Laser radio krijgt een nieuwe naam

Wil je vormgeving laten horen of wil je iets vragen over vormgeving? Dat kan hier!
Echtwel

Re: Laser radio krijgt een nieuwe naam

Bericht door Echtwel » 06 mar 2015 09:50

Ik zie dat het Ad Bouwman programma niet meer mee is genomen in de programmering dat verklaart wel waarom men de naam laser heeft laten "varen" , en u layzer heet raar naam keuze maar dit terzijde

gerard909

Bericht door gerard909 » 20 jan 2017 08:51

Inmiddels een jaar verder. Blijkbaar is er heel veel veranderd bij Laser Radio / Layzer. Ik hoor uitsluitend electronische pop en de classics (80's etc) zijn er echt allemaal uit.

Iemand hier die dit station een beetje gevolgd heeft de laatste tijd en weet hoe het ervoor staat daar?

Is Adje Bouman er nog bij betrokken?
Radio, maar met je maten.

Coco

Bericht door Coco » 03 mar 2017 22:00

Het antwoord is NEE. En trouwens "Bouwman" is "Bouman". dus zonder "W".

Echtwel

Bericht door Echtwel » 04 mar 2017 12:53

Bouman komt uit de zeezender tijd dus vandaar de naam laser radio de 1ste layout van deze site welk ik persoonlijk zeer mooi vond kwam daar duidelijk de zeezender tijd in terug. Maar luisteraars vielen tegen de nieuwe koers was ,meer rock en pop de naam en site zijn daarom aangepast. Ik weet niet of bouman zo wie zo nog wat met de zender te doen heeft. Maar het kan zijn dat hij alleen of een programma of aandeel houder is...
Zelf vind ik deze layout niet mooi van de nieuwe lazer maar denk dat het station niet op mij als doelgroep is gemaakt ;)

Plaats reactie