Radioring 2022

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

MichelS

Re: Radioring 2022

Bericht door MichelS »

Deradiokenner schreef: 28 jan 2022 05:56 Ik durf te weddden dat er met geen woord is gerept over in Shownieuws. Waarschijnlijk wel dat de radio 10 programma’s veel beter waren…
Ze openden er zelfs mee. Na de reportage was er ook neutraal commentaar en positief commentaar over Mattie en Marieke "gouden klik en terecht".
Orange

Bericht door Orange »

Pot schreef: 27 jan 2022 23:02 Net een kleine 10 minuten lofzang bij Beau van Erven Dorens. Man, man, man, er werd gedaan alsof er nog nooit zo'n goed programma is geweest en dat zij dé opvolgers zijn van Evers. Heeft Qmusic zulke goede afspraken met RTL gemaakt of hebben ze wat tijd ingekocht daar?

Wellicht komt de zelffelicitatiedienst morgen nog.
Dat is het handelsmerk van Beau. Alles fantastisch vinden.
Herman ven Schippers

Bericht door Herman ven Schippers »

Ingebruik schreef: 28 jan 2022 07:22
Herman ven Schippers schreef: 27 jan 2022 23:42 Ook een beetje sneu toch? Dat ze worden genoemd als dé opvolgers van Evers, komt wat klein over.
Feitelijk zijn ze dat toch ook? De best beluisterde ochtendshow van het land. Die titel was jarenlang voor Evers, M&M hebben die overgenomen, dus opgevolgd.

Ik heb de context niet gehoord, maar ik lees nog niks geks zo in ieder geval.

Qua inhoud/sfeer/opzet kun je er anders naar kijken, maar feit blijft wel dat 'Nederland' massaal voor deze show kiest, waar 'Nederland' dat eerst deed voor Evers.
Evers is dit jaar alweer vier jaar weg. Wanneer ze dat in de eerste maanden zeggen, oké. Maar kom op, hoelang wil je zoiets nog levendig houden dan? Programma inhoudelijk heb ik er in zoverre geen mening over, behalve dat zowel ESO en M&M niet mijn ding is. Maar ik ben het volk ook niet, dat is altijd de graadmeter.
Pot

Bericht door Pot »

Radiooidar schreef: 28 jan 2022 08:53 De uitzending van Beau was inderdaad nogal gênant, een eindeloze stroom aan complimenten voor het beste programma in de geschiedenis van de radio. Althans als we Beau mogen geloven. Sowieso een nogal duidelijke link tussen RTL en Q-Music. Pas hadden ze het met Timur Perlin over de Mama Appelsap Top zoveel en midden tussen dat interview mocht Marieke even vertellen waarom Het Geluid toch eigenlijk het beste radiospel ooit is. En daarna, waar waren we? Oh ja, Timur en Mama Appelsap. Dan hem ook maar even aandacht geven. Behoorlijk doorzichtig in elk geval.
Dat was vanwege de Mama Appelsap Top Honderdduizend. Toen zat Marieke erbij omdat zij wel een bekende radiodj is ten opzichte van Timur. Vervolgens werd er ook nog over Het Geluid gesproken. Maar dat was niet per se de insteek van het item.
Oren open!
Radiooidar

Bericht door Radiooidar »

Pot schreef: 28 jan 2022 14:07Dat was vanwege de Mama Appelsap Top Honderdduizend. Toen zat Marieke erbij omdat zij wel een bekende radiodj is ten opzichte van Timur. Vervolgens werd er ook nog over Het Geluid gesproken. Maar dat was niet per se de insteek van het item.
Nee, dat zou het niet moeten zijn. Maar het leek er wel erg op dat Mama Appelsap een mooi haakje was om het eens even over Q-Music te gaan hebben en wat voor goede radiospellen zij daar hebben. Het was mij net iets te doorzichtig.
Radiooidar

Leuk spotje trouwens opeens vandaag: Beau wordt mede mogelijk gemaakt door Mattie & Marieke. Dat verklaart die beschamende complimentenregen van gisteren.

PS. Voordat iemand denkt dat ik iets tegen Mattie & Marieke heb: dat programma was de logische winnaar, niks op af te dingen.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Radiooidar schreef: 29 jan 2022 00:46 Leuk spotje trouwens opeens vandaag: Beau wordt mede mogelijk gemaakt door Mattie & Marieke. Dat verklaart die beschamende complimentenregen van gisteren.

PS. Voordat iemand denkt dat ik iets tegen Mattie & Marieke heb: dat programma was de logische winnaar, niks op af te dingen.
Die draait al zeker een half jaar voor bijna alle RTL programma’s. Zoals boulevard, koffietijd, eigen huis en tuin enz.

2 jaar geleden was er zelfs een persbericht dat rtl en Q intensief zullen samenwerken.
Radiooidar

Pascal. K schreef: 29 jan 2022 13:05Die draait al zeker een half jaar voor bijna alle RTL programma’s. Zoals boulevard, koffietijd, eigen huis en tuin enz.

2 jaar geleden was er zelfs een persbericht dat rtl en Q intensief zullen samenwerken.
Bedankt voor de info. Ik kijk alleen wel eens Beau, verder weinig RTL. Daar had ik dat nog niet eerder gezien.
Roelandliefhebber

Bericht door Roelandliefhebber »

Het hele gala is dit jaar een beetje aan me voorbij gegaan.. Jammer dat Emmely de Wild en de Staat van Stasse als programma niet hebben gewonnen. Ster voor Bram Krikke vind ik dan weer wel grappig.
Tim Lijzenga

Bericht door Tim Lijzenga »

Gister werd trouwens bekend gemaakt dat bij de top 5 Partij voor de Vrijdag ook als 5e is geëindigd, maar wel 3e bij de eerste stemronde (met vrije keuze!). Toch heel knap voor zo'n 'kleine' zender.
Durashift

Bericht door Durashift »

^^^ hebben ze toch te veel de verkeerde nummers uit het telefoonboek gebeld, denk ik. :smile:

Laatste worden.. dát is niet wat Wijnand gehoopt had, vermoedt ik..
Plaats reactie