Bewust niet betalen voor reclame vrije diensten.

Alles wat niet met radio te maken heeft. Tv, internet, kranten enz.
Plaats reactie
TheSoundOff

Bewust niet betalen voor reclame vrije diensten.

Bericht door TheSoundOff » 11 dec 2015 22:56

Ik weet niet hoe anderen hier tegen aan kijken maar mijn concept bestaat er uit om een dedicatie ip/lijn te hebben mbt muziek. De bewuste keuze om mijn lijnen zo zuiver mogelijk te houden zonder persoonlijke interesse en het toestaan van zoveel mogelijk reclame.

Daarbij kies ik er dus bewust voor om zoveel mogelijk reclame te ontvangen en niet mijn persoonlijke smaak of gedachten te laten gelden in mijn internet gebruik. In deze stel ik voorop dat mijn gebruik van mijn pc zich slechts mag richten op muziek en verder niets! HINT Dit zodat ik bewust elke reclame ontvang en mijn persoonlijke smaak er telkens zoveel mogelijk buiten laat vallen.

Als ik een vorm van advies mag geven zou ik iedereen aanraden om een dedicated pc te hebben en deze slechts en alleen voor muziek te gebruiken! En zeer dankbaar gebruik maken van reclame diensten en er bewust voor kiezen om reclame te ervaren! Het heeft mij veel meer geleerd om iets over muziek te weten te komen en een vorm van marketing! wwwwww

En ik zou dan ook volledig uit mijn dak gaan als iemand deze pc voor andere doeleinden zou gaan gebruiken! -+dance
Curbi & Bougenvilla - Butterfly Effect (Official Music Video)

remco_k

Re: Bewust niet betalen voor reclame vrije diensten.

Bericht door remco_k » 11 dec 2015 23:14

Niet overdrijven. Een aparte pc om cookie based advertising niet te laten besmetten door andere zaken als muziek?
Kwestie van een apart gebruikertje op een bestaande pc aanmaken, jij alleen gebruikt dat account, levert je dezelfde 'voordelen' op. Heb je geen aparte pc, en al helemaal geen aparte IP lijn voor nodig. :smile:
Gaat het toch een keer mis: schoon je cookies op/clear browser geschiedenis en je bent weer terug bij af.
SHOUTcast V2 stream? -> www.digiplay.nl compleet met gratis web app en SSL support!
Hoe onderzoek je een lastig technisch probleem:
Rule out everything that didn't happen, what's left is what probably happened.

TheSoundOff

Bericht door TheSoundOff » 11 dec 2015 23:20

Damm gast, tweede keer raak en veel te makkelijk voor jou. Klinkt als: bin there done that !
Curbi & Bougenvilla - Butterfly Effect (Official Music Video)

Debaser

Bericht door Debaser » 15 dec 2015 13:07

Nog eenvoudiger: Op http://www.aboutads.info/choices/" onclick="window.open(this.href);return false; en http://www.youronlinechoices.com/nl/uw- ... voorkeuren" onclick="window.open(this.href);return false; het gevolgd worden door alle diensten uitschakelen. Vervolgens in je browser géén cookies meer accepteren of altijd browsen in privé vensters.

Kans is klein dat er dan nog iets doorheen komt.

Persoonlijk betaal ik liever voor reclamevrije diensten.
Be a debaser!

Plaats reactie