Joe

Vragen over de online radio? Dit forum is voor alles omtrent online radio.

Moderator: admin6

Radiofan500

Re: Joe

Bericht door Radiofan500 »

Ik denk dat het even wachten is totdat die veiling in 2022 is, lijkt mij vrij zeker dat ze dan wel iets willen doen met JOE. Tot die tijd is het investeren in een programmering niet echt slim denk ik, kost alleen maar geld, en veel zal er niet binnenkomen omdat het alleen op internet te beluisteren valt. Heb ooit gehoord dat ze de zender eerst willen finetunen, zowel voor als achter de schermen voordat deze zender daadwerkelijk op FM en DAB+ (kan) gaan komen.

rodie

Bericht door rodie »

Waarom Qmusic nonstop op DAB+ Niet vervangen voor JOE?

We hebben er nu twee in de randstad.

lion

Bericht door lion »

rodie schreef:
01 apr 2020 23:40
Waarom Qmusic nonstop op DAB+ Niet vervangen voor JOE?

We hebben er nu twee in de randstad.
massaal gaan spammen richting DPG dat we Joe (Nederland) ook op DAB+ willen hebben zou wel een goeie actie zijn.

Madurodam FM

Bericht door Madurodam FM »

Joe Nederland heeft sinds de start heel kort een FB-pagina gehad, waarbij ik ook al vroeg waarom men niet Q-Nonstop verving op DAB+. Een reactie kwam er niet en de gehele FB-pagina was binnen no-time verdwenen.
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"

rodie

Bericht door rodie »

Madurodam FM schreef:
03 apr 2020 16:37
Joe Nederland heeft sinds de start heel kort een FB-pagina gehad, waarbij ik ook al vroeg waarom men niet Q-Nonstop verving op DAB+. Een reactie kwam er niet en de gehele FB-pagina was binnen no-time verdwenen.
Zal wel onzichtbaar (non-actief) tijdelijk zijn gezet. :-)

Deradiokenner

Bericht door Deradiokenner »

Het is wachten tot j de mol Veronica te koop zet, dan zou ik direct het station kopen en omvormen tot JOE

Pascal. K

Bericht door Pascal. K »

Deradiokenner schreef:
05 apr 2020 09:51
Het is wachten tot j de mol Veronica te koop zet, dan zou ik direct het station kopen en omvormen tot JOE
Dat laat de Mol niet gebeuren. Die gunt DPG zeker geen extra FM station.

Madurodam FM

Bericht door Madurodam FM »

de Mol duldt geen concurrentie; twijfelt hoogstwaarschijnlijk aan z'n eigen stations. Als ze namelijk een goed product leveren hoef je geen angst voor concurrentie te hebben. Als je op alle mogelijke manier de concurrentie buiten de deur probeert te houden zegt dat al voldoende.
"de grootste hits voor 't kleinste stadje van Nederland"

Radiofan500

Bericht door Radiofan500 »

Op basis van het DPG Media Jaarverslag van 2019 is dus (nog eens) duidelijk geworden dat Dave Minneboo en Qmusic de wens hebben Joe op FM te zetten.

Dave: "Ondanks de groei en de klinkende cijfers heeft
Minneboo nog een heldere wens. Hij zou graag
DPG Media-zender Joe, in Nederland alleen
digitaal te beluisteren, toevoegen aan het
reguliere radio-aanbod om zodoende ook de
oudere radioluisteraars te bereiken. “Maar dan
moet er eerst een FM-pakket vrijkomen, en
dat lijkt nog een lange weg. Niettemin droom
ik hierover graag hardop. Ook deze kans komt
een keer voorbij. Als het zover is, moeten we
die meteen grijpen.”

De Nachtwacht

Bericht door De Nachtwacht »

Ik geloof ook zeker dat DPG iets van plan is met JOE, anders zouden ze 't niet aanhouden.

Maar wat mij dan niet helemaal helder is, is waarom hij het niet op het randstadkavel heeft gezet. Dat is een vrij redelijk kavel en voorlopig denk ik ook het laatste kavel dat voorbij zal komen. of hij moet gokken op 2022.

Deradiokenner

Het zou perfect passen naast QMusic, ik zou JOE digitaal op DAB+ zetten en daaromheen een grote campagne neerzetten. Deel bijvoorbeeld DAB+ radio’s uit. Het is gewoon wachten tot de FM frequenties uit worden gezet. En op die manier kun je Q-Music voor een breed publiek maken, JOE voor de wat ouderen en ik zou slam! Ook weg halen bij radiocorp. Ik zou wel weten wie ik op de zenders zou zetten.

Daan!

Bericht door Daan! »

Nou wie dan?

Deradiokenner

JOE: zou ik Martijn Kolkman, Menno Barreveld en Wim van Helden door laten stromen.
En voor QMusic zou ik dan bij 538 Edwin Noorlander en Niek van der Bruggen weg halen.
SLAM! Kopen en club ondersteboven op Q zetten in de avond. Zo wordt je nog groter in de doelgroep.

density1

Bericht door density1 »

Deradiokenner schreef:
19 mei 2020 17:47
Het zou perfect passen naast QMusic, ik zou JOE digitaal op DAB+ zetten en daaromheen een grote campagne neerzetten. Deel bijvoorbeeld DAB+ radio’s uit. Het is gewoon wachten tot de FM frequenties uit worden gezet. En op die manier kun je Q-Music voor een breed publiek maken, JOE voor de wat ouderen en ik zou slam! Ook weg halen bij radiocorp. Ik zou wel weten wie ik op de zenders zou zetten.
Dan zou ik gelijk DAB autoradio's weg geven, dat is relevanter dan een thuis ontvanger daar luister je toch gewoon via internet of via een portable DAB radio.

jessica

Bericht door jessica »

Radiofan500 schreef:
19 mei 2020 17:14
Op basis van het DPG Media Jaarverslag van 2019 is dus (nog eens) duidelijk geworden dat Dave Minneboo en Qmusic de wens hebben Joe op FM te zetten.

Dave: "Ondanks de groei en de klinkende cijfers heeft
Minneboo nog een heldere wens. Hij zou graag
DPG Media-zender Joe, in Nederland alleen
digitaal te beluisteren, toevoegen aan het
reguliere radio-aanbod om zodoende ook de
oudere radioluisteraars te bereiken. “Maar dan
moet er eerst een FM-pakket vrijkomen, en
dat lijkt nog een lange weg. Niettemin droom
ik hierover graag hardop. Ook deze kans komt
een keer voorbij. Als het zover is, moeten we
die meteen grijpen.”
Ik zou dan eerst met Joe op DAB+ beginnen ipv het nietszeggende Q-nonstop. Dan kun je alvast aan Joe bouwen met Internet en DAB+

Plaats reactie