Radio TV Nederland.

Alles wat niet met radio te maken heeft. Tv, internet, kranten enz.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Gertw68

Radio TV Nederland.

Bericht door Gertw68 »

De site http://www.radio-tv-nederland.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; is aangepast en is nu http://radio-tv-nederland.nl/begin.html" onclick="window.open(this.href);return false; geworden.
Onze hoofd pagina is aangepast naar http://radio-tv-nederland.nl/begin.html" onclick="window.open(this.href);return false;
A.u.b. uw bookmarks/favorieten hierop aanpassen.
Op http://etherpiraten.com/" onclick="window.open(this.href);return false; werd geschreven
23 Nov 23:05

ik krijg als ik op http://radio-tv-nederland.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; ga een virus aanval en word geblokkeerd. Wie krijgt deze melding ook.

Gerapporteerde aanvalpagina!

De pagina op http://www.radio-tv-nederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false; is gerapporteerd als een aanvalpagina en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.

Aanvalpagina’s proberen programma’s te installeren die privégegevens stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen.Sommige aanvalpagina’s verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder de kennis of toestemming van hun eigenaars.

Reacties

Door klompenboertje 23 Nov 23:11
Hier niet, heb Explorer 9.0 en Essentials virus scan van Microsoft.

Door ukw-75 23 Nov 23:12
hier ook het geval .
ik krijg een bericht van mijn virus beveileging dat de site niet veilig is.

Door freefm 23 Nov 23:13
hier ook op ie en firefox

Door grunneger 23 Nov 23:14
hier het zelfde
gewoon genegeerd

Door klompenboertje 23 Nov 23:15
Met welke virusscanners dan geeft hij deze melding?

Door grunneger 23 Nov 23:17
Windows Security Essentials
klompenboertje schreef op 23 Nov 23:15 :
Met welke virusscanners dan geeft hij deze melding?

Door g.witteveen 23 Nov 23:17
Zal ze wel even mailen. 1 week geleden ook al mis met de site.

[email protected]

Ik gebruik COMODO. Draai op Firefox met Vista.

Door de bouwer 24 Nov 00:24
hier ook met NOD32 firefox Iframe virus...

remco_k

Re: Radio TV Nederland.

Bericht door remco_k »

Wat een rare keuze om de 'verhuizing' van de start pagina bij de kijker neer te leggen, in plaats van gewoon een redirect oid in te stellen...
Het daardoor is helemaal niet nodig om je kijkers op te zadelen met zaken als 'nieuwe bookmarks'.
www.digiplay.nl: SHOUTcast V2 streaming compleet met gratis web app, statistieken en SSL support!

radiogolfje

Bericht door radiogolfje »

Ik denk dat het mede komt omdat als je die pagina opriep je een andere pagina kreeg.
Het werd dus al omgeleid richting waarschuwingspagina voordat je bij de server was die het eventueel kom omleiden naar de nieuwe pagina.

OFDM

Bericht door OFDM »

Er is iets niet goed met die site. Gisteren kreeg ik op mijn werkcomputer een afwijzing door NOD32 en nu ook thuis op de nieuwe URL:
Waarschuwing voor malware
Bezoeken van deze pagina kan schadelijk zijn. Hij is aangemeld als verspreider van malafide software.
Opera Software raadt ten sterkste af om deze site te bezoeken.

En het bizarre is dat ik lang geleden al eens echt een infectie heb opgelopen op die site. Dat werd aanvankelijk niet geloofd maar bleek de "gratis" bezoekers teller te zijn.

Wat nu?

DX'r

Bericht door DX'r »

OFDM schreef:Er is iets niet goed met die site. Gisteren kreeg ik op mijn werkcomputer een afwijzing door NOD32 en nu ook thuis op de nieuwe URL:
Waarschuwing voor malware
Bezoeken van deze pagina kan schadelijk zijn. Hij is aangemeld als verspreider van malafide software.
Opera Software raadt ten sterkste af om deze site te bezoeken.
En het bizarre is dat ik lang geleden al eens echt een infectie heb opgelopen op die site. Dat werd aanvankelijk niet geloofd maar bleek de "gratis" bezoekers teller te zijn.
Wat nu?
Waar staat die bezoekers teller dan op die website ?
Overigens is vandaag de blokkade weer opgeheven want ik kan hem weer openen met Chrome.

Gertw68

Bericht door Gertw68 »

Ik zou zeggen, heb je vragen/opmerkingen of wil je hulp aan bieden. Mail Hepke of Ruud.
[email protected]

OFDM

Bericht door OFDM »

Die teller was een probleem van wat jaartjes geleden. Ik wil er alleen mee zeggen dat het bij de beste sites kan gebeuren, ze waren er zelf ook onaangenaam door verrast. Ik kan er verder niet veel aan doen of helpen, daar heb ik te weinig kennis van zaken. Ik ga de melding in ieder geval mailen, bedankt voor het plaatsen het adres.

radiogolfje

Bericht door radiogolfje »

Ik krijg nu de melding ook op de nieuwe pagina, gerapporteerde aanvalssite.

remco_k

Bericht door remco_k »

Gertw68 schreef:Ik zou zeggen, heb je vragen/opmerkingen of wil je hulp aan bieden. Mail Hepke of Ruud.
[email protected]
Je hebt helemaal gelijk ook. Mail is gestuurd. :smile:
www.digiplay.nl: SHOUTcast V2 streaming compleet met gratis web app, statistieken en SSL support!

rodie

Bericht door rodie »

Bekende melding, ook ooit gehad op de Zomerse 50 website. Erg vervelende situatie als je dit hebt. Als eerste raad ik de website maker zijn pc te formateren/opschonen. De oorzaak ligt meestal hier. Zijn pc is besmet met een vervelende spyware/virus zonder dat je het door hebt. Deze maken connectie naar je standaard-ingestelde FTP servers op je FTP client. Verander tevens ook je FTP gegevens voor de zekerheid.

In de meldinglink die je krijgt staat een link voor de webmaster, even invullen en na een paar dagen ben je van de melding af. Gaat meestal vrij snel.
Check overigens ook ALLE php en html (vooral php) scripts na. Hier worden meestal codes in aangemaakt helemaal onder of bovenaan de pagina die voor de vervelende besmettingsmelding zorgen.
Zodra alles clean is kun je via de besmettingsmelding pagina het formulier invullen om er vanaf te komen.

LOS

Bericht door LOS »

McAfee Site Advisor geeft dit aan:

Ho!
Weet u zeker dat u daar naartoe wilt gaan?
Een bezoek aan http://radio-tv-nederland.nl/begin.html" onclick="window.open(this.href);return false; kan riskant zijn.

Waarom bent naar deze pagina geleid?

Bij ons bezoek aan deze website hebben wij riskant gedrag aangetroffen.
LOS van alles

Plaats reactie