Decoder

Vragen over de online radio? Dit forum is voor alles omtrent online radio.

Moderator: admin6

DeanScholte

Decoder

Bericht door DeanScholte »

Hoi!

Heeft iemand een advies qua decoder dat ik kan gebruiken,

Groet,
Dean
remco_k

Re: Decoder

Bericht door remco_k »

Een decoder voor wat?
www.digiplay.nl: SHOUTcast V2 streaming compleet met gratis web app, statistieken en SSL support!
Levert ook: Radio Bingo software. Print je eigen bingokaarten met je printer of naar een PDF bestand.
Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

DeanScholte schreef: 05 jan 2021 12:56 Hoi!

Groet,
Dean

Wat wil je decoderen? Stream Stereo? Rds? Tv signaal? Teletekst? P2000 berichten?

Hardwarematige of software oplossing ?
big T

Bericht door big T »

Groet,
Dean
Altijd een passende, met de laatste updates gebruiken.
Dan moet het goed gaan.
DeanScholte

big T schreef: 05 jan 2021 16:44

Groet,
Dean
Altijd een passende, met de laatste updates gebruiken.
Dan moet het goed gaan.

Nou dat gaat het dus niet, geeft ook foutmeldingen error while parsing config en weet niet hoe ik hem juist moet updaten. Want dat moet op een aparte manier ofzo...
radiogolfje

Bericht door radiogolfje »

Maar is het nu een iets wat in de PC zit, of in een radio, of mengpaneel ??

Wees eens wat duidelijker wat voor decoder het is.
DeanScholte

Het is een decoder software wat op mijn pc staat Butt heet het. Het werkt niet goed vind ik. Hij geeft veel foutmeldingen
DeanScholte

Komt waarschijnlijk doordat hij moet updaten maar kan de nieuwste update niet downloaden. Error while parsing config zegt ie ook als ik de oude versie open dus waarschijnlijk moet er een update komen dan zal het probleem wel opgelost kunnen worden maar ik begrijp niet zo goed wat ze bedoelen op die site.
Aart Rietveld

Bericht door Aart Rietveld »

Butt is geen decoder maar een encoder. De woorden lijken op elkaar maar de encoder zit aan de studiokant en de decoder zit bij je luisteraar.

Geef eens aan welke foutcode's je krijgt. Mijn glazen bol is even naar de toverheks voor calibratie...
R.J. Mulder

Bericht door R.J. Mulder »

DeanScholte schreef: 05 jan 2021 19:55 Komt waarschijnlijk doordat hij moet updaten maar kan de nieuwste update niet downloaden. Error while parsing config zegt ie ook als ik de oude versie open dus waarschijnlijk moet er een update komen dan zal het probleem wel opgelost kunnen worden maar ik begrijp niet zo goed wat ze bedoelen op die site.
Al eens netjes gede-installeerd en vervolgens de laatste versie gedownload en geïnstalleerd?
DeanScholte

RJ Mulder laatste versie installeren ik weet helaas niet hoe dat moet dat is juist het probleem als ik de nieuwste versie wil downloaden op de website van sourceforge dan opent ie een manual waarin staat wat ik moet doen waar ik geen bal van begrijp
R.J. Mulder

Bericht door R.J. Mulder »

DeanScholte schreef: 05 jan 2021 20:04 RJ Mulder laatste versie installeren ik weet helaas niet hoe dat moet dat is juist het probleem als ik de nieuwste versie wil downloaden op de website van sourceforge dan opent ie een manual waarin staat wat ik moet doen waar ik geen bal van begrijp
Ik heb geen idee welke link jij gebruikt maar bij mij gaat gewoon netjes een setup gedownload worden.
https://danielnoethen.de/butt/ en dan download en dan gaat hij idd naar sourceforge
DeanScholte

Als ik het programma opnieuw opstart werkt het maar als ik hem daarna weer af wil sluiten en weer opnieuw op wil starten staat er weer error while parsing config.Ik vind dit een hele nare melding.
DeanScholte

Foutcode krijg ik overigens error while parsing config. Er gaat iniedergeval iets mis. Zover is duidelijk.....
DeanScholte

Ook een probleem dat als ik me automatisering open zet en laat lopen en ik vervolgens een programma open dan loopt Butt vast en ZaraRadio vast
Gesloten