Betaalbare jingles??

Wil je vormgeving laten horen of wil je iets vragen over vormgeving? Dat kan hier!
Plaats reactie
Jay

Betaalbare jingles??

Bericht door Jay » 19 nov 2017 14:26

Voor een nieuw programma met disco- en dancemuziek, zoek ik gezongen jingles. Ik wil graag 3 of 4 programmajingles laten maken in verschillende stijlen. Mijn budget is ongeveer 350 euro. Iemand tips?

Uiteraard heb ik zelf al het nodige speurwerk verricht. Wat mij opvalt is dat veel producenten die betaalbare vormgeving aanbieden (radiojingle.nl / jinglejunkies.nl / multijingle.nl / lekkerhipaudio.nl / enz.) geen gezongen jingles kunnen leveren. De bedrijven die wel gezongen jingles aanbieden zijn of veel te duur (Top Format / Pure / Wise Buddah / enz.), een beetje te duur (Murekla.nl / On Air Records / enz.) of leveren ronduit slecht werk af (bijv. TEM Jingles). De enige site die me wel aansprak was maestromedia.eu

Iemand ervaring met deze producent? Of heeft iemand nog een andere suggestie?

Jay

Richardkuppens

Re: Betaalbare jingles??

Bericht door Richardkuppens » 19 nov 2017 17:04

Neem eens contact op met Anthony van Capital of Media.

Tim Dekker

Bericht door Tim Dekker » 19 nov 2017 18:24

Even contact opnemen met BEAT FM, die kunnen je hier wel over informeren. www.beatfm.nl
"Radio Tim Gold"

Ingebruik

Bericht door Ingebruik » 19 nov 2017 19:01

4 gezongen jingles voor 350 euro (in de BTW waarschijnlijk), tja dat gaan jongens als Capital of Media of The Rocketeers etc. echt niet doen.

Goede zangers zijn duur. Goede componisten zijn duur. Goede producers zijn duur. Zie daar de moeilijkheid.

Waarom moet het per se gezongen zijn? Niet gezongen jingles kom je nog wel een eind mee bij de eerste categorie die je noemt. Gezongen voegt niet altijd per se iets toe. Bedenk eens waarom je dat wil zou ik zeggen?

Frans70

Bericht door Frans70 » 07 dec 2017 21:50

Goed, snel en betaalbaar http://www.radiopromotions.nl/

JulesKluivert

Bericht door JulesKluivert » 13 dec 2017 19:54

Hi Jay; ik heb mijn jingles laten maken door David van Jam Like A Pro / David Music for Media. Ik ben er enorm tevreden mee, zeker omdat het echt geen geld is voor de kwaliteit die hij heeft geleverd. Dit is zijn website: http://www.davidmusicformedia.tk/

sverrips

Bericht door sverrips » 19 dec 2017 10:09

Jay schreef:
19 nov 2017 14:26

Iemand ervaring met deze producent? Of heeft iemand nog een andere suggestie?

Jay
We hebben onze programma jingels daar laten maken. We zijn er tevreden over en het is fijn werken met Jarko. De krqacht van hem zit hem in de prijs en het feit dat hij alle tijd voor je heeft. De jingels die hij levert zijn bij anderen vaak veel duurder.

Stephan
http://klikhieromteluisteren.nl - Tja, wie zal het zeggen ?

Plaats reactie