Interviews van Patrick Kicken met collega's uit het vak

Alles wat met landelijke omroepen te maken heeft.
Ingebruik

Re: Interviews van Patrick Kicken met collega's uit het vak

Bericht door Ingebruik » 14 nov 2017 10:02

Patrick,

Misschien ook leuk om een speciaal hoekje in te richten voor de jonge garde en hun kijk op het vak? Dat we niet alleen 'terugkijken' zeg maar :-) Of misschien eens oud VS nieuw, meer een discussie?

Patrick Kicken

Bericht door Patrick Kicken » 14 nov 2017 12:40

Ingebruik schreef:
14 nov 2017 10:02
Patrick,

Misschien ook leuk om een speciaal hoekje in te richten voor de jonge garde en hun kijk op het vak? Dat we niet alleen 'terugkijken' zeg maar :-) Of misschien eens oud VS nieuw, meer een discussie?
Natuurlijk heb ik de jonge kant ook benaderd, maar die lijken vooralsnog zeer terughoudend hierin. Ook wel weer begrijpelijk, je wordt al gauw door je management of collega jocks met argusogen bekeken. Zeker als je met mij in gesprek gaat :) Ik sta toch niet bekend als de man zonder mening, haha.

Koen van Huijgevoort heeft ooit een dvd box uitgebracht (Masters of the Airwaves) met gesprekken met oa Giel, Coen, Domien en Mark Labrand.
Ik ga hem je niet uitlenen maar wel twee linkjes voor je:

Heb nog 3 stuks op Marktplaats kunnen vinden, voor een schappelijke prijs:
https://www.marktplaats.nl/z.html?query ... e+airwaves

En er is een luisterboek van:
http://www.luisterrijk.nl/luisterboek/3 ... e-airwaves

Zijn wel al een jaar of 5 oud gok ik maar zeker nog de moeite waard om te luisteren of te bekijken. Koen heeft het zeer profi aangepakt, studio gehuurd, goeie microfoons.
Gratis radioles! www.radiocollege.nl (Apple) www.radio-college.nl (Android)
Videointerviews: www.radiohelden.nl WhatsAppgroep voor radiofans: www.shockjock.nl
Columns: www.radio.nl/columns

density1

Bericht door density1 » 14 nov 2017 12:51

Bovendien zijn de interviews met oudere DJ's vaak onbevangen want geen belangen in radioland (meer). Hierdoor kunnen ze wat meer hun mening geven dan wel niet ongezouten. Veel leuker dus.

Ingebruik

Bericht door Ingebruik » 14 nov 2017 14:47

Ik ken ze van Koen, dank je :-) maar zoals je zegt, toch alweer 5 jaar geleden, in de tussentijd is er een hoop veranderd.

Maar ik snap dat ze er wellicht nog niet echt om staan te springen inderdaad. Wie weet als het weer wat rustiger is in radioland.

Mensen waar ik nog aan zat te denken:

- Mark vd Akker (in the dark). Eigenlijk vooral omdat ik me afvraag wat hij tegenwoordig doet. En hij die 2cv nog heeft.
- Wouter vd Goes
- Petra Grijzen
- Timur Perlin

Toevoeging: heb je wel eens aan een samenvatting gedacht? 80 minuten+ is niet altijd passend in de hedendaagse schema's. Mocht de teaser van 10 min aanslaan, heb je wellicht dat meer mensen voor de rest echt tijd maken.

jessica

Bericht door jessica » 14 nov 2017 19:50

Samenvatting kan, maar hoeft voor mij niet. Als de ongeknipte interviews maar online komen. Hoe langer hoe beter. Er wordt tenminste de tijd genomen om over radio te praten. Super leuk.

Plaats reactie