Vanjeafisharder schreef: ↑07 jul 2024 23:43
Nergens meer sinds het huidige Mi Amigo ‘ de echte’ zo nodig moest verjongen waardoor het nu totaal niet meer relevant is omdat het nu gewoon een Radio 10-variant is geworden. Het was juist uniek door zich te richten op overwegend 70’s. Zo’n station was er nog niet.
Inmiddels zijn de uitzendingen van Mi Amigo De Echte weer wat meer herkenbaar wat betreft de echte Mi Amigo sound. Ik hoor op zaterdag veel muziek uit de jaren 70 en ook weer wat originele jingles en reclames. Niet zo veel als twee jaar geleden, maar wel net genoeg om de oude MiAmigo sfeer te kunnen nabootsen.
Er zijn verder ook wat wijzigingen geweest in de organisatie. Oud-eigenaar Erik Hofman is vanwege gezondheidsproblemen gestopt. Maurice Bokkebroek gaat morgen om 13.30 zijn toekomst bij het station toelichten.
Ik blijf het leuk vinden om vooral op zaterdag naar dit station te luisteren. Alleen die Nederlandstalige top 15 hoeft voor mij niet.
Wat zou die 'toekomst' zijn, gewoon stoppen misschien? Er zijn denk ik heel wat stations die volgend jaar stoppen, net als begin dit jaar omdat de kosten gewoon te hoog worden. Heel veel kleinere internetstations vallen om hierdoor.
Ook gemist. Kan er verder ook niets over terugvinden. Dit was de aankondiging van Edward Klein, de huidige eigenaar:
Hij is er weer (even) bij!
Zondag 1 december, rond 13.30 uur hoor je hem weer.
Hij geeft een toelichting op de toekomst van Mi Amigo Radio en de verdere plannen.
In het tweede deel van Kleinbeeld op zondag, praat ik met hem.
Er werd regelmatig de vraag gesteld wanneer hij weer te horen zou zijn.
Zondag gebeurt dat; Maurice Bokkebroek On Line...