Wat gaat Eddy Keur doen?

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.

Moderator: admin6

Daan!

Wat gaat Eddy Keur doen?

Bericht door Daan! »

Eddy Keur gaat weg bij NH Radio. Momenteel is hij te horen als vervanger van Ruud de Wild, maar Veronica maakt volgende week ook haar programmering bekend.
Bron: klik

PS: Dit topic aangemaakt om de discussie over Eddy niet het Radio2- of Veronica-topic te laten vervuilen. Zodra er een zender bekend is, kan er altijd worden gekeken of we in een ander topic verder moeten.
density1

Re: Wat gaat Eddy Keur doen?

Bericht door density1 »

Radio 2 zit al mudvol dus denk en stiekem hoop op Veronica.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Ik kan op 2 geen plek verzinnen waar hij zou kunnen. Ga er tenminste vanuit dat Ruud gewoon weer terugkomt in de middag. Als Giel de late avond krijgt, is de programmering volgens mij doordeweeks rond. Maar ook in het weekend zie ik niet heel veel opties. Of er moet nog iemand gaan vertrekken bij radio 2.

Op Veronica zie ik nog wel plek, met name in het weekend.
density1

Bericht door density1 »

Zaterdag/Zondag 12.00-15.00 uur zou ideaal zijn op Veronica.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Daan! schreef: 12 jun 2021 16:21 Eddy Keur gaat weg bij NH Radio. Momenteel is hij te horen als vervanger van Ruud de Wild, maar Veronica maakt volgende week ook haar programmering bekend.
Eddy Keur blijft tot september bij Radio 2 dus hij zal volgende week niet in de programmering van Veronica opduiken. Verder vraag ik me af of Keur pas binnen het profiel van het nieuwe Veronica. Hij heeft zichzelf wel weer op de kaart gezet. Dat is zeker.
De Nachtwacht schreef: 12 jun 2021 17:34 Ik kan op 2 geen plek verzinnen waar hij zou kunnen.
Ik wel. Door de zendtijduitbreiding bij Powned.
density1 schreef: 12 jun 2021 17:49 Zaterdag/Zondag 12.00-15.00 uur zou ideaal zijn op Veronica.
Een geschikt tijdstip voor Keur, maar wel eerder op andere zenders.
De Nachtwacht schreef: 12 jun 2021 17:34 Op Veronica zie ik nog wel plek, met name in het weekend.
Het weekend van Veronica is voor Sander Schrik, Danny Vera, Maurice Verschuuren en Femke van der Veen.
🔊 "Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
DavyGer

Bericht door DavyGer »

Mijn voorspelling is dat radio 2 ook iets aan het avondslot wilt gaan doen en gezien Stasse nog altijd populair is kan het zo maar zijn dat Wouter v/d Goes het veld moet gaan ruimen. Dit ook mede ingegeven door WNL / PowNed recht gaan krijgen op betere uitzendtijdstippen.

Een mogelijkheid kan zijn dat men ook vrijdag-zaterdag-zondag avond consequent wilt gaan doorprogrammeren. Wouter v/d Goes gevolgd door Frank van 't Hof van 18:00-20:00 / 20:00-22:00 zou dan zo maar een optie kunnen zijn, ook omdat dat niet hoeft te conflicteren met de soul night.
Hevoolst

Bericht door Hevoolst »

Phoenix schreef: 12 jun 2021 17:50
Daan! schreef: 12 jun 2021 16:21 Eddy Keur gaat weg bij NH Radio. Momenteel is hij te horen als vervanger van Ruud de Wild, maar Veronica maakt volgende week ook haar programmering bekend.
Eddy Keur blijft tot september bij Radio 2 dus hij zal volgende week niet in de programmering van Veronica opduiken. Verder vraag ik me af of Keur pas binnen het profiel van het nieuwe Veronica. Hij heeft zichzelf wel weer op de kaart gezet. Dat is zeker.
De Nachtwacht schreef: 12 jun 2021 17:34 Ik kan op 2 geen plek verzinnen waar hij zou kunnen.
Ik wel. Door de zendtijduitbreiding bij Powned.
density1 schreef: 12 jun 2021 17:49 Zaterdag/Zondag 12.00-15.00 uur zou ideaal zijn op Veronica.
Een geschikt tijdstip voor Keur, maar wel eerder op andere zenders.
De Nachtwacht schreef: 12 jun 2021 17:34 Op Veronica zie ik nog wel plek, met name in het weekend.
Het weekend van Veronica is voor Sander Schrik, Danny Vera, Maurice Verschuuren en Femke van der Veen.
Als Eddy tot september bij radio 2 blijft, betekent dat dan dat Ruud de Wild terug komt? Volgens mij loopt het contract van Ruud tot halverwege 2021.
Pot

Bericht door Pot »

Het lijkt me niet dat Eddy Keur na dit succesje geen plek kan krijgen op de landelijke radio. Als hij stopt met zijn programma op NH, dan denk ik dat hij er iets beters voor kan krijgen.

Maar Radio 2 zit (bijna) vol. Er zijn geruchten dat Giel naar de avond gaat. Dan komt 4:00-6:00 uur vrij. Powned zal meer uren krijgen, WNL ook volgens mij. En misschien willen Omroep Zwart en Ongehoord Nederland nog op de populairste zender van Nederland wat uurtjes meepikken. Andere omroepen moeten dan inleveren.
Over Ruud's contractstatus is ook niet veel bekend, behalve dat het afloopt. Zelf twijfel ik of Frank blijft bij Radio 2 of naar Veronica gaat.

Eddy past wel bij Powned, maar ik denk dat Powned op de randen van de programmering blijft.
Oren open!
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Pot schreef: 12 jun 2021 21:01 Eddy past wel bij Powned, maar ik denk dat Powned op de randen van de programmering blijft.
En daar past Keur prima. Zijn programma op 538 was toch behoorlijk succesvol.
Orange

Bericht door Orange »

Ik heb niet de indruk dat Keur past in de lijn Stenders, dus lijkt mij nul kans dat Keur naar Veronica gaat.
Henkjan2016

Bericht door Henkjan2016 »

Er staat in het artikel dat hij naar NHtv gaat.
Ikbenroy

Bericht door Ikbenroy »

Eddy gewoon de middagshow op 2, Ruud naar het weekend. Al kan Veronica ook een goede middagshow gebruiken.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

Ikbenroy schreef: 12 jun 2021 23:10 Al kan Veronica ook een goede middagshow gebruiken.
Die hebben ze al.
willemm

Bericht door willemm »

Op Insta post de keurmeester zojuist dat stopt bij NH. Dus er komt snel nieuws aan.
Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Phoenix schreef: 12 jun 2021 23:23
Ikbenroy schreef: 12 jun 2021 23:10 Al kan Veronica ook een goede middagshow gebruiken.
Die hebben ze al.
Nou ik denk dat ze daar binnen Talpa en vele met mij daar anders over denken. Als ze iemand anders kunnen halen zullen ze dat zeker niet laten…
Plaats reactie