audio player op website

Vragen over de online radio? Dit forum is voor alles omtrent online radio.

Moderator: admin6

remco_k

Re: audio player op website

Bericht door remco_k »

Dat kan als het goed is gewoon. Een SHOUTcast V2 server is aan zijn source ingang backwards compatible met V1.
Ik heb in ieder geval nog niet meegemaakt dat een V1 source niet werkte op een V2 server. En die laatste kan ik evt aan je leveren. Zie handtekening. :wink:
www.digiplay.nl: SHOUTcast V2 streaming, 3 mountpoints, met gratis web app, statistieken en SSL support!
Levert ook: Radio Bingo software. Print je eigen bingokaarten met je printer of naar een PDF bestand.
herman1984!

Re: audio player op website

Bericht door herman1984! »

R.J. Mulder schreef: 06 mar 2021 00:12 Dat willen we heel graag. Echter gebruiken wij hier Deva encoders voor en die hebben enkel een Shoutcast v1 optie. Heb het bij Deva aangekaart dat dit verouderd is maar kreeg te horen dat Shoutcast v2 op de planning stond in de nieuwe firmware maar had geen prio....(en in de laatste versie wederom geen v2 optie) Of ik ze kan laten verbinden met een v2 server ipv v1 server weet ik niet, ik kan dat niet testen. Misschien heeft iemand zoiets hier al eens geprobeerd?
deva encoders werken vlekkeloos op de v2 server (heb ik zelfs deva medegedeeld maar is nog niks mee gedaan) gewoon v2.5.5.733 en in de Debugging Options de v1 aanklikken

zelf de titel stream in met een trucje mogelijk

de deva tx 91 is het geen enkel probleem en de deva tx 90 moet je even een trucje toepassen (maar hoe ik weet hebben jullie een tx91)

mocht je er niet uit komen bericht maar (ik kan jou nummer niet weer vinden)
Plaats reactie