Arjen Grolleman overleden

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Armewo

Bericht door Armewo » 21 jan 2010 22:28

DesmondB schreef:RTL5 zond in het reclameblok van 20 uur de In Memoriam uit. Een klein gedeelte was daarvoor al te zien in RTL Boulevard.

Het schijnt dat Jan de Hoop het er vanochtend ook even over heeft gehad.
Klopt. Het leek alsof ie het er behoorlijk moeilijk mee had... (of dat ie moeite had zich te bedwingen door de technische problemen die er waren....)

JanL

Bericht door JanL » 21 jan 2010 22:28

Ik ken 'm niet

waterveenmos

Bericht door waterveenmos » 21 jan 2010 23:11

JanL schreef:Ik ken 'm niet
Ik wel. Zeg dan godverdomme gewoon NIKS, Jan Lul!
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

EA

Bericht door EA » 21 jan 2010 23:23

waterveenmos schreef:
Jij zegt het...
Weg met de eenheidsworst op de radio en het bewandelen van platgetreden paden.

DJPatrick

Bericht door DJPatrick » 21 jan 2010 23:26

waterveenmos schreef:
Ik ben het met je eens waterveenmos.
Ik vind dat er respect en/of met steunbetuigingen in dit topic geschreven mag worden.

Namens mij vind ik dit ook een vreselijk bericht. om dit te bevestigen, heb ik gister een blogje geschreven op mijn hyves met betrekking op dit bericht http://patricksk.hyves.nl/ mocht je het willen lezen.

Debaser

Bericht door Debaser » 22 jan 2010 00:14

Ik vind de reactie van JanL ook beneden alle peil. Maar goed, sommige mensen...

Michiel Veenstra heeft ook en mooi stukje blog geschreven
Be a debaser!

morningdj

Bericht door morningdj » 22 jan 2010 00:38

Debaser schreef:Ik vind de reactie van JanL ook beneden alle peil. Maar goed, sommige mensen...

Het enige wat JanL geschreven heeft is dat ie 'm niet kent. Dat kan. Of dat nu iets toevoegt kan je je afvragen. Of dat meteen respectloos is vind ik dan weer gelijk zo raar. Zodra dat woord geschreven wordt is een topic pas besmeurd.

Feit blijft dat veel mensen zijn voiceover werk kennen zonder de persoon erachter te weten of te kennen. Persoonlijk vond ik het niet wat, al is dat weer smaakgebonden. Dat schijnt over de doden ook niet te mogen worden geschreven, maar ik heb wel een hekel aan hypocrietie. En een radiobeest, dat was ie dan wel. Two out of three ain't bad zullen we maar zeggen dan!

waterveenmos

Bericht door waterveenmos » 22 jan 2010 08:12

morningdj schreef:
Debaser schreef:Ik vind de reactie van JanL ook beneden alle peil. Maar goed, sommige mensen...

Het enige wat JanL geschreven heeft is dat ie 'm niet kent. Dat kan. Of dat nu iets toevoegt kan je je afvragen. Of dat meteen respectloos is vind ik dan weer gelijk zo raar. Zodra dat woord geschreven wordt is een topic pas besmeurd.

Feit blijft dat veel mensen zijn voiceover werk kennen zonder de persoon erachter te weten of te kennen. Persoonlijk vond ik het niet wat, al is dat weer smaakgebonden. Dat schijnt over de doden ook niet te mogen worden geschreven, maar ik heb wel een hekel aan hypocrietie. En een radiobeest, dat was ie dan wel. Two out of three ain't bad zullen we maar zeggen dan!
Ik vind het ook hypocriet om mensen na hun dood op te gaan hemelen, als je er tijdens hun leven anders tegenaan keek. Daarom: chapeau voor je eerlijke reactie, dat waardeer ik. Maar de reactie van JanL voegde gewoon simpelweg niks toe, en naar de betekenis ervan kon je slechts gissen. Vandaar dat ik 'm enigszins de huid vol schold.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

rutgrrr

Bericht door rutgrrr » 22 jan 2010 10:33

Op 25 januari om 15:00 zal op een groot aantal radiostations "Tears Run Rings" van Marc Almond worden gedraaid. Het was het favoriete liedje van Arjen Grolleman

http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9267
Offtopic is het nieuwe ontopic.

Armewo

Bericht door Armewo » 22 jan 2010 12:28

rutgrrr schreef:Op 25 januari om 15:00 zal op een groot aantal radiostations "Tears Run Rings" van Marc Almond worden gedraaid. Het was het favoriete liedje van Arjen Grolleman

http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9267
Mooi om te zien wat je met 1 tweet kan bewerkstelligen. Heb ik toch 1 goeie daad gedaan dit jaar (hele grote knipoog...)

Phoenix

Bericht door Phoenix » 22 jan 2010 14:52

Door drukte heb ik het nieuws een aantal dagen niet gevolgd en lees dan ineens "Arjen Grolleman maandag gecremeerd" ... lees verder ... ben er even stil van ...

Arjan Grolleman was Kink FM.
Kink FM was Arjan Grolleman.
28-01-08 / 22-04-10

Verder gaan we gewoon ontopic natuurlijk.

WBITS-Michel

Bericht door WBITS-Michel » 22 jan 2010 17:15

Ongelooflijk. Ik ben echt geschokt. Twee dagen niet op radiofreak.nl en dan lees je dit!

Ik wil iedereen, zijn familie natuurlijk op de eerste plaats, die hem kent heel veel sterkte wensen.
Een eigen programma op WBITS? stuur even een berichtje!
Ik luister [url=http://www.wbits.nl]WBITS Internetradio[/url] en [url=http://www.kxradio.nl]KXRadio[/url].

rutgrrr

Bericht door rutgrrr » 22 jan 2010 17:23

Ook nog een oproep om Tears Run Rings in iTunes te kopen en er nummer 1 van te maken in de top 100 als eerbetoon.

http://bit.ly/8Ab2kj
Offtopic is het nieuwe ontopic.

RS

Bericht door RS » 22 jan 2010 22:39

Na al deze reacties gelezen te hebben moet me toch wel even iets van het hart: Natúúrlijk is het enorm triest dat een bevlogen mens als Arjen is overleden. Een gemis voor iedere radioliefhebber. Zeker ! Maarrr..... ik kan me wel storen aan de overdaad en overvloed aan aandacht voor zoiets. Er zijn heel wat programma's geweest ondertussen die er allemaal aandacht aan hebben besteed. Waarom ? Begrijp me niet verkeerd; ook ik vond Arjen een aardig mens, en goede presentator, maar zijn er niet veel méér mensen goed in hun vak ? Of je nu stratenmaker bent, onderwijzer of heel erg goed italiaans ijs kunt maken..... krijgen deze mensen ook al deze aandacht als ze zijn overleden ? Nee ! Geen vermelding in de RTL Boulevards en geen in memoriam spots op radio of tv. Daarom vind ik deze aandacht overdreven. Dat er hier op een forum meegeleefd wordt met nabestaanden en dat men laat blijken dat men het heel erg vindt; prima ! Maar om nou allemaal op maandag om 15 uur dezelfde plaat te gaan draaien..... Of de oproep om die plaat te kopen zodat 'ie op nr 1 komt in de Top 100...... Dan sla je volgens mijn bescheiden mening een beetje door. De gemiddelde luisteraar kende Arjen niet of nauwelijks. Alleen van zijn ( goede ) stem, misschien. Daarom vind ik dat alles een beetje in perspectief moet worden gezien.
Er is een goede radiomaker helaas veel te vroeg overleden. Klaar. Er gaan dagelijks mensen dood die, op welke wijze dan ook, ergens erg goed in waren.
Die persoonsverheerlijking in het Hilversumse ( niet alleen wanneer er iemand is overleden ) staat mij zo tegen....

Nogmaals, ik vind het echt heel erg, maar zoveel media-aandacht vind ik erg sterk overdreven.

bert van der meer

Bericht door bert van der meer » 22 jan 2010 23:04

Nogmaals, ik vind het echt heel erg, maar zoveel media-aandacht vind ik erg sterk overdreven
Dan denk jij er anders over dan bijvoorbeeld: ik.

Arjen is/was de opvolger van Alfred Lagarde en dus is de beste Nederlandse voice over er niet meer.

Maar iedereen zijn mening "waar van akte"
Its a sin,

Plaats reactie