg bij Q, maar het blinkt niet uit en is tam.

alex..

Bericht door alex.. »

Zou je dit niet beter kunnen indelen in de "oude" generatie en de "jonge" generatie (qua doelgroep die ze aanspreken dan).
Want ik vind niet dat je Edwin Evers zo kan vergelijken met Dennis Ruyer (al is Dennis ook al weer bijna 29).

boxfm

Bericht door boxfm »

Naar mijn mening:

Radio538: Mark Labrand - Erg prettige jock waar ik graag naar luister. Bij Slam!FM vond ik hem toen der tijd ook goed klinken.
Q-Music: Kirstel van Eijk - Sinds haar vertrek bij Slam!FM heb ik niet erg meer naar haar geluisterd, maar vond haar altijd een goede (vrouwlijke) jock, klinkt llekker opgewekt en verfrissend.
Radio Decibel: Hans Boelen - Vind hem een erg goede jock, prestenteert vol overtuiging en enthousiasme. Vind hem ook erg geschikt voor een landelijke zender.
3FM: Timur - Ik vind Timur altijd een leuke show neerzetten. Hij is ook een dj die een goede middagshow neer kan zetten, wat die goed bewees toen der tijd bij Caz!

Zwarte IJsbeer

Bericht door Zwarte IJsbeer »

Radio538: Edwin Evers
Q-Music: Jeroen van Inkel
RadioDecibel: Geen Idee
3FM: Gerard Ekdom

Overige Radiostations
Radio NL: Hessel Wijkstra
Veronica: Rick van Veldhuizen

Over het algemeen vindt ik Gerard Ekdom en Edwin Evers de beste deejays van Nederland.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht

GeerMeneer

Bericht door GeerMeneer »

Nou, vooruit, hier is mijn bijdrage !!!

:-)

Radio538: Dennis Ruyer

Q-Music: Jeroen van Inkel

Radio Decibel: Koen van Tijn

3FM: n.v.t. want luister zelden/nooit naar 3FM

;-)

Moorkop

Bericht door Moorkop »

Radio 538....Edwin Evers omdat hij nog steeds origineel is en iedere dag weer een boeiende ochtendshow weet neer te zetten.
Q-Music: ....Zonder twijfel Jeroen van Inkel. Nog steeds gedreven. Hij spreekt zowel de oudere als de jonge generatie aan.
Radio Decibel..Luister ik nooit naar.
3FM...........Gerard Ekdom. Zijn enthousiasme en kennis van de popgroepen zijn geweldig.

Mijn favoriet allertijden is Rob van Someren van Radio Veronica. Steekt ver boven alle anderen uit door zijn programma Somertijd. Melige en droge humor iedere dag en Rob heeft ook de nodige zelfspot! Geweldig!

gerard909

Bericht door gerard909 »

alex.. schreef:Want ik vind niet dat je Edwin Evers zo kan vergelijken met Dennis Ruyer (al is Dennis ook al weer bijna 29).
Volgens mij bedoel je 39, dus Ruyer kan prima mee onder de noemer 'oude generatie'. :wink:
Radio, maar met je maten.

u111549

Bericht door u111549 »

Radio 538: Ruud de Wild
Q-music: Jeroen van Inkel maar ik vind Gijs Staverman ook nog steeds top maar toch van Inkel is de baas ;-)
3FM: Ik vind Michiel Veenstra Toch wel heel erg fijn om naar te luisteren maar om eerlijk te zijn Frank Dane maakt een erg leuk program.
Decibel: Luister ik nooit naar...

Overige zenders:
Veronica: Erik de Zwart
Sky radio: Uhmmmmm ;-)
Slam FM: Lex gaarthuis
Laatst gewijzigd door u111549 op 26 apr 2011 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Love leven, love radioforum. Mooi.

Orange

Bericht door Orange »

538: Dennis Ruyer
Q-music: Wouter van der Goes
Decibel: Koen van Tijn
3FM: geen idee, maar in zijn 538-tijd vond ik Frank Dane helemaal top!!!
En uiteraard zijn Van Inkel en Evers ook absoluut top.

Oortjes

Bericht door Oortjes »

Ik vind dit altijd een beetje ingewikkelde vraag. Een d.j. kan net zo goed als zijn programma, terwijl een andere d.j. met een minder programma misschien veel beter of slechter is.

Bart van Leeuwen vind ik de meest kundige en veelzijdige radiomaker die ik ken. Ik ken echter lang niet alle d.j.'s.....en er zijn er nog minder waar ik met regelmaat naar luister.
Rock 'n roll is better than music!

Zwarte IJsbeer

Bericht door Zwarte IJsbeer »

Een goede deejay, waar moet hij of zij aan voldoen anno 2011? Vroeger was een deejay verantwoordelijk voor de hits. Een goede deejay maakt ook hits. Jeroen van Inkel was daar in z'n Veronica tijd heel goed in. Rob Stenders ook. Tegenwoordig is alleen Gerard Ekdom te vergelijken met de deejay van destijds. Hij heeft dan ook het voordeel dat hij bij de gesubsidieerde omroep zit. Bij de commercielen zijn de playlisten zo verschrikkelijk voorgkauwd. Daar krijgt de deejay de kans niet meer om hits te maken. Okee, Edwin Evers en Ruud de Wild hebben in hun contract iets staan daarover. Neem van mij aan dat als je elke dag in je programma Bruno Mars, Adele en al die andere voorgkauwde shit MOET draaien dan is de lol er snel af.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht

Ingebruik

Bericht door Ingebruik »

Zwarte IJsbeer schreef:Neem van mij aan dat als je elke dag in je programma Bruno Mars, Adele en al die andere voorgkauwde shit MOET draaien dan is de lol er snel af.
Helaas, dat neem ik toch maar niet van je aan :smile: Het is gewoon niet waar, het is namelijk projectie van je eigen mening en muziekgevoel.

Waarom zouden er anders nog steeds dj's te horen zijn? Je gaat toch geen werk doen dat je niet leuk vindt?

En (commerciële) radio heeft allang niet meer tot doel om hits te maken.

EA

Bericht door EA »

[Als je het topic niet leuk vindt, reageer je niet - Admin5]
Weg met de eenheidsworst op de radio en het bewandelen van platgetreden paden.

Plaats reactie