Radio power intro's/id

Wil je vormgeving laten horen of wil je iets vragen over vormgeving? Dat kan hier!
Plaats reactie
Quinten-prosapfm

Radio power intro's/id

Bericht door Quinten-prosapfm » 02 jun 2018 14:26

Best,

Ik ben benoemd in ons team tot jingle maker
Daarvoor heb ik wel 1ding nodig en het mocht van het beheer NIKS kosten! Wat ik nodig heb is:radio id's (this is Calvin haris) ik kan ze op googel nergens vinden zonder watermerk van een ander station... Ik ontvang graag in de reacties eventuele
    links-
      of mapjes
        bestanden

Alvast dank!!

Ferry!

Re: Radio power intro's/id

Bericht door Ferry! » 02 jun 2018 16:01

Een tip: kijk vooral veel, maar dan ook héél véél interviews op YouTube. Daar zeggen artiesten vaak zoiets als ''Hi, this is Calvin Harris .....''. Zelf bewaar ik ze niet overigens (moet ik eigenlijk wel doen), maar zo kom je ieder geval aan de teksten die artiesten hebben ingesproken.

Als iemand wel alles bewaard zal ik ze ook graag willen trouwens! :)
        Een dag zonder radio is een dag niet geleefd! | Oude gebruikersnamen: GerardE2.0, fey02

Quinten-prosapfm

Bericht door Quinten-prosapfm » 02 jun 2018 16:59

Ferry! schreef:
        02 jun 2018 16:01
        Een tip: kijk vooral veel, maar dan ook héél véél interviews op YouTube. Daar zeggen artiesten vaak zoiets als ''Hi, this is Calvin Harris .....''. Zelf bewaar ik ze niet overigens (moet ik eigenlijk wel doen), maar zo kom je ieder geval aan de teksten die artiesten hebben ingesproken.

Als iemand wel alles bewaard zal ik ze ook graag willen trouwens! :)
        Als ik ze heb ontvangen bent u de eerste die ze krijgen!
        Een dag niet on air is Een dag niet geleefd! -bier

jordiv30

Bericht door jordiv30 » 02 jun 2018 18:45

Een jaar geleden ben ik ook lang op zoek geweest naar Artist ID's. Uiteindelijk heb ik er wel een paar gevonden, deze zijn echter van inmiddels wat gedateerde artiesten. Maar goed, het is tenminste iets. Ik geloof dat er nog wat meer Artist ID's op die site stonden, maar ik zou geen idee hebben welke site dat was.

https://drive.google.com/open?id=1dh1Sb ... JGHCdlGgKO

Op dit moment kijk ik inderdaad nog weleens naar interviews zoals hierboven ook al is gesuggereerd. Dat levert uiteindelijk nog best wel wat goede resultaten op. Je moet er alleen wel veel geduld voor hebben :smile: . Daarnaast probeer ik de Artist ID's uit andere Power Intro's te knippen. De Power Intro's zijn vaak niet heel technisch in elkaar gezet, dus met een beetje knip en plakwerk heb je dat deel er zo uit.

Edit: op http://www.radiojinglespro.com/downloads/ staan ook nog een paar Artist ID's.

Quinten-prosapfm

Bericht door Quinten-prosapfm » 02 jun 2018 19:10

jordiv30 schreef:
        02 jun 2018 18:45
        Een jaar geleden ben ik ook lang op zoek geweest naar Artist ID's. Uiteindelijk heb ik er wel een paar gevonden, deze zijn echter van inmiddels wat gedateerde artiesten. Maar goed, het is tenminste iets. Ik geloof dat er nog wat meer Artist ID's op die site stonden, maar ik zou geen idee hebben welke site dat was.

Op dit moment kijk ik inderdaad nog weleens naar interviews zoals hierboven ook al is gesuggereerd. Dat levert uiteindelijk nog best wel wat goede resultaten op. Je moet er alleen wel veel geduld voor hebben :smile: . Daarnaast probeer ik de Artist ID's uit andere Power Intro's te knippen. De Power Intro's zijn vaak niet heel technisch in elkaar gezet, dus met een beetje knip en plakwerk heb je dat deel er zo uit.

Edit: op http://www.radiojinglespro.com/downloads/ staan ook nog een paar Artist ID's.
        Heeft u ook de site's voor power intro's buiten:radiojinglespro?

jordiv30

Bericht door jordiv30 » 03 jun 2018 12:30

Quinten-prosapfm schreef:
        02 jun 2018 19:10
        jordiv30 schreef:
        02 jun 2018 18:45

Heeft u ook de site's voor power intro's buiten:radiojinglespro?
        Ik zoek vaak gewoon op Soundcloud naar Power Intro's. Die van 3FM of 538 zijn vaak wat te hoog gegrepen, maar van een lokale omroep valt meestal wel wat te maken. Zoek maar eens op Power Intro: je komt er gegarandeerd een paar tegen van een lokale omroep.

JopisBack

Bericht door JopisBack » 03 jun 2018 16:57

Ik haat power intro,s vooral 538 heeft er er een handje van,het laat de sweeper steeds meer naar de achtergrond verdwijnen.

GerjanOpDreef

Bericht door GerjanOpDreef » 03 jun 2018 17:16

JopisBack schreef:
        03 jun 2018 16:57
        Ik haat power intro,s vooral 538 heeft er er een handje van,het laat de sweeper steeds meer naar de achtergrond verdwijnen.
        Ik ook, maar kennelijk is de waan van de dag dat het luisteraars trekt.

Desalniettemin, neem eens contact op met Frank Koster van radiojingle.nl. Die verwerkt ze ook in hun jingles.
        Laat je niet gek maken door anderen, leef je eigen leven!

Quinten-prosapfm

Bericht door Quinten-prosapfm » 03 jun 2018 18:01

JopisBack schreef:
        03 jun 2018 16:57
        Het gaat mij niet zo zeer om de power intros maar om de artist id's (hi i am Calvin Harris) :D

arwintimmerman

Bericht door arwintimmerman » 14 jun 2018 14:11

Hier heb je hem, even goed zoeken stond gewoon op internet https://drive.google.com/drive/folders/ ... tOxzEH1zCq

Plaats reactie