Nieuwe dagelijkse talkshow Derksen, Gené en van der gijp

Alles wat niet met radio te maken heeft. Tv, internet, kranten enz.

Moderator: admin6

jessica

Re: Nieuwe dagelijkse talkshow Derksen, Gené en van der gijp

Bericht door jessica »

Ik denk dat ze mij dan kwijt zijn. Zet hem nu al vaak op moment van 1e reclameblok uit. Vind Johan Derksen te nadrukkelijk aanwezig. Hij is steeds meer in zichzelf gaan geloven en met al die nieuwe presentatoren erbij. Ik weet het niet. Iedere dag is toch iets te veel van het goede.
Phoenix

Bericht door Phoenix »

jessica schreef: 12 nov 2021 23:45 Hij is steeds meer in zichzelf gaan geloven
~ Wim Kieft 🤣
"Waar zou de radio zijn zonder Phoenix."
✄—————————————————————————————————
Disclaimer:
Ik ben niet verantwoordelijk voor uitspraken geuit door ‘Phoenix’ op andere online platformen.
density1

Bericht door density1 »

Dit gaat helemaal niets worden. Niemand zit hier op te wachten. Wie zijn al die mensen en op basis van wat denken ze daar aan tafel te gaan zitten.
Daan!

Bericht door Daan! »

Er zat ook niemand op een Iphone te wachten...
density1

Bericht door density1 »

Totaal niet met elkaar te vergelijken natuurlijk.
Pot

Bericht door Pot »

density1 schreef: 01 dec 2021 20:40 Dit gaat helemaal niets worden. Niemand zit hier op te wachten. Wie zijn al die mensen en op basis van wat denken ze daar aan tafel te gaan zitten.
Afgelopen zomer toch zo'n 800.000 kijkers. Wel tijdens de sportzomer. Het vaste VI publiek bereikt ook 500.000 kijkers. Dus er is weldegelijk een publiek.

De helft van de gasten kun je gewoon zien als BN'ers. Een aantal moet ik ook googlen. Maar als het mensen zijn met verstand van zaken, dan maakt het poppetje me, bij een talkshow niet echt uit.
Oren open!
density1

Bericht door density1 »

In de zomer wordt er heel anders TV gekeken als de reguliere programmering met zomerstop is en er was een reden; de oranjezomer. Dat is nu niet, het wordt een regulier programma. Toch een verschil.
MFM

Bericht door MFM »

Pot schreef: 01 dec 2021 23:23
density1 schreef: 01 dec 2021 20:40 Dit gaat helemaal niets worden. Niemand zit hier op te wachten. Wie zijn al die mensen en op basis van wat denken ze daar aan tafel te gaan zitten.
Afgelopen zomer toch zo'n 800.000 kijkers. Wel tijdens de sportzomer. Het vaste VI publiek bereikt ook 500.000 kijkers. Dus er is weldegelijk een publiek.

De helft van de gasten kun je gewoon zien als BN'ers. Een aantal moet ik ook googlen. Maar als het mensen zijn met verstand van zaken, dan maakt het poppetje me, bij een talkshow niet echt uit.
Er is altijd wel publiek voor VI, volgens de cijfers.

Over het algemeen lopen er bij dit soort brede avond talkshows vaak geen echte experts rond. Tenminste, geen afgestudeerde zich op specifieke onderwerpen bewezen deskundige mensen.
Wel duidelijk op het item geselecteerde onbekende deskundigen die in “de mening of kleur” van de talkshow passen zodat het niet gaat “schuren” bij de beoogde doelgroep. Of in het geval van Covid experts waarvan je na een paar maanden niet meer weet dat ze bestaan…
En als er dan toch Bn-ers (geen A maar B categorie) aanschuiven dan kun je er vanuit gaan dat er bij regelmatig terugkerende gasten de zelfpromotie het hoofddoel is.
Regelmatig terugkerende tafelgasten zijn vrijwel nooit zo goed ingelezen in al die verschillende onderwerpen dat je van ze mag verwachten dat ze een autoriteit op wekelijks een ander gebied zijn.
Uitzondering was destijds Giel Beelen, die ooit op tv regelmatig terugkerende talkshow gast was om over nieuwe (zwaar geplugde) hete hits te komen praten.

Zelfde als op de radio, John Williams(Talpa/RTL) komt op zender(Talpa/Rtl) zijn nieuwe show promoten waarin (Talpa/Rtl) artiesten optreden. 15 minuten extra aandacht, ff gelachen, De Mol blij, management blij, Johnny en de Voice/talentenjachtkids ook weer even bezig…luisteraar even meegezogen in een 15 minuten durende commercial…kassa rinkelt, enz.
Plaats reactie