Ketenradio's

Forum voor al het nieuws over buitenlandse radiostations en dj's.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Mediaplanet

Ketenradio's

Bericht door Mediaplanet »

Heb je zelf bij een ketenradio gewerkt of heb je er info over? Wat is je mening over ketenradio?

Ik ben zelf op zoek naar alles wat met ketenradio te maken heeft. Hoe benader(d)en ze andere stations? Wat was het verhaal waarmee ze zenders wilden binnen halen? Ging het bij ketenradio's vooral om wat er op FM te horen was of meer om de marketingwerking?

Kortom: wat is JOUW mening over ketenradio's?

Heb je documenten waarmee potentiéle nieuwe zenders werden benaderd? Promotiemateriaal? audiovisueel materiaal? Ik zie het graag tegemoet.
'Rock and Roll is beter than Music' - Alfred LaGarde
Mediaplanet

Re: Ketenradio's

Bij ketenradio's gaat het vooral om Vlaamse zenders. Denk hierbij aan Radio Contact, Familyradio, radio Mango, City gold, Club FM, FM Limburg, Trendy FM , NRG en Cool FM. Heb je tevens aanvullingen op het lijstje met ketenradio's, ook uit andere landen, dan zijn die ook welkom.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Ik weet er verder écht helemaal niets van, maar volgens mij valt (of viel in elk geval tot voorkort) top radio er ook onder

In ieder geval veel succes met de zoektocht naar informatie
Mediaplanet

De Nachtwacht schreef: 26 okt 2020 18:12 Ik weet er verder écht helemaal niets van, maar volgens mij valt (of viel in elk geval tot voorkort) top radio er ook onder

In ieder geval veel succes met de zoektocht naar informatie
Topradio! Dat is een goeie ja, dank je. Ik heb, uit de radio contact stal, ook nog Contact2, Contact + en radio Contact Gold gevonden. Meer aanvullingen zijn altijd welkom.
De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Was er niet ook contact dance?
Plaats reactie