Teufel 3sixty handmatig station toevoegen
Moderator: admin6
-
Teufel 3sixty handmatig station toevoegen
Ben sinds kort in het bezit van een Teufel 3sixty internet radio. Prima geluid enz, nu wil ik graag een station toevoegen die niet in de lijst staat, iemand enig idee hoe dit te doen?
-
Re: Teufel 3sixty handmatig station toevoegen
Ik vrees dat dat niet rechtstreeks kan met deze.
Volgens mij moet je jezelf en apparaat registreren bij airable.fm (de opvolger van Frontier Nuvola) waarna je via hun portal je eigen zender toe kunt voegen.
Volgens mij moet je jezelf en apparaat registreren bij airable.fm (de opvolger van Frontier Nuvola) waarna je via hun portal je eigen zender toe kunt voegen.
ik heb zelf ook teufel, volgens mij kun je dit toevoegen aan de teufel raumfield app. weet niet of je de internet radio kan koppelen ik gebruik zlef de cinebar lux.
De Raumfield app zal niet werken; die is voor streamers. Je moet de Teufel Remote App hebben. Dat is een Teufel versie van de Frontier Smart App.
Eigen zenders toevoegen gaat via de Airable.fm site, account aanmaken en toestel registreren. Dit werkte tot nu toe echter alleen voor oudere modellen met een Frontier Venice 6.* chipset en niet voor de huidige Venice X modules. Airable heeft echter de ondersteuning van Frontier overgenomen en toegezegd dat het binnenkort ook voor de Venice X modellen beschikbaar komt.
Eigen zenders toevoegen gaat via de Airable.fm site, account aanmaken en toestel registreren. Dit werkte tot nu toe echter alleen voor oudere modellen met een Frontier Venice 6.* chipset en niet voor de huidige Venice X modules. Airable heeft echter de ondersteuning van Frontier overgenomen en toegezegd dat het binnenkort ook voor de Venice X modellen beschikbaar komt.
-
Oke even afwachten dus?
Vanaf vandaag kun je Radio's met een Frontier smart Venice X module op de site https://airable.fm/ registreren, persoonlijke streams aanmaken en favorieten beheren.