CBS Radio blocked nu ook streams voor buiten de USA

Forum voor al het nieuws over buitenlandse radiostations en dj's.
EA

CBS Radio blocked nu ook streams voor buiten de USA

Bericht door EA » 14 feb 2010 00:30

Wat Clear Channel al een tijdje niet meer doet, doet CBS Radio nu blijkbaar wel want alle streams zijn niet meer te beluisteren buiten de USA. :???:
Stations als CBS FM NYC, 92.3 Now FM NYC, K-Earth 101 uit LA kunnen we hier in Nederland niet meer beluisteren....
Weg met de eenheidsworst op de radio en het bewandelen van platgetreden paden.

MFM

Bericht door MFM » 14 feb 2010 01:09

Valt best mee hoor.
http://player.play.it/player/player.htm ... stat=krth2
Sommigen doen het wel, andere niet.Het is natuurlijk wel een BETA player..

Ook via deze link hoor je nog wel e.e.a. http://www.silentfear.nl/index.php?page ... BPC_B_95.1

EA

Bericht door EA » 14 feb 2010 01:37

Ja maar de grote stations zijn niet meer te beluisteren, enkel sommige HD2 stations en newsradiostations werken nog.
Deze werkt niet: http://player.play.it/player/player.htm ... stat=krth2

MarkyMark

Bericht door MarkyMark » 14 feb 2010 11:22

Ook Q105 Tampa van Cbs doet het niet.
RGR FM non stop rhythm & dance

EA

Bericht door EA » 14 feb 2010 11:26

Erg triest allemaal weer. Hopelijk komt er een 'workaround' om toch te kunnen luisteren net als destijds bij de Clear Channel streams. Misschien zijn er wat 'geheime URL's' die wel werken buiten Amerika?

MFM

Bericht door MFM » 14 feb 2010 14:02

http://www.google.nl/search?q=how+to+li ... =firefox-a

En meestal is het idd zo dat ze blocken outside the USA.

EA

Bericht door EA » 14 feb 2010 14:07

Nee Clear Channel deed het een tijdje, maar nu ook niet meer. Normaal gesproken blocken ze nooit iets voor luisteren buiten de US. Die link die je gaf heeft daar dus ook mee te maken, oud nieuws dus.

PirateRadio

Bericht door PirateRadio » 14 feb 2010 14:50

Zelfs de AOL/CBS app voor de iPhone werkt niet meer. Maar er wordt weer aangewerkt. Trefwoord voor de mensen die een iPhone/iPod Touch hebben: ooTunes. Tis wel betalen, maar het werkt wel fantastisch, plus als je dus een favoriet station hebt, die niet in de lijst staat of het niet meer doet, proberen ze het binnen 24 uur wel werkende te krijgen. Succes!
Give me some good oldfashion US Personality Radio

EA

Bericht door EA » 14 feb 2010 14:57

PirateRadio schreef:Zelfs de AOL/CBS app voor de iPhone werkt niet meer. Maar er wordt weer aangewerkt. Trefwoord voor de mensen die een iPhone/iPod Touch hebben: ooTunes. Tis wel betalen, maar het werkt wel fantastisch, plus als je dus een favoriet station hebt, die niet in de lijst staat of het niet meer doet, proberen ze het binnen 24 uur wel werkende te krijgen. Succes!
Geen Iphone of Ipod Touch hier maar mochten er in dat ooTunes links staan, misschien dat deze dan ook wel normaal op een player op de PC werken, zo ja dan hoor ik het graag. En niet alleen ik denk ik :wink:

PirateRadio

Bericht door PirateRadio » 14 feb 2010 15:48

Ze zijn wel slim bij ooTunes, want de link krijg je niet te zien. Maar als mijn geheugen me niet in de steek laat, hebben ze ook een soort van media server, waarbij je wel op je PC kunt luisteren. Maar daar zou je dan even naar moeten kijken. Ben op dit moment behoorlijk ziek en heb geen zin om voor je te kijken

ooTunes heeft ook de CC stations draaiende. Luister met grote regelmaat naar Z100 en KTU (welke overigens overheerlijke freestyle in de playlist heeft staan)....
Give me some good oldfashion US Personality Radio

EA

Bericht door EA » 14 feb 2010 16:52

PirateRadio schreef:Ze zijn wel slim bij ooTunes, want de link krijg je niet te zien. Maar als mijn geheugen me niet in de steek laat, hebben ze ook een soort van media server, waarbij je wel op je PC kunt luisteren. Maar daar zou je dan even naar moeten kijken. Ben op dit moment behoorlijk ziek en heb geen zin om voor je te kijken

ooTunes heeft ook de CC stations draaiende. Luister met grote regelmaat naar Z100 en KTU (welke overigens overheerlijke freestyle in de playlist heeft staan)....
Ik heb al even wat uitgedokterd. Je kunt de demo bekijken via hun site, dat is een soort van virtuele Itunes webbrowser based. Je kunt daar zoeken op CBS FM en daar is ie weer, werkt prima. Je kunt zelfs de link in je Itunes laden en dan werkt het prima totdat je uitlogt dan werkt hij niet meer dus je moet ingelogt blijven.

Silvan

Bericht door Silvan » 14 feb 2010 18:51

Ben toch blij met mijn internetverbinding. Via Global Crossing heb ik een amerikaans IP-adres :)

Rolfz

Bericht door Rolfz » 24 apr 2010 00:26

Ik kan me niet indenken dat je naar vrijwillig 92.3NOWFM wilt luisteren, met het non talent Nick Cannon :roll: Dat ze voor die prutser Opie & Anthony hebben ontslagen is lachwekkend dom.

Maarja, dat is uiteraard mijn mening.

Een mooie workaround is dit stukje software: http://www.zdnet.be/downloads/104647/ho ... ield-1-17/

Werkt prima voor audio streams, maar flash video streams is het te traag voor.
Gerard Ekdom, De beste DJ van de Nederlandse Radio!

jessica

Re: CBS Radio blocked nu ook streams voor buiten de USA

Bericht door jessica » 06 aug 2016 00:31

Hoe kan je op makkelijke manier naar Amerikaanse radio luisteren. Bv WCBS-FM. Ze blokken internetadressen die niet in USA zitten. Wat is er mogelijk. Is er een site waar je wel kan luisteren.

optimod

Re: CBS Radio blocked nu ook streams voor buiten de USA

Bericht door optimod » 10 aug 2016 15:00

Als je zenmate installeert in je browser, FireFox of Chrome dan kun je gewoon via de player op hun website luisteren als je zenmate op USA zet. Handig is het niet, maar dan zou je een VPN service kunnen overwegen.

Plaats reactie