Gratis Internet radio

Vragen over de online radio? Dit forum is voor alles omtrent online radio.

Moderator: admin6

Satfreak13

Re: Gratis Internet radio

Bericht door Satfreak13 »

Calypso schreef: 11 jul 2020 07:35
Maar al in de jaren 60 moet daar een wringende schoen zijn geweest: zeezenders als Veronica en Mi Amigo zonden uit vanuit INTERNATIONALE wateren ("landloos") en in het geval van Mi Amigo waren ze volgens mij gevestigd in Spanje.
Als ze in de TERRITORIALE wateren voor anker hadden gelegen, waren ze binnen een dag ge-enterd en de zendschepen verbeurd verklaard!

TERRITORIAAL hoort bij een land (TERRITORIUM).
INTERNATIONALE WATEREN horen nergens bij.
v.ijl

Bericht door v.ijl »

Satfreak13 schreef: 12 jul 2020 09:54
Calypso schreef: 11 jul 2020 07:35
Maar al in de jaren 60 moet daar een wringende schoen zijn geweest: zeezenders als Veronica en Mi Amigo zonden uit vanuit INTERNATIONALE wateren ("landloos") en in het geval van Mi Amigo waren ze volgens mij gevestigd in Spanje.
Als ze in de TERRITORIALE wateren voor anker hadden gelegen, waren ze binnen een dag ge-enterd en de zendschepen verbeurd verklaard!

TERRITORIAAL hoort bij een land (TERRITORIUM).
INTERNATIONALE WATEREN horen nergens bij.
Wat heeft dit met
Gratis Internet radio
te maken ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
en dan is er koffie......
Satfreak13

v.ijl schreef: 12 jul 2020 10:49 ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Last van de warmte of slokje te veel op?
v.ijl

Bericht door v.ijl »

Satfreak13 schreef: 08 aug 2020 15:14
v.ijl schreef: 12 jul 2020 10:49 ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Last van de warmte of slokje te veel op?
Lid van de 'blauwe knoop'.......

Áls je citeert, citeer dan volledig!
De vraag luidde: Wat heeft dit met Gratis Internet radio te maken ??????
en dan is er koffie......
Satfreak13

U lijkt in ieder geval last van de warmte te hebben.
sverrips

Bericht door sverrips »

Kunnen we "On Topic" blijven ? Het is niet de bedoeling de boel vol te gooien met zinloze berichten !
Rww

Bericht door Rww »

Voor artiesten maakt het geen donder uit of een luisteraar nu nederlander, duitser of canadees is. Zodra ik buma/stemra afdraag krijgen ze hun portie, ongeacht de nationaliteit van de luisteraar.

Onzinnige regel dus.
Hoort-u-mij

Bericht door Hoort-u-mij »

Rww schreef: 22 aug 2020 19:11 Voor artiesten maakt het geen donder uit of een luisteraar nu nederlander, duitser of canadees is. Zodra ik buma/stemra afdraag krijgen ze hun portie, ongeacht de nationaliteit van de luisteraar.

Onzinnige regel dus.
De gedraaide artiest krijgt niets als hij 100 x is gedraaid, alles gaat op de grote verdeel hoop
Rww

Bericht door Rww »

Hoort-u-mij schreef: 22 aug 2020 23:44
Rww schreef: 22 aug 2020 19:11 Voor artiesten maakt het geen donder uit of een luisteraar nu nederlander, duitser of canadees is. Zodra ik buma/stemra afdraag krijgen ze hun portie, ongeacht de nationaliteit van de luisteraar.

Onzinnige regel dus.
De gedraaide artiest krijgt niets als hij 100 x is gedraaid, alles gaat op de grote verdeel hoop
Ja maar bij de verdeling maakt het geen donder uit waar de luisteraars vandaan komen. De luisteraars maakt helemaal niet uit.
WRSradio

Bericht door WRSradio »

BUMA -STEMRA is de organisatie voor alleen Nederland, elk land heeft zijn eigen organisatie ,Belgie heeft bv SABAM ,Canada heeft SOCAN , etc etc , wereldwijd werken deze organisaties met elkaar samen, dus Nederlandse artiesten die in het buitenland worden gedraaid krijgen hun geld via Buma en Stemra . SOCAN betaald bv jaarlijks ca 400.00 -500.000 dollar aan buma/stemra uit, Alle betalingen staan openbaar online !
GRATIS Radio bestaat niet, artiesten moeten ook betalen voor hun radio promotie ,legale internet radio stations maken ook hun onkosten , zoals server onderhoud ,website , etc
Plaats reactie