[D] leuke radioshows in duitsland

Forum voor al het nieuws over buitenlandse radiostations en dj's.
Plaats reactie
Lekkerbak

[D] leuke radioshows in duitsland

Bericht door Lekkerbak » 20 apr 2019 15:28

Hallo allemaal,

luisteren jullie ook duitse radiostations? Welke radiozenders en radioshows vinden jullie leuk?

Mijn favorite radioshow heet "Das Radiofrühstück". Dit is een een beetje onbekende maar echt goede show. Altijd zaterdag s'ochtends van 8 tot 10 op FM-omroep "Radio Weser TV" in Bremen, maar ook op de internetstationen "Radio ZOOM" en "Radio Wattenscheid 1". Woensdag 12-14 uur herhaling op Radio ZOOM. http://live.radio-zoom.de/

Verder nog interessant:

WDR4 "Radioabend", zaterdag van 20 uur tot middernacht, hier kan je zelf je playlist insturen

"Late line", een talkshow, woensdag van 22 uur tot middernacht, op o.a. N-Joy, maar ook Fritz, Youfm, MDR Sputnik, Unser Ding, Das Ding

Radio Roland, een Schlager-station om Bremen

Bigfm, vooral de ochtendshow, maar vooral voor jongeren

chezmoi

Re: [D] leuke radioshows in duitsland

Bericht door chezmoi » 20 apr 2019 15:43

Hélaas, sinds de verdwijning van Rhythmus der Nacht van WDR4 er is toch slechts een duitsse radioprogrammma die ik luister: MDR1 Radio Sachsen hitparade met al die moderne schlagers.

Piet Puk

Re: [D] leuke radioshows in duitsland

Bericht door Piet Puk » 20 apr 2019 21:50

Ik heb het programma ontdekt onderweg (en terug) naar wintersport en vind het echt super goed klinken: Die Stefans Reloaded op Bayern 3. DJ's Stefan Schwabeneder en Stefan Kreutzer nemen op een ironische manier de afgelopen week door. Met cabaret, interviews, hitmuziek en interactie met de luisteraar. Legendarisch, aan het einde van elke prijsvraag / spel: "Was hast Du gewonnen? Gar nichts!!!"

Elke zaterdagochtend van 09:00 tot 12:00 uur op Bayern 3.
Ik vind het wel gek maar ik vind het niet raar - Morrison

Plaats reactie