Nieuwe Breakaway one

In dit Forum kan over alle vormen van Soundprocessing gepraat worden.
RadioFiets

Re: Nieuwe Breakaway one

Bericht door RadioFiets » 12 mar 2018 14:03

topfm schreef:
17 jan 2017 17:05
Hier getest ! ik ervaar een omnia sound .. de 'normale breakaway' klinkt ( vind ik ) beter.
De presets allemaal even aangeklikt maar het is niet mijn smaak (je kan ze nu wel zelf aanpassen naar smaak en opslaan)
Even weer terug geschakeld naar Stereotool en moet zeggen dat dat toch beter in het gehoor ligt..
Eens en Stereotools is ook nog eens als VST in te zetten. Handig voor in je DAW als je wilt podcasten bijvoorbeeld. (Zit dan wel iets vertraging in.)
Radio Fiets - Na een uur weet je nog niets.

radiofiets.nl of radiofiets.be

RadioFiets

Bericht door RadioFiets » 12 mar 2018 14:38

PS op welke platen testen jullie?

Wij testen met

Crystal Waters - 100% Pure Love
Cappella - Move on baby
Barrio_Debajo - Barrio_Debajo
El Debarge - Who's Johnny
Westlife - Bop Bop Baby
Nakatomi - Childeren Of The Night
Radio Fiets - Na een uur weet je nog niets.

radiofiets.nl of radiofiets.be

PatrickvdHoek

Bericht door PatrickvdHoek » 12 apr 2018 00:13

RadioFiets schreef:
12 mar 2018 14:01
Vorige week gekocht. Wat een gedoe met configureren. Waarbij je met Breakaway Live snel uit de voeten kon, moet je met de nieuwe een config programma openen, instellingen doen om vervolgens de Breakaway One App te openen.
Kan aan mij liggen maar ik vond Breakaway Live (Amsterdam setting) veel lekkerdere pompen. De nieuwe Amsterdam setting moet ik nog een hoop aan tweaken om de 90's sound te krijgen. Het mag bij ons lekker pompen en niet zo lafjes klinken.
Installeer de software als Windows Service zodat je niet continu een applicatie open hoeft te hebben en maak je aanpassingen via de NfRemote op dezelfde of een andere machine, waar je je ook bevindt. Je had beter de Omnia9XE kunnen aanschaffen (of de Z/IPStream 9X2), daar gebruik je de Wideband AGC 2 Bass WB en Wideband AGC 3 Post Multiband om het 'vette randje te krijgen'.

Plaats reactie