Veranderingen Radio Veronica

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Plaats reactie
DavyGer

Re: Veranderingen Radio Veronica

Bericht door DavyGer »

Blijkbaar doet Danny Vera niet mee aan de epic 80's. Wordt de themaweek toch weer even doorbroken.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

DavyGer schreef: 23 jan 2022 10:30 Blijkbaar doet Danny Vera niet mee aan de epic 80's. Wordt de themaweek toch weer even doorbroken.
Denk dat veel Veronica luisteraars sowieso Danny Vera wel overslaan... Ik vond het super gisteravond vanaf 22u met Arjan en daarna Jannes. Veronica is altijd goed met hun 80s weken 👍. Ga straks om 12 ook luisteren naar Dennis Hoebee
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Johanneke schreef: 23 jan 2022 10:57
DavyGer schreef: 23 jan 2022 10:30 Blijkbaar doet Danny Vera niet mee aan de epic 80's. Wordt de themaweek toch weer even doorbroken.
Denk dat veel Veronica luisteraars sowieso Danny Vera wel overslaan... Ik vond het super gisteravond vanaf 22u met Arjan en daarna Jannes. Veronica is altijd goed met hun 80s weken 👍. Ga straks om 12 ook luisteren naar Dennis Hoebee
Als ik de socials mag geloven is Danny Vera best populair, al zal het zijn doelgroep hebben.
Janno

Bericht door Janno »

Ik luister graag naar Danny Vera op zondagochtend. Alleen al omdat je echt heel wat anders hoort dan waar dan ook. Het gaat muzikaal alle kanten op met de nadruk op oude muziek waar hij zelf van houdt. Het zou echt afbreuk aan het programma doen om het onderdeel te laten uitmaken van de 80s week. En wat Johanneke al zegt: mensen die het niks vinden slaan het toch wel over.
density1

Bericht door density1 »

Nu al erg leuk die 80's week. Net weer even wat andere 80's die je doorgaans als zo vaak hoort op andere stations.

Maar iets anders, heb dat ook al eens aangegeven in het soundprocessing topic maar daar kwam nauwelijks tot geen reactie op. Meer mensen die ervaren dat het geluid van de 103 in Hilversum en ook andere zenders van Veronica in het land, soms heel irritant staat te pompen? Geluid zakt vaak in net of er een compressor/limiter wat te heftig staat afgesteld.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Normaal gesproken switch ik om 10u van Dennis naar Menno op Q, maar door de 80s week vanochtend voor het eerst in maanden weer eens langer blijven hangen. Was genieten met Denman, echt leuke nummers, goede afwisseling tussen bekende en iets minder bekende tracks. Daarna ook de Piepshow maar even meegepakt. Ook ik luisterde graag naar Martijn in de avond, maar meteen na Dennis voelt hij wel echt als een beetje als een B jock, luistert gewoon niet lekker weg. Maar de muziek maakte veel goed dus zowaar Rob en Caroline ook maar weer eens geluisterd. Dat is gewoon niet zo mijn ding. Rob was top in de 80s en 90s maar Caroline vind ik echt een stoorzender in zijn programma. Jammer dat Marisa en Willem erna kwamen, daarom ben ik om 16u toch naar Radio 2 gegaan.
Maar overall zeer positief over de invulling van de 80s week, zeker een aanrader, ik ga morgen zeker ook wat uurtjes meepakken
density1

Bericht door density1 »

Ik vind het echt geweldig, en ik weet dat Radio 10 al een 80's zender heeft als substation, maar een Veronica 80's substation met de jingles van vroeger en meer muziek met een edge zo geweldig en een welkome aanvulling zijn. Er is al een Veronica's Alternative maar daar hoor je ook veel 90's wat meer de kant op is van KINK. Denk dat een 80's station zoals ik nu beschrijf meer bij de brand Veronica past aangezien wat je nu in deze week hoort, ook wel voorbij kwam op Veronica in de jaren 80.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

De huidige 80’s week is toch niet veel anders dan de vorige 80’s themaweken van Veronica? Ik begrijp het enthousiasme maar het is toch niet nieuw?
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Phoenix schreef: 25 jan 2022 07:03 De huidige 80’s week is toch niet veel anders dan de vorige 80’s themaweken van Veronica? Ik begrijp het enthousiasme maar het is toch niet nieuw?
Nou ja, ik vind er al meer dan een half jaar weinig meer aan op Veronica, op de ochtend na, maar dit is als vanouds weer super. Daarom ben ik zo enthousiast 😄. En vorig jaar was het een hitlijst over de jaren 80 en 90, dus dit is wel anders.
Janno

Bericht door Janno »

Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat degenen die zo enthousiast zijn de 80s als jeugdsentiment ervaren en Veronica als 80s (en 90s)-zender kennen en nu wat terughoren van hun vertrouwde zender.

Ik ben maar een amateurpsycholoog hoor, dus ik kan ernaast zitten ;-)

Zelf heb ik minder met specifiek de 80s. Ik houd meer van alle decennia door elkaar.

Edit: Johanneke bevestigt zojuist mijn vermoeden :D
density1

Bericht door density1 »

Natuurlijk wordt dit wel vaker gedaan, maar je hebt 80's en 80's. En je merkt nu juist onder het bewind van Stenders dat er nu ook eens wat anders voorbij komt dan alleen de usual supects uit dat decennium. Vandaar.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Janno schreef: 25 jan 2022 09:10 Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat degenen die zo enthousiast zijn de 80s als jeugdsentiment ervaren en Veronica als 80s (en 90s)-zender kennen en nu wat terughoren van hun vertrouwde zender.

Zelf heb ik minder met specifiek de 80s. Ik houd meer van alle decennia door elkaar.

Ik was niet enthousiast over Veronica als 80s en 90s zender destijds met Peter Teekamp, Rob van Someren enz. Wel over het Veronica onder Niels en Rick zoals dat vanaf ongeveer mei 2020 een jaar lang heeft gebruist. Dat hoor ik deze dagen eindelijk weer wat terug. Hoorde Stenders gisteren ook zeggen dat hij er met Rick over had gesproken, dus kennelijk betrekken ze hem ook goed bij de muziek.
Janno

Bericht door Janno »

Johanneke schreef: 25 jan 2022 10:43
Janno schreef: 25 jan 2022 09:10 Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat degenen die zo enthousiast zijn de 80s als jeugdsentiment ervaren en Veronica als 80s (en 90s)-zender kennen en nu wat terughoren van hun vertrouwde zender.

Ik was niet enthousiast over Veronica als 80s en 90s zender destijds met Peter Teekamp, Rob van Someren enz. Wel over het Veronica onder Niels en Rick zoals dat vanaf ongeveer mei 2020 een jaar lang heeft gebruist. Dat hoor ik deze dagen eindelijk weer wat terug. Hoorde Stenders gisteren ook zeggen dat hij er met Rick over had gesproken, dus kennelijk betrekken ze hem ook goed bij de muziek.
Dat is goed. Het zou mooi zijn als ze uiteindelijk een zender realiseren waar meer mensen zich in kunnen vinden, dus ook degenen die zijn afgehaakt.
Johanneke

Bericht door Johanneke »

Het is wel een Hollandse party vandaag zeg. In de afgelopen twee uur Anita Meyer, Circus Custers, Drukwerk en zelfs Stille Willie van de BB band kwam voorbij. Vind ik ook positief die afwisseling
jessica

Bericht door jessica »

Ik heb zelfs een paar platen uit de 80's gehoord die ik nooit eerder heb gehoord. En ik heb geen hele dagen geluisterd. Dus dat is wel positief. Vind ik altijd leuk als je iets ouds hoort wat je nog niet kent.
Plaats reactie