eigenaar naam Mi Amigo

Alles wat niet met radio te maken heeft. Tv, internet, kranten enz.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Noordzee

Re: eigenaar naam Mi Amigo

Bericht door Noordzee »

En ze zijn inderdaad om 12.00 begonnen.

http://192.99.34.205:8368/stream

Eerste liedje : "Welcome Back"
jessica

Bericht door jessica »

Bij mij viel de stream steeds weg. Viel niet naar te luisteren.
Ik vind het een beetje veel op toen gebaseerd. Das war einmal.
De muziek van toen ja. Maar ook steeds die oude commercials. Ik kan er niet naar luisteren.
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit geen groot succes gaat worden.
Doe het een beetje volgens de muziek van toen en ook een beetje nu en radio van nu principe.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

Vermoedelijk was de belangstelling zo groot dat de server het niet aankon.
Ik kreeg zo'n soort foutmelding toen ik op een andere device de website wilde openen.
Maar bij mij draait de stream al vanaf 11.00 onafgebroken goed.

En jouw andere opmerkingen: Tsjaa, daar hebben wij een andere mening over. Dat kan natuurlijk. Ik vind het helemaal leuk voor het weekend.
(Doordeweeks tijdens het werk luister ik liever naar een wat minder drukke zender. En dat is zoals je inmiddels wel weet Radio Caroline.)
jessica

Bericht door jessica »

Het valt me nog steeds niet echt mee. Hangt wat mij betreft veel te veel naar vroeger. Oude muziek ok, maar oude reclames. Ik vind dat echt niets.
density1

Bericht door density1 »

Mij stoort het totaal niet, het is als de normale vormgeving. Ik vind overigens wel hun database aan muziek nog steeds aan de te krappe kant voor een oldies zender. Nog steeds veel repeats.
jessica

Bericht door jessica »

density1 schreef: 22 jan 2022 16:31 Mij stoort het totaal niet, het is als de normale vormgeving. Ik vind overigens wel hun database aan muziek nog steeds aan de te krappe kant voor een oldies zender. Nog steeds veel repeats.
Ja veel repeats en de stream valt ook nog regelmatig weg. Veel fouten nog ook bij uurwisseling. Paar minuten stil om 2 uur.
density1

Bericht door density1 »

Bart van Leeuwen presenteert nu het Mi Amigo 'ander nieuws' op de hele uren. Hopelijk komt van het een het ander, en volgt er weer een programma. Wait and see.
jessica

Bericht door jessica »

density1 schreef: 04 mar 2022 18:02 Bart van Leeuwen presenteert nu het Mi Amigo 'ander nieuws' op de hele uren. Hopelijk komt van het een het ander, en volgt er weer een programma. Wait and see.
Dat gaat denk ik niet gebeuren zolang hij nog op radio5 zit.
jessica

Bericht door jessica »

Eigenlijk vind ik Radio Monique nog meer bij het zeezendergevoel komen op sommige uren. Op andere uren dan ook weer helemaal niet. Het lijkt toch een mix te blijven van speciaal voor Monique gemaakte programma's en syndicate programma's. Dat vind ik altijd iets eigens van de zender wegnemen. Dan wordt je inwisselbaar.
Noordzee

Bericht door Noordzee »

k hoor net dat bepaalde programma's (bv van Frans van der Drift) en nu op dit moment tussen 12.00 en 14.00 (Baken 16 met Marc Jacobs) door Radio Emmeloord live worden doorgeprikt. Dus in de Nederlandse ether te horen via DAB 11B en AM 747.
Plaats reactie