Lijst Radiostations Internationaal

Forum voor al het nieuws over buitenlandse radiostations en dj's.
Plaats reactie
WardVG

Lijst Radiostations Internationaal

Bericht door WardVG » 26 jan 2017 09:53

Dag Radioforum,

Ik probeer voor mijn werk een lijst te maken van radiostations in West- en Noord-Europa. Hierbij zoek ik vooral commerciële radiostations met een relatief groot bereik. Denk aan landen als UK, Belgie, Duitsland, Denemarken, Zweden, Noorwegen en Ierland. Nederland hebben we al.

Heeft er toevallig iemand een dergelijke lijst? Ik probeer zelf namelijk wel een lijst te maken via Wikipedia, maar betwijfel of die volledig is.

Met vriendelijke groet,
Ward VG

Madurodam FM

Re: Lijst Radiostations Internationaal

Bericht door Madurodam FM » 26 jan 2017 10:15

"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"

paulvr

Bericht door paulvr » 17 aug 2017 22:32

WardVG schreef:
26 jan 2017 09:53
Dag Radioforum,

Ik probeer voor mijn werk een lijst te maken van radiostations in West- en Noord-Europa. Hierbij zoek ik vooral commerciële radiostations met een relatief groot bereik. Denk aan landen als UK, Belgie, Duitsland, Denemarken, Zweden, Noorwegen en Ierland. Nederland hebben we al.

Heeft er toevallig iemand een dergelijke lijst? Ik probeer zelf namelijk wel een lijst te maken via Wikipedia, maar betwijfel of die volledig is.

Met vriendelijke groet,
Ward VG
Tragisch, wat moet je in Godsnaam met commerciële zenders uit het buitenland? Allemaal dezelfde meuk of het moet zijn dat je het commerciële gelieg en gedraai op een of andere manier interessant vindt in allerlei talen. Muzikaal gezien is het duizend maal dezelfde Amerikaanse Beyoncée en kindertjes-rap met liefst veel vieze woordjes en hoe die rommel verder allemaal moge heten. Het zijn juist de niet-commerciële publieke zenders die vaak echt eigen cultuur en muziek laten horen die je nergens anders dan in hun eigen land tegenkomt.

remco_k

Bericht door remco_k » 18 aug 2017 14:31

^^ Ja, want zo ontvangen we nieuwe leden op radioforum! -1 voor deze verwelkoming. :(
Weleens over nagedacht dat Ward misschien niet wil luisteren, maar wellicht gewoon een lijst potentiële klanten aan het opbouwen is (al dan niet in opdracht van...)?
SHOUTcast V2 stream? -> www.digiplay.nl compleet met gratis web app en SSL support!
Hoe onderzoek je een lastig technisch probleem:
Rule out everything that didn't happen, what's left is what probably happened.

Plaats reactie