Aphex 320a compellor te koop gevraagd
Moderator: admin6
Aphex 320a compellor te koop gevraagd
Hallo liefhebbers,
Ben al een tijdje bezig met het maken van een retro setup bij mij thuis. Zo,draait er nu een Orban 8200FMv3. Om het plaatje compleet te maken ben ik op zoek naar een Aphex 320a. Heeft iemand zo een apparaat, in goede staat, en wil hem ook verkopen?
Hoor het graag van jullie. Of wellicht een andere compellor die goed past bij de 8200?
Thnx!
Gr Olaf
Ben al een tijdje bezig met het maken van een retro setup bij mij thuis. Zo,draait er nu een Orban 8200FMv3. Om het plaatje compleet te maken ben ik op zoek naar een Aphex 320a. Heeft iemand zo een apparaat, in goede staat, en wil hem ook verkopen?
Hoor het graag van jullie. Of wellicht een andere compellor die goed past bij de 8200?
Thnx!
Gr Olaf
Re: Aphex 320a compellor te koop gevraagd
Interessante combi, een Aphex compellor als voorzet voor een 8200. Gaat dat elkaar niet juist tegenwerken? Achter een Compellor (waar ik dan zelf graag nog een originele BBE Maximizer voor zet in een rustig standje) is eigenlijk een Dominator voor de hand liggend
. On topic: af en toe kom je ze wel eens tegen op 2e-hands sites (en niet echt goedkoop) maar test goed voor je koopt.

It's only vintage if it works. Otherwise it's just old crap.
Zag dat je actief zoekt op MP - er staan 2 exemplaren aangeboden - wellicht dan toch iets steviger onderhandelen voor resultaat 

Aan VST-plugins passen geen 19" rack-oren ....
Dank je voor de links, ff kijken 
Dank je voor je tips.wave schreef: ↑18 dec 2021 11:51 Interessante combi, een Aphex compellor als voorzet voor een 8200. Gaat dat elkaar niet juist tegenwerken? Achter een Compellor (waar ik dan zelf graag nog een originele BBE Maximizer voor zet in een rustig standje) is eigenlijk een Dominator voor de hand liggend. On topic: af en toe kom je ze wel eens tegen op 2e-hands sites (en niet echt goedkoop) maar test goed voor je koopt.
@ Big T ... met deze links moet je goed opletten wat de verzendkosten zijn - zo kan dat makkelijk richting de 85 euro excl. douane kosten doen.
Vaak ook met een No-return en "as is" - dus ook nog kans op een stevige restauratie, want die dozen hebben intussen hun leeftijd.
Vaak ook met een No-return en "as is" - dus ook nog kans op een stevige restauratie, want die dozen hebben intussen hun leeftijd.

Verzendkosten? Als je wat wilt hebben en het aanbod is erg karig dan kijk ik niet zo naar geld.
Maar bedenk dan altijd: heb ik het ervoor over en heb ik het geld ervoor?
Met surplus spul is het altijd opletten, het is gebruikt en oud, en mss vergt het ook iets van je zelf of je het repareren kunt.
Of iemand hebt die die dit kan.
Maar wil je het allemaal niet? Hij is nog nieuw te koop, link staat er ook bij.
Maar bedenk dan altijd: heb ik het ervoor over en heb ik het geld ervoor?
Met surplus spul is het altijd opletten, het is gebruikt en oud, en mss vergt het ook iets van je zelf of je het repareren kunt.
Of iemand hebt die die dit kan.
Maar wil je het allemaal niet? Hij is nog nieuw te koop, link staat er ook bij.
@ big T ... je omschrijft exact wat ik bedoel 

320a staat inmiddels thuis. Dank voor alle tips en bedenkingen.Olaf0812 schreef: ↑18 dec 2021 07:25 Hallo liefhebbers,
Thnx!
Gr Olaf
ff pieken en afstellen nog en dan kannie draaien
Cheers
Mooi spul, veel plezier er mee! Wel met fingerspitzengefühl afstellen; een Combinator kan hele mooie dingen doen maar met hetzelfde gemak de audio ook grondig verstieren
.

Maar dat is wel moeilijk…. een Dominator nodigt al uit tot heerlijk experimenteren en dat hele rijtje wat daar staat te shinen helemaal
.