Thuis Studios [deel 10]

Plaats links naar foto's van studio's die jij de moeite waard vind. RadioForum.nl is niet verantwoordelijk voor de vertoonde foto's.

Moderator: admin6

Plaats reactie
yo98

thuis studio

Bericht door yo98 »

hier mijn studio
(omdat ik graag wil weten wat jullie er van vinden?)

http://yo1998.hyves.nl/album/66107844/S ... file_Photo" onclick="window.open(this.href);return false;

http://yo1998.hyves.nl/album/66107844/S ... _state__=1" onclick="window.open(this.href);return false;

http://yo1998.hyves.nl/album/66107844/S ... _state__=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door admin5 op 07 aug 2011 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Toegevoegd aan thuis studios topic
Waarom moeilijk doen, als het ook makkelijk kan..
jren

Re: thuis studio

Bericht door jren »

yo98 schreef:hier mijn studio
(omdat ik graag wil weten wat jullie er van vinden?)

......
Simpel qua opzet (da's ook een pluspunt) en volgens mij heel overzichtelijk en goed om leuke programma's mee te maken.
Budweiser

Re: Thuis Studios [deel 10]

Bericht door Budweiser »

Ah, u wilt foto's van mesthopen? here's mine :P

Afbeelding
station-drz schreef:waar zijn nu eigenlijk die donders grote mengtafels voor nodig? :))
dat hebben we gewoon nodig ! klaar ! einde discussie :P
Bababooey !
Twitter
dollardradio

Bericht door dollardradio »

Budweiser schreef:Ah, u wilt foto's van mesthopen? here's mine :P

station-drz schreef:waar zijn nu eigenlijk die donders grote mengtafels voor nodig? :))
mischien vaker gevraagd maar heb jij pc radio daar draaien of welk ander paket

mooie studio trouwens

m.v.g.

Gerrie
Budweiser

Bericht door Budweiser »

dank, en nee, je bent de eerste die het vraagt, puur omdat dit de eerste keer is dat er ook pc radio te zien is op de foto :) pakket is overigens niet in mijn bezit, maar ben het momenteel aan het testen voor de omroep. Het betreft hier PC Radio Express versie 6.
Bababooey !
Twitter
chriskleton

Bericht door chriskleton »

RBS schreef:
Zwarte IJsbeer schreef:Het gaat er om dat alles werkt zoals jij dat graag wil maar mooi en netjes is het niet. Niet dat dat persé moet hoor want ik neem aan dat jij er tevreden mee bent en daar gaat het om.
Klopt maar er zijn toch enkele dingen waar je niet omheen kunt : cdspelers onder de tafel. Okee voor de player maar toch niet de controller ? De vu-meter ook onderaan de tafel (al lijkt me die zelfs compleet overbodig gezien de vele meters op de mengtafel).
Mits een kleine inspanning en eerst eens gewoon bij wijze van test ergens te plaatsen en ermee te werken kan je met dit materiaal toch wel een mooie setup bouwen. Het staat gewoon niet echt logisch; zelfs al werk je met remotestart dan wil je toch wel even een volgende cdtrack klaarzetten of zien hoeveel remaintime er nog is.
die cd speler zit daar om dat ik hem niet meer kwijt kon op me tafel die laste db meter daar onder dat is puur air uit zo dat je kan zien wat de processing doet maar die cd speler die is ge fader start maar idd ja die controller moed eigenlijk boven de tafel maar ja ruimtegebrek voor de rest tips altijd welkom wand wil het zo mooi mogelijk maken
mvg chris
RBS

Bericht door RBS »

Budweiser schreef:Ah, u wilt foto's van mesthopen? here's mine :P

Mooie grote en overzichtelijke setup Bud ! -+dance
Radio, het theater van de verbeelding - Bouwjaar 1966 - na 31 jaar serieus radiogaar !
RBS

Bericht door RBS »

Budweiser schreef:dank, en nee, je bent de eerste die het vraagt, puur omdat dit de eerste keer is dat er ook pc radio te zien is op de foto :) pakket is overigens niet in mijn bezit, maar ben het momenteel aan het testen voor de omroep. Het betreft hier PC Radio Express versie 6.
Dan ziet die er toch helemaal anders uit dan de gewone versie die ik bij BP gezien heb in de demoruimte.
Spijtige is nog altijd die droge VT in de express versie. Maar nu weiden we weer uit naar techniek/automatisering en daar is een andere groep voor.
Radio, het theater van de verbeelding - Bouwjaar 1966 - na 31 jaar serieus radiogaar !
dollardradio

hierbij mijn studio klein maar fijn

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

graag hoor ik van jullie wat jullie er van vinden
er komen nog 2 dezelfde monitoren

m.v.g.

Gerrie
station-drz

Bericht door station-drz »

ziet er zeer strak uit gerrie, niks op aan te merken zo 123 :))
Hey ho, hey ho, je krijgt een orban niet cadeau! :))

www.Geesfm.nl de gezelligste lokale stations onder 1 dak!
Budweiser

Bericht door Budweiser »

RBS schreef:Spijtige is nog altijd die droge VT in de express versie.
Tja, zoals nwpvr in een ander topic al riep, dat is nu een van de grote verschillen tussen de express versie, en de normale versie. Je moet niet vergeten dat PCE toch fijn geprijsd is, en daar moet je soms wat consessies voor doen. Ik vind dit op zich nog wel kunnen. Als PCE6 net als PCE5 bijvoorbeeld een mixeditor gehad had die geen waveforms toonde, dan zou ik het al minder vinden, want dat is imho niet echt meer van deze tijd.
dollardradio schreef:hierbij mijn studio klein maar fijn
Dat ziet er goed uit ! Leuk spul, en mooi meubel er ook bij gebouwd.
Bababooey !
Twitter
dollardradio

bedankt
Dat ziet er goed uit ! Leuk spul, en mooi meubel er ook bij gebouwd.
die meubel heb ik op maat laten maken bij http://www.everyoneweb.com/hunterfm/
    RBS

Bericht door RBS »

dollardradio schreef:hierbij mijn studio klein maar fijn

(knip)

graag hoor ik van jullie wat jullie er van vinden
    er komen nog 2 dezelfde monitoren

m.v.g.

Gerrie
    Zeer mooie studio, echt waar. Lekker strak, mooie kleurcombinaties. Ik heb weer wat ideëen opgedaan.
    En euh zo klein lijkt me die nu ook weer niet.

Die mannen van hunterfm maken leuke meubeltjes; zijn die ook betaalbaar en worden die volledig afgelakt geleverd ?
    Of moet je zelf nog met de borstel of de spuit aan het werk?
    Buutsworld

Bericht door Buutsworld »

mooie studio hoor
    vooral leuk om die alan 560 te zien staan
    ik ken het nog wel van vroeger beetje rotzooien op 3m en verzoekjes via de bak was wel in de tijd dat er nog zo goed als geen internet was .
    maar leeft dat bij jou nog een beetje of is de alan puur opvulling hier in almere is het bijna uitgestorven op de 11 meter
    past de equalizer niet onder de rest van je processing ?
    Talk Hard Rule the Airwaves
    Oldschoolradio

Bericht door Oldschoolradio »

chriskleton schreef:
    RBS schreef:
    Zwarte IJsbeer schreef:Het gaat er om dat alles werkt zoals jij dat graag wil maar mooi en netjes is het niet. Niet dat dat persé moet hoor want ik neem aan dat jij er tevreden mee bent en daar gaat het om.
    Klopt maar er zijn toch enkele dingen waar je niet omheen kunt : cdspelers onder de tafel. Okee voor de player maar toch niet de controller ? De vu-meter ook onderaan de tafel (al lijkt me die zelfs compleet overbodig gezien de vele meters op de mengtafel).
    Mits een kleine inspanning en eerst eens gewoon bij wijze van test ergens te plaatsen en ermee te werken kan je met dit materiaal toch wel een mooie setup bouwen. Het staat gewoon niet echt logisch; zelfs al werk je met remotestart dan wil je toch wel even een volgende cdtrack klaarzetten of zien hoeveel remaintime er nog is.
    die cd speler zit daar om dat ik hem niet meer kwijt kon op me tafel die laste db meter daar onder dat is puur air uit zo dat je kan zien wat de processing doet maar die cd speler die is ge fader start maar idd ja die controller moed eigenlijk boven de tafel maar ja ruimtegebrek voor de rest tips altijd welkom wand wil het zo mooi mogelijk maken
    mvg chris
    Even off topic, maar wanneer koop je een toetsenbord, waarmee je hoofdletters, punten en komma's kan typen?
    Laat maar weer, ik laat het hierbij...ongekend hilarisch weer, moet ik zeggen. Ik loop nu al zo lang mee in de radiowereld dat ik weet wat er komen gaat, let nu maar op!
    Plaats reactie