Overzicht providers die Stream Hosting aanbieden

Vragen over de online radio? Dit forum is voor alles omtrent online radio.
Plaats reactie
Waggel

Re: Overzicht providers die Stream Hosting aanbieden

Bericht door Waggel » 25 jan 2015 13:14

Ah ja hoe je het noemt maakt me niet veel uit. Ik vind het prima waar voor je geld
met een goede service en zelfs mail bij storing/uitval.

Waggel

Bericht door Waggel » 27 jan 2015 14:23

Voor ieder die streaming gratis willen kijk eens hier naar.
http://myradiostream.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Helemaal gratis met 200 slots met enige beperking max. 128 kbps.
RadioNomey mag ook max. 128 kbps dus is bovenstaande perfect en reclame vrij.
Wij gebruiken het als prive server tussen radiomakers en hoofdstudio zij leveren aan in AAC+ v2 96 kbps . Gebruiken het nu
een jaar aan een gesloten en nog nooit uitval gehad.

MFM

Bericht door MFM » 27 jan 2015 20:50

Behalve dan de s9.myradiostream server, die gaat komende week vervangen worden...

Waggel

Bericht door Waggel » 27 jan 2015 20:57

Alle s-server zijn/worden omgezet . Je wordt automatisch omgezet en gaat verder door.

MFM

Bericht door MFM » 28 jan 2015 00:40

Aha, de fysieke s9 server hebben ze daarna al een paar keer opnieuw op moeten starten. Die wordt opnieuw vervangen.
Je kunt voor een gering bedrag per maand de beperkingen van de gratis service opheffen bij myradiostream.com zodat je ook rechtstreeks kan linken en tot 192kbps kunt streamen.

Waggel

Bericht door Waggel » 28 jan 2015 11:19

Das niet nodig. Al onze radiomakers streamen kaal naar die server in AAC+ v2 96 kbps en dat pik ik hier weer op en gaat door processing en dan de gewone streams op en dat werkt prima dus die beperking van max. 128 kbps dat maakt me helemaal niks uit want met AAC+ v2 komt ik daar niet eens aan.

pixie66

Bericht door pixie66 » 09 mar 2015 11:33

Iemand ervaring met goedkoopstreamen.nl? Ik wil overstappen, maar gezien slechte ervaringen met mijn huidige provider wil ik een tweede teluerstelling voorkomen.
Zin in echt alternatieve internet radio? http://www.fuzzbox.nl

ReneG

Bericht door ReneG » 17 mar 2015 20:22

pixie66 schreef:Iemand ervaring met goedkoopstreamen.nl? Ik wil overstappen, maar gezien slechte ervaringen met mijn huidige provider wil ik een tweede teluerstelling voorkomen.
Sinds een half jaartje heb ik een stream lopen bij Streampakket.com. Bevalt me boven verwachting zeer goed.
In 6 maanden tijd een keer een paar uurtjes offline geweest en daarvoor ook gelijk communicatie en excuses gehad. Verder totaal geen problemen. Ik vraag me nu nog steeds af hoe het kan voor dat geld. Want de prijzen liggen ook nog eens op een laag niveau terwijl de ondersteuning en geleverde waar op hoog niveau liggen.
Vorige streamserver was van Digital Webstream (Duitsland) maar vergeleken met hun prijzen en geleverde ligt dit op een hoger niveau.

Niet de bedoeling om reclame te maken maar als ik ergens zeer tevreden mee ben dan mag dat wel gezegd worden.

mhkamp

Bericht door mhkamp » 25 mar 2015 19:02

pixie66 schreef:Iemand ervaring met goedkoopstreamen.nl? Ik wil overstappen, maar gezien slechte ervaringen met mijn huidige provider wil ik een tweede teleurstelling voorkomen.
Doen. Ondanks de simpelheid een goede streaming voor een leuke prijs.

Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot » 02 mei 2015 16:53

R.J. Mulder schreef:
star schreef:Al jaren bij http://www.idfnv.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Veel voor weinig en altijd snelle service . als er problemen zijn lossen het altijd op .

-bier
Zitten wij ook bij maar hun server waar onze stream op draait geeft nu voor de 2e keer in een paar weken tijd problemen. Contact alleen mogelijk via e-mail of Skype en vind ik een minpunt.
Voor de tweede keer in twee jaar hebben ze de registratie van een domein dat bij IDFNV is gehost laten verlopen, waardoor het nu totaal onbereikbaar is.
Dit gaat dus niet over stream hosting, maar het zegt wat mij betreft wel iets over het bedrijf.

Scooterguy

Bericht door Scooterguy » 17 jul 2015 18:58

dribb.com , hele goede servers en persoonlijk contact.
Kost ook nog eens geen h*l :)

v.ijl

Bericht door v.ijl » 17 jul 2015 21:36

Scooterguy schreef:dribb.com , hele goede servers en persoonlijk contact.
Kost ook nog eens geen h*l :)
Ik was benieuwd......
Deze webpagina is niet beschikbaar

Minder
De webpagina op https://www.dribb.com/" onclick="window.open(this.href);return false; is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.
Foutcode: ERR_SSL_VERSION_OR_CIPHER_MISMATCH
Tja... :eek: :roll:
en dan is er koffie......

Echtwel

Bericht door Echtwel » 18 jul 2015 10:26

Zwarte Stoomboot schreef:
R.J. Mulder schreef:
star schreef:Al jaren bij http://www.idfnv.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Veel voor weinig en altijd snelle service . als er problemen zijn lossen het altijd op .

-bier
Zitten wij ook bij maar hun server waar onze stream op draait geeft nu voor de 2e keer in een paar weken tijd problemen. Contact alleen mogelijk via e-mail of Skype en vind ik een minpunt.
Voor de tweede keer in twee jaar hebben ze de registratie van een domein dat bij IDFNV is gehost laten verlopen, waardoor het nu totaal onbereikbaar is.
Dit gaat dus niet over stream hosting, maar het zegt wat mij betreft wel iets over het bedrijf.
Sorry hoor maar als je een beetje professionele met radio bezig ben hou je dit zelf toch ook in de gaten?
Net als je paspoort , EHBO pas ect ect

Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot » 18 jul 2015 10:30

Echtwel schreef:Sorry hoor maar als je een beetje professionele met radio bezig ben hou je dit zelf toch ook in de gaten?
Net als je paspoort , EHBO pas ect ect
Hoe stel je je dat voor? Dat ik elke dag even met de provider bel om te vragen of ze hun werk wel doen?
Het is simpel: ik betaal, zij moeten hun werk doen.

Echtwel

Bericht door Echtwel » 18 jul 2015 10:38

Ik had 1x per jaar ff mail contact en het ging weer door nooit problemen wij hadden een jaar contract. Zie het probleem niet.

Plaats reactie