Marantz mcr 610 internetradio werkt niet meer

Vragen over de online radio? Dit forum is voor alles omtrent online radio.

Moderator: admin6

martinmarantz

Re: Marantz mcr 610 internetradio werkt niet meer

Bericht door martinmarantz »

Heb de oplossing om de internet radio weer aan de gang te krijgen.....................................
Gewoon Vtuner betalen en alles werkt weer.
vr gr en bedankt allemaal.

DAB+ fan

Bericht door DAB+ fan »

Ja vooral gaan betalen dan is het eind zoek ik heb ook andere internet radio,s die nog wel werken en gratis !

Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

DAB+ fan schreef:
23 jan 2020 22:35
Ja vooral gaan betalen dan is het eind zoek ik heb ook andere internet radio,s die nog wel werken en gratis !
"Gratis" bestaat niet. Als het goed is, heb je al een redelijk bedrag betaald en dat zat bij de aankoopprijs in.

martinmarantz

Bericht door martinmarantz »

is maar een kleine bijdrage hoor.

Satfreak13

Bericht door Satfreak13 »

martinmarantz schreef:
24 jan 2020 12:31
is maar een kleine bijdrage hoor.
Dat bedrag wilde VTuner eigenlijk van de fabrikanten, maar toen die dat weigerden, trok VTuner er een dag lang de stekker uit. Vervolgens kreeg VTuner een definitieve schop van heek veel bekende merken. ook van Yamaha en Sangean, bijvoorbeeld.

riemer

Bericht door riemer »

Hallo, ik overweeg ook om de 3e te lappen met de creditcard, maar is het vertrouwd? Ik ken vtuner verder niet. Krijg je dan daadwerkelijk waar voor je geld? En welke risico's loop je als je je creditcard gegevens en de ID van je apparaat op hun site invuld? Dank!

TFHFony

Bericht door TFHFony »

riemer schreef:
24 jan 2020 20:43
Hallo, ik overweeg ook om de 3e te lappen met de creditcard, maar is het vertrouwd? Ik ken vtuner verder niet. Krijg je dan daadwerkelijk waar voor je geld? En welke risico's loop je als je je creditcard gegevens en de ID van je apparaat op hun site invuld? Dank!
Het risico valt wel mee denk ik. De club bestaat al jaren.
Het grootste risico is dat de club failliet gaat of de stekker er uit trekt en je die 3 Dollar kwijt bent en dat is natuurlijk best te overzien.
De code die je in moet voeren is het MAC adres van je receiver. Kunnen ze niet heel veel mee, behalve hem herkennen als het apparaat waarmee je abonnement gekoppeld is.

DAB+ fan

Bericht door DAB+ fan »

Bij mij stopt het hier ik heb gewoon een internet radio wifi verbonden met de aux in en out en dat werkt ook
ik heb er gewoon mijn mening over en het gaat me niet om die 3 euro das te overzien maar ik blijf er bij dat een
apparaat wat je koopt gewoon ondersteunt moet blijven worden gedurende de levensduur van het apparaat !

Plaats reactie