Topradio breekt platen af?

Forum voor al het nieuws over buitenlandse radiostations en dj's.
Plaats reactie
De Nachtwacht

Topradio breekt platen af?

Bericht door De Nachtwacht » 24 jan 2014 19:56

Ik luister de laatste tijd regelmatig naar het Vlaamse Topradio. Leuke zender, met een format dat ik wel mis in de Nederlandse ether.

Maar wat mij opvalt is dat ze heel regelmatig een plaat afbreken, tenminste dat gevoel heb ik. Soms zelfs middenin de zang. Heeft iemand enig idee waarom ze dit doen?

Zwarte IJsbeer

Re: Topradio breekt platen af?

Bericht door Zwarte IJsbeer » 24 jan 2014 21:16

Ik heb er in het verleden wel eens een poosje naar geluisterd maar mij is toen niks opgevallen. Ik vind het format wel veel van onze SLAM FM weg hebben. Niet mijn ding, veel gekrijs en irritante piepjes in de muziek. Daar kan ik niet meer tegen heden ten dage. Vroeger wel maar ben er nu blijkbaar te oud voor.
Alle tv's de wereld uit, radio's aan de macht

TheAdrie1962

Bericht door TheAdrie1962 » 24 jan 2014 22:40

Zwarte IJsbeer schreef:Ik heb er in het verleden wel eens een poosje naar geluisterd maar mij is toen niks opgevallen. Ik vind het format wel veel van onze SLAM FM weg hebben. Niet mijn ding, veel gekrijs en irritante piepjes in de muziek. Daar kan ik niet meer tegen heden ten dage. Vroeger wel maar ben er nu blijkbaar te oud voor.
Die piepjes zijn voor de hangjeugd, vinden zij mooi, kunnen ze op straat na doen voor extra overlast :sad:
Liever een KPN DAB+ sensatie dan de honderdste BP her-syngronisatie

TheAdrie1962

Bericht door TheAdrie1962 » 24 jan 2014 22:46

Antenne Bayern draait ook halve platen,dat luistert echt waardeloos, ik hou niet van dat soort stations, draai de muziek wat niet meer commercieel is helemaal, en de modernere commerciële muziek 95%, het hoeft niet zoveel mogelijk platen in 1 uur!
Liever een KPN DAB+ sensatie dan de honderdste BP her-syngronisatie

Badeendje

Bericht door Badeendje » 25 jan 2014 01:22

Topradio is een keten. Ik heb het afbreken van platen ook gehoord als ik in de buurt van Antwerpen luister naar FM 106.3, dit om lokale reclame te starten. Misschien is dat de reden?
Kwak kwak!

jessewien

Bericht door jessewien » 25 jan 2014 09:07

Dat is volgens mij net zoiets als wat ze bij 538 soms doen, de platen te snel afspelen.
The past is history.
The future a mystery.
And every moment in between is a gift.
That is why it is called the present.

Scooterguy

Bericht door Scooterguy » 06 apr 2015 12:06

Dit heeft alles te maken met lokale reclame die niet van tijdsduur overeenkomt met het originele reclameblok.
Dan zwieren ze er nog een stuk van een plaat voor.

JF

Bericht door JF » 13 apr 2015 10:47

Ik was jarelang vaste luisteraar van Topradio,Topradio is een lokaal station wat platen afbreekt voor lokale reclame,en op dat zelfde moment hoor je op de stream een plaat in de plaats van reclame,het is een en blijft natuurlijk een slechte zaak op platen af te breken voor de lokale reclame,ik vond dat de altijd super dance muziek hadden als ik luisterde,beter dan SLam!fm

Slamfm zou wat meer naar Topradio moeten kijken qwa muziek,want Topradio heeft ook veel dance die je niet op Slam! fm hoord.

Een prima station naar mijn idee, Ze gaan ook met de tijd mee zoals jingles vernieuwen en vernieuwen van de programering en de website.
ze hebben zelfs een app voor je tablet.alleen,zodat ik nog steeds af en toe kan luisteren.
Het leven is een echte soapserie!

Plaats reactie