Arjen Grolleman overleden

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
R J Zwart

Bericht door R J Zwart » 25 jan 2010 19:51

Zelfs op BNR.
Mijn oude staat nu in ruste op 538 berichten. Ik begin opnieuw!

Doet ie wel zijn best?

protune

Bericht door protune » 26 jan 2010 08:03

Rolfz schreef: En ik vind het zwak van 538 en Q. Ik vind het baggerzenders.
In andere topics spuug je idd gal over alles wat maar Q-music is, maar over 538 hoor ik je alleen maar positieve dingen zeggen. Je geeft zelfs aan hoe trots je wel niet bent dat ze op 538 je SMS hebben voorgelezen, hoe goed Dennis Ruyer wel niet is en hoe fijn Muijs en Kim wel niet zijn in de nacht, en waarom deze niet in de middag zitten omdat ze er te leuk voor zijn.

Kortom; je mag dan mss wel vinden dat je alles mag zeggen, maar doe dat dan wel gefundeerd......en onderbouwd.

Joop

Bericht door Joop » 26 jan 2010 09:19

waterveenmos schreef:Vanavond was de laatste uitzending van Avondland op Kink, op een prachtige manier in elkaar gezet met anecdotes van luisteraars, en gepresenteerd door Jan Douwe Kroeske. Man wat een indrukwekkende uitzending was dat. Zeer veel respect voor Jan Douwe, de man is super dat ie dit deed.

Ik wilde de stream opnemen, om later nog eens terug te luisteren, wat me aardig is gelukt met het eerste uur. Het tweede uur echter, daar is technisch iets misgegaan, waardoor die helaas weg :cry:. Wie heeft het opgenomen? Ik zou het erg graag hebben.
Ik heb alletwee de uren opgenomen, met uitzondering van 1 minuutje waarin het internet er ff uitcrashte.

Ik zal kijken of ik het vandaag ergens kan uploaden :)

waterveenmos

Bericht door waterveenmos » 26 jan 2010 10:50

Joop schreef:
waterveenmos schreef:Vanavond was de laatste uitzending van Avondland op Kink, op een prachtige manier in elkaar gezet met anecdotes van luisteraars, en gepresenteerd door Jan Douwe Kroeske. Man wat een indrukwekkende uitzending was dat. Zeer veel respect voor Jan Douwe, de man is super dat ie dit deed.

Ik wilde de stream opnemen, om later nog eens terug te luisteren, wat me aardig is gelukt met het eerste uur. Het tweede uur echter, daar is technisch iets misgegaan, waardoor die helaas weg :cry:. Wie heeft het opgenomen? Ik zou het erg graag hebben.
Ik heb alletwee de uren opgenomen, met uitzondering van 1 minuutje waarin het internet er ff uitcrashte.

Ik zal kijken of ik het vandaag ergens kan uploaden :)
Geweldig, dat zou super zijn. Alvast bedankt!
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

boxfm

Bericht door boxfm » 26 jan 2010 11:27

De uitzending van Avondland en een speciale Memoriam uitzending zijn ook als podcast te beluisteren/downloaden op www.v-radio.nl

waterveenmos

Bericht door waterveenmos » 26 jan 2010 11:37

boxfm schreef:De uitzending van Avondland en een speciale Memoriam uitzending zijn ook als podcast te beluisteren/downloaden op www.v-radio.nl
Kijk, dát is nog eens een goede tip!
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Rolfz

Bericht door Rolfz » 26 jan 2010 16:44

protune schreef:
Rolfz schreef: En ik vind het zwak van 538 en Q. Ik vind het baggerzenders.
In andere topics spuug je idd gal over alles wat maar Q-music is, maar over 538 hoor ik je alleen maar positieve dingen zeggen. Je geeft zelfs aan hoe trots je wel niet bent dat ze op 538 je SMS hebben voorgelezen, hoe goed Dennis Ruyer wel niet is en hoe fijn Muijs en Kim wel niet zijn in de nacht, en waarom deze niet in de middag zitten omdat ze er te leuk voor zijn.

Kortom; je mag dan mss wel vinden dat je alles mag zeggen, maar doe dat dan wel gefundeerd......en onderbouwd.
Arjen zou trots op je zijn dat je mijn postgeschiedenis hebt doorgespit :)) Ik vind 538 echt niet bijzonder qua muziek. Ik houd het geen 10 minuten vol. 3FM -bier

Arjen was een held.
Ruud de Wild, De beste presentator van de Nederlandse Radio!

Ingebruik

Bericht door Ingebruik » 26 jan 2010 17:22

Arjen zou iig niet trots op jou zijn. Laat een ieder in zijn of haar waarde, of dat nou een persoon of bedrijf is. Onderbouw je mening (liefst met feiten) en maak je eigen mening geen waarheid, handel daar dus ook niet naar.

Lees het relaas van Jan Hoogesteijn nog maar eens goed door.

morningdj

Bericht door morningdj » 26 jan 2010 22:32

Ingebruik schreef:Arjen zou iig niet trots op jou zijn.
Ho Inge, ik vind dit ook wel weer eng, al snap ik dat jij hierin een punt wil maken. We moeten Arjen niet in een Pim maken en onze eigen gedachten erop toepassen.

Ingebruik

Bericht door Ingebruik » 27 jan 2010 10:17

Ok, daar heb jij ook wel weer een punt.

Maar ik wilde in principe hetzelfde duidelijke maken aan vriend Rolfz, maar wellicht niet zo handig uitgedrukt nee. :smile:

Hoe dan ook, met Arjen is wel een markant figuur uit dat kleine mediawereldje verloren gegaan, jammer.

perikelen

Bericht door perikelen » 27 jan 2010 13:13

Tot zover deze digitaal gedistribueerde uiting van mijn virtuele mening...

Orange

Bericht door Orange » 28 jan 2010 20:40

boxfm schreef:De uitzending van Avondland en een speciale Memoriam uitzending zijn ook als podcast te beluisteren/downloaden op www.v-radio.nl
Dat schijnt ook via Kink zelf te kunnen: http://www.kinkfm.com/podcastsarjen

Dixon

Re: Arjen Grolleman overleden

Bericht door Dixon » 20 jan 2019 10:41

Vandaag alweer 9 jaar geleden.

Er wordt op Twitter e.e.a. over gedeeld:

https://twitter.com/KINKpuntnl/status/1 ... 4256047104

density1

Re: Arjen Grolleman overleden

Bericht door density1 » 20 jan 2019 10:44

Prachtig verwoord door Michiel Veenstra.

Plaats reactie