Radioforum is dood. Waar is iedereen heen gegaan?

Alles wat niet met radio te maken heeft. Tv, internet, kranten enz.
Plaats reactie
big T

Re: Radioforum is dood. Waar is iedereen heen gegaan?

Bericht door big T » 28 sep 2016 07:59

retep schreef: volgens AE was de middengolf helemaal niks.....optimod dacht daar anders over... niet de zelfde dus
Hij had zich aangemeld voor het nieuwe AM gebruikers forum, omdat hij belangstelling ervoor had.
Maar het was een detail, ik dacht .......
Sent from my laptop using Windows

ReneG

Bericht door ReneG » 09 okt 2016 18:23

v.ijl schreef:Dan lees ik iets van "op de man spelen"........ Er zijn wel schokkender dingen hoor.
Gebeurt wel vaker ook door andere forummers, prik daar doorheen!

Wel grappig dat jij je aangesproken voelt. -zzz

De echte radioroddels gebeuren hier : http://members.boardhost.com/radioroddels/ Ook hoog niveau. :D

v.ijl

Bericht door v.ijl » 11 okt 2016 13:47

De echte radioroddels gebeuren hier : http://members.boardhost.com/radioroddels/ Ook hoog niveau. :D
De site kende ik van horen zeggen...... Vooral dat draadje over radioforum is leuk..... :))
Iid zééér hoog niveau. :))
en dan is er koffie......

radiogolfje

Bericht door radiogolfje » 11 okt 2016 17:27

Gewoon, thuis en aan het werk. Maar een forum bestaat uit mensen die schrijven, als niemand dat doet lijkt het forum dood.
Dus schrijf gewoon eens mee, wel nuttig mee.
www.dabpartners.nl voor lokale DAB zenders.

v.ijl

Bericht door v.ijl » 11 okt 2016 18:12

radiogolfje schreef:.....
Dus schrijf gewoon eens mee, wel nuttig mee.
Dat 'nuttig' vind ik hier soms een probleem... :sad:
Een aantal topics zou niet misstaan in radioroddels, wat een gezever..... -kots
Vooral het hoofdstuk 'Landelijk commercieel en publiek' puilt ervan uit z'n voegen..

Patrick03

Bericht door Patrick03 » 16 okt 2016 01:43

Op de website radioroddels.tk is een stukje tekst geplaatst onder mijn naam Patrick03. In het stukje tekst wordt geklaagd over het gedrag van RolFM, een forumlid op dit forum. Omdat de naam Patrick03 gebruikt is wekt het de indruk dat ik het stukje tekst geplaatst heb op de website radioroddels.tk. Iemand anders heeft op de website radioroddels.tk mijn naam Patrick03 gebruikt. Het kan dus voorkomen dat mensen die op de website radioroddels.tk reageren, namen gebruiken van forumleden op dit forum. Belangrijk is dat duidelijk is dat forumleden op dit forum niet verantwoordelijk zijn voor geplaatste reacties op de website radioroddels.tk.

Over het gedrag van forumlid RolFM gesproken: Ik ga mij niet bemoeien met het gedrag van andere forumleden. Ik weet dat er admins zijn die toezicht houden op het gedrag van forumleden.

u114188

Bericht door u114188 » 16 okt 2016 15:34

Ik ben gewoon eerlijk, scheld niemand uit o.i.d. Als je zelfs niet meer mag benoemen wat je opvalt of vervelend vindt, wordt het wel erg sneu.

Patrick03

Bericht door Patrick03 » 16 okt 2016 15:41

RolFM schreef:Ik ben gewoon eerlijk, scheld niemand uit o.i.d. Als je zelfs niet meer mag benoemen wat je opvalt of vervelend vindt, wordt het wel erg sneu.
Ik persoonlijk bemoei mij niet met het gedrag van andere forumleden. Hoe andere forumleden zich gedragen is hun eigen verantwoordelijkheid.

u114188

Bericht door u114188 » 16 okt 2016 15:58

Ik ook niet, maar excessen mogen best eens benoemd worden. Daarbij heb ik natuurlijk niks persoonlijks tegen jou, dat kan ook niet, want ik ken je ook niet.

ransbeek

Bericht door ransbeek » 16 okt 2016 18:33

Het lijkt meer op een wedstrijdje "wie geeft het eerst op". Er is inderdaad veel veranderd in radioland. Niet altijd even positief. Door de digitalisering voel ik mij ook minder aangesproken op sommige topics. Wel wordt daar vrij lustig over gediscussieerd. Ik ben op dat gebied nog niet mee, vanwege leeftijd en het feit dat ik radio freak van een andere generatie behoor. Bezig met een warsanis 1400, Aphex 204 en een stevige equalizer. Alles nog analoog. D&r Vision en een hoop andere apparatuur. Denon MD, denon 4500 en noem maar op. Ik vindt het persoonlijk analoog beter klinken dan digitaal.
Toch vindt ik radio 538 die ik hoorde in Terneuzen er wel erg bovenuit klinken. Misschien dat radio avonturiers als ik uit die vorige generaties beter elders moeten naartoe gaan?

v.ijl

Bericht door v.ijl » 17 okt 2016 10:55

ransbeek schreef:.....
Misschien dat radio avonturiers als ik uit die vorige generaties beter elders moeten naartoe gaan?
In de toekomt de radio-hemel???
Even serieus, waarom zou je naar elders moeten? Informatie over 'vroegâh' is net zo belangrijk dan info uit huidige periode.
Hier geldt ook: "Resultaten behaald in het verleden zijn geen garanties in het heden en toekomst"

ransbeek

Bericht door ransbeek » 18 okt 2016 04:19

Ha, ha. De radio-hemel Hoop dat ik daar terecht kom. Zal nog wel analoog zijn daarboven. :razz: Garanties zijn er niet en toekomst voor de radio lijkt me toch ook niet echt transparant. zeker hier in België waar volgend jaar een nieuw verdeelronde zal zijn. Ketenvorming staat op de helling, en geen 4 de landelijk netwerk. Onder de lokale en misschien zelfs bij de landelijke zullen slachtoffers vallen. Meer dan 300 lokalo's die dan zelfstandig verder moet dat is niet echt een mooi vooruitzicht. Gelukkig kan je hier nog wat zelf doen. If you get the picture.

big T

Bericht door big T » 18 okt 2016 08:07

Elk decennium heeft zijn eigen dingen, vooruitgang zullen we maar zeggen.
Ik weet nog dat (FM) uitzendingen in stereo kwamen, heel af en toe waren programma's in stereo.
Wat me nog bij staat, dit wordt niets, het begint me een portie te ruisen :D
En zie nu :))
Sent from my laptop using Windows

Joop

Bericht door Joop » 18 okt 2016 09:02

v.ijl schreef:
De site kende ik van horen zeggen...... Vooral dat draadje over radioforum is leuk..... :))
Iid zééér hoog niveau. :))
OMG, die site gebruikt een forum met een jaren 80 look. Dat zou voor mij al een reden zijn om daar nooit iets te plaatsen..

Ik lees hier nog elke dag mee, maar ik voel me niet altijd geroepen om te reageren, itt vroeger. Dus wmb is het forum hier absoluut niet dood.

Patrick03

Bericht door Patrick03 » 14 sep 2017 22:23

Het viel mij de laatste tijd op dat het vaste forumlid RolFM, geen berichten meer plaatst hier op het forum. Nu blijkt dat hij of zij zichzelf van het forum heeft verwijderd. Opvallend vind ik dat zelfs zijn of haar gebruikersnaam niet meer terug te vinden is op het forum. Van oud forumleden blijft meestal de gebruikersnaam gehandhaafd bij de geplaatste berichten.

Plaats reactie