Quotes van luisteraars

Wil je vormgeving laten horen of wil je iets vragen over vormgeving? Dat kan hier!

Moderator: admin6

Plaats reactie
jimfriederich

Quotes van luisteraars

Bericht door jimfriederich »

Beste formers,

Al enige tijd ben ik op zoek naar een standaard pakketje met quotes van luisteraars.

Bijvoorbeeld: 'Jullie zijn helemaal top' of 'Ik luister aaaaaltijd!'.

Is er iemand die dit heel toevallig in zijn bezit heeft, en het leuk lijkt om te delen?

Ik hoor het graag.

Bedankt alvast

Zwarte IJsbeer

Re: Quotes van luisteraars

Bericht door Zwarte IJsbeer »

Ik heb er wel een paar maar daarin wordt steeds de naam van het station genoemd. Nodig een aantal vrienden uit in de studio en laat ze zulke teksten inspreken.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht

Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Neem aan dat je zelf ook luisteraars hebt ? Vraag die...

Wees creatief en zoek niet naar de makkelijkste oplossing, ga zelf aan de slag.. Desnoods met recorder de straat op... landelijek stations hebben zelfs wel eens de toneel groep om de hoek benaderd voor dit soort dingen!

Je vraag tot standaard pakketje komt wel heel lui en niet creatief over...

jimfriederich

Bericht door jimfriederich »

Bedankt voor jullie tips! Ik ben ook lui, dus dat is mooi :-)

Xeno

Bericht door Xeno »

Ik kan me herinneren dat Domien Verschuuren voor hij bij 3FM werkte wel eens een promo heeft ingesproken, iets van "3FM geeft jou de laatste kaarten voor Lowlands" waarop Domien dan als enthousiaste 'luisteraar' zegt: Dat zou ik helemaal te gek vinden.

Female RF

Bericht door Female RF »

Ik zat ook al in die richting te denken (al voor dit topic geopend werd), qua eventuele aanvullingen op de vormgeving. En van die teksten als 'de beste muziek hoor je hier', en zo. Maar zit me tegelijkertijd af te vragen of luisteraars dat niet irritant vinden. "Wat een eigendunk heeft dat mokkel dat er achter die zender zit", "ik bepaal zelf wel wat ik goede radio vind", enzovoort.

Vooralsnog ben ik erg zuinig met jingle-teksten waarin m'n eigen zender op de een of andere manier de hemel in geprezen wordt.

morningdj

Bericht door morningdj »

Ik zou het eerlijk gezegd wel "helemaal top" vinden als je de luisteraar prijst. Maar ik vraag me tegelijk wel af of dit de bedoeling van TS is.
Weg met alle platgestampte worsten en eenheidspaden!

Plaats reactie