leuke stations in Frankrijk

Forum voor al het nieuws over buitenlandse radiostations en dj's.
Plaats reactie
Echtwel

leuke stations in Frankrijk

Bericht door Echtwel » 27 aug 2017 11:20

Was in Frankrijk op vakantie een heel aardige station wat ik daar hoorde was www.kissfm.fr thuis even de site bezocht. Zag er goed uit logo had ik vaker gezien , maar weet niet hoe men dat doet met rechten enz.
Misschien dat meer vakantiegangers hun station uit Frankrijk willen toevoelen en we zo een leuke post krijgen. En inkijk waar de radiofreak op let.
Kissfm.fr beviel mij best.

density1

Re: leuke stations in Frankrijk

Bericht door density1 » 27 aug 2017 14:56

Nostalgie blijft mijn favoriet in Frankrijk, geweldige processing en erg gevarieerd. Verder RFM maar zit niet overal in Frankrijk. De hitstations zoals NRJ, Skyrock en Fun Radio waren vroeger geweldig maar is niet echt anders dan zenders die we in Nederland hebben. Oja, Virgin Radio is nog wel aardig. Heel veel nieuwe muziek. Al met al blijft Frankrijk een leuke radiomarkt, heel erg divers zeker in de grote steden. En qua processing, als je er van houdt, erg vet klinkend altijd. Welk station je ook op zet.

bobert85

Bericht door bobert85 » 26 dec 2017 00:43

density1 schreef:
27 aug 2017 14:56
De hitstations zoals NRJ, Skyrock en Fun Radio waren vroeger geweldig maar is niet echt anders dan zenders die we in Nederland hebben.
Leg mij eens uit wat er niet echt anders is met bijvoorbeeld NRJ ten opzichte van Nederland?
Ik ben zelf vooral fan van FG en NRJ. Ik mis dat soort radio juist in Nederland.

GerjanOpDreef

Bericht door GerjanOpDreef » 26 dec 2017 11:01

Toen ik nog veel in Frankrijk kwam was NRJ ook mijn favoriete zender. Hadden we in Nederland maar zoiets.
Laat je niet gek maken door anderen, leef je eigen leven!

Gerjan Op Dreef - Iedere maandag 21:00 - 23:00 uur - MIDLAND FM
Veenendaal FM 104.9 MHz / Renswoude FM 105.6 MHz / Scherpenzeel FM 106.3 MHz

Plaats reactie