Kenwood CR-ST100S

Vragen over de online radio? Dit forum is voor alles omtrent online radio.

Moderator: admin6

Plaats reactie
Peterheefteenradio

Kenwood CR-ST100S

Bericht door Peterheefteenradio »

Hallo,
Ik heb een vraag over welke instantie de online database beheerd van de online radiostations te ontvangen op de internetradio van Kenwood CR_ST100S.
Ik luister hierop naar diverse radio stations en in dit geval naar de oldie zender Radio 0511. Dit station heeft onlangs een andere streamings server in gebruik gegenomen en op de oude stream een verhuisbericht. Ik laat de radio nu opnieuw alle stations zoeken maar kom steeds weer op de oude stream uit, met daar op het verhuisbericht.

Mvg, Peter
De zon schijnt op de radio
wave

Re: Kenwood CR-ST100S

Bericht door wave »

Volgens mij gebruikt Kenwood de Frontier Nuvola service met de UNDOK app. Via de portal van Frontier kun je persoonlijke URL’s toevoegen. Zie de handleiding van de radio voor de app en de Frontier knowledge base voor hoe e.e.a werkt.
It's only vintage if it works. Otherwise it's just old crap.
Peterheefteenradio

Bericht door Peterheefteenradio »

wave schreef: 04 jan 2022 00:35 Volgens mij gebruikt Kenwood de Frontier Nuvola service met de UNDOK app. Via de portal van Frontier kun je persoonlijke URL’s toevoegen. Zie de handleiding van de radio voor de app en de Frontier knowledge base voor hoe e.e.a werkt.
Bedankt voor je antwoord, inmiddels is de wijziging doorgevoerd.

Mvg,
Peter
De zon schijnt op de radio
Streekstad Media

Bericht door Streekstad Media »

Wie weet waar ik kan zien welke stations in deze lijst zitten?
wave

Bericht door wave »

In de app of in je persoonlijke omgeving op de Nuvola site denk ik. Maar kijk even op de Frontier Nuvola website in de Knowledge base, daar vind je vast het antwoord op je vraag.
It's only vintage if it works. Otherwise it's just old crap.
Plaats reactie