nos anp nieuws
Moderator: admin6
nos anp nieuws
Kan me iemand een linkje delen om je station aan te melden voor nos en amp nieuws?. ik ben geen lokalo.
Alvast dank. google levert niets op.
Trefwoorden : Nos ANP nieuws voor radio stations...
Alvast dank. google levert niets op.
Trefwoorden : Nos ANP nieuws voor radio stations...
Re: nos anp nieuws
Ik weet niet of je nos als niet publieke omroep kan krijgen. Maar anp: https://anp.nl/diensten/8/radio
Gevonden op Google met de keywords: anp radio nieuws
NOS nieuws is alleen beschikbaar voor de publieke landelijke, regionale en lokale.niwreG schreef: ↑29 jul 2024 07:50 Ik weet niet of je nos als niet publieke omroep kan krijgen. Maar anp: https://anp.nl/diensten/8/radio
ANP is een nieuwsdienst die tegen betaling te krijgen is.
Prijs is op maat. Op de link hier onder kan je een aanvraag doen en neemt men contact met je op over de mogelijkheden van n prijzen. https://anp.nl/diensten/8/radio
Alternatieven:
https://www.hetradionieuws.nl/
https://www.worldnewscompany.com/
Dank voor jullie reacties!.
Radionieuws en world nieuws ben ik al bekend mee. dan ga ik proberen om een pakket aan te vragen bij het anp. ik vind de bullentins van omroep brabant op het uur zeer fijn en ook die van l1.
Radionieuws en world nieuws ben ik al bekend mee. dan ga ik proberen om een pakket aan te vragen bij het anp. ik vind de bullentins van omroep brabant op het uur zeer fijn en ook die van l1.
Omroep Brabant maakt geen gebruik van ANP, maar het NOS nieuws en eigen nieuws. L1 luister ik niet, maar vermoed dat deze eigen nieuws en of NOS gebruiken.
ANP is overigens wel de duurste van alle aanbieders.
Wat is duur, kwaliteit betaal je nu eenmaal voor.....
-
Ben wel benieuwd wat het ANP nieuws dan kost.Johnny_ schreef: ↑29 jul 2024 15:41Wat is duur, kwaliteit betaal je nu eenmaal voor.....
Schopt graag tegen heilige huisjes...
ik laat je iets weten, ik gok dat ze nu nog vakantie hebben.GerjanCluistra schreef: ↑29 jul 2024 17:25Ben wel benieuwd wat het ANP nieuws dan kost.
Zorg dat je stevig op je stoel zit voordat je die mail met prijsopgave opent.
Een cassettebandje was genoeg | Alles kan stuk
Goedkope Shoutcast2 SSL stream? Kijk op digiplay.nl.
Goedkope Shoutcast2 SSL stream? Kijk op digiplay.nl.
dank voor de waarschuwing :P is een zwembad ook ok!
Hangt af van je dekking, je krijgt een offerte op maat.GerjanCluistra schreef: ↑29 jul 2024 17:25Ben wel benieuwd wat het ANP nieuws dan kost.
Vond het trouwens wel meevallen in de tijd van Drechtstad FM, NOS vond ik ook behoorlijk prijzig voor een publieke taak.
Ik heb in 2021 een prijsopgave ontvangen voor het ANP Nieuws op een klein internet radiostation:
"Voor de afname van onze standaard radio (FLASH) bulletin voor kleine internet radio stations, geldt het volgende tarief":
- ieder uur een bulletin bestaande uit 4 berichten van elk 15 seconden
- aangevuld met een weerbericht
- 24 uur per dag 7 dagen per week
tarief € 150,00 excl btw per maand
Indien er alleen overdag nieuws gewenst is, zal dit tussen 06:00 en 23:00 uur zijn en bedragen de kosten € 112,50 excl btw per maand
Dit is eventueel uit te breiden met headlines (alleen in combinatie met bovenstaande diensten)
- in de ochtend en avondspits op werkdagen
- op het halve uur (om 06:30, 07:30, 08:30 uur en om 16:30, 17:30,18:30 uur)
- 3 korte berichten per bulletin
additioneel tarief € 50,00 excl btw per maand.
voor het inspreken van de stationsnaam (iedere nieuwslezer dient dat dan regelmatig te doen - omdat stemmen 'veranderen' met een verkoudheid en dergelijke) en het technisch inregelen gelden de tarieven:
- eenmalig technisch inregelen € 250,00 excl btw
- maandelijkse additionele kosten € 50,00 excl btw "
Aldus het ANP...in 2021....
"Voor de afname van onze standaard radio (FLASH) bulletin voor kleine internet radio stations, geldt het volgende tarief":
- ieder uur een bulletin bestaande uit 4 berichten van elk 15 seconden
- aangevuld met een weerbericht
- 24 uur per dag 7 dagen per week
tarief € 150,00 excl btw per maand
Indien er alleen overdag nieuws gewenst is, zal dit tussen 06:00 en 23:00 uur zijn en bedragen de kosten € 112,50 excl btw per maand
Dit is eventueel uit te breiden met headlines (alleen in combinatie met bovenstaande diensten)
- in de ochtend en avondspits op werkdagen
- op het halve uur (om 06:30, 07:30, 08:30 uur en om 16:30, 17:30,18:30 uur)
- 3 korte berichten per bulletin
additioneel tarief € 50,00 excl btw per maand.
voor het inspreken van de stationsnaam (iedere nieuwslezer dient dat dan regelmatig te doen - omdat stemmen 'veranderen' met een verkoudheid en dergelijke) en het technisch inregelen gelden de tarieven:
- eenmalig technisch inregelen € 250,00 excl btw
- maandelijkse additionele kosten € 50,00 excl btw "
Aldus het ANP...in 2021....
Ik vind het wel gek maar ik vind het niet raar - Morrison