np2900

Vragen over de online radio? Dit forum is voor alles omtrent online radio.

Moderator: admin6

Plaats reactie
grondstof

np2900

Bericht door grondstof »

Kan iemand mij vertellen hoe ik Radio10.nl en Sky radio in deze ontvanger kan programmeren?
Eerder was het mogelijk via de Philips welcome site zenders die niet in de lijst stonden zelf in het apparaat te zetten.
Die mogelijkheid kan ik niet meer vinden of is verwijdert door Philips.
wave

Re: np2900

Bericht door wave »

Het snelste zal even mailen of bellen met de Philips helpdesk zijn. Zie klikkerdeklik voor de contactggegevens. De kans is echter groot dat er geen oplossing meer voor is. Philips bracht deze radio in 2006 uit en in November 2013 is de ondersteuning, na 8 jaar gestopt. Misschien dat Plex ipv Twonky gebruikt kan worden..
It's only vintage if it works. Otherwise it's just old crap.
Calypso

Re: np2900

Bericht door Calypso »

Van een consumentenwebsite:
Philips Streamium waardeloos na 5 jaar

De Philips Streamium, een apparaat waarmee je via een apparaatje digitale radiozenders kan ontvangen is geproduceerd tussen 2006 en 2009. Philips heeft echter al sinds 13-11-2013 alle internetfuncties van het apparaat gestopt. Hierdoor kan het apparaat dus al binnen 5 jaar na productiedatum niet meer gebruikt worden. Er zijn nog wel radiozenders te beluisteren, maar deze kunnen niet meer worden opgeslagen bij de favorieten omdat dit via je Philips account moet, en die ondersteuning is er niet meer. Om nu nog een radiostation te bereiken (elke keer bij aandoen of wisselen van station) doe je via een lange menustructuur, ca 5 minuten per keer.
Philips kan toch niet zomaar binnen 5 jaar de functies van dit apparaat stoppen?
Plaats reactie