gratis radiospots downloaden

Vragen over de online radio? Dit forum is voor alles omtrent online radio.
Plaats reactie
gerard909

gratis radiospots downloaden

Bericht door gerard909 » 22 apr 2017 15:56

Hi,

Wie weet een website waar ik actuele radiospots in goede kwaliteit kan downloaden?

Ik ken RadioCloud (www.radiocloud.nl), maar de spots daar zijn allen in lage kwaliteit.
Verder ken ik natuurlijk wel postbus51 (www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/campag ... -campagnes) en de spotjes die OLON (http://ors.olon.nl/content) aanbiedt. Maar dat aanbod is me veel te beperkt.

Eigenlijk ben ik dus op zoek naar radiocloud.nl, maar dan in goede geluidskwaliteit.

Iemand tips?
Radio, maar met je maten.

brian16

Re: gratis radiospots downloaden

Bericht door brian16 » 23 apr 2017 13:11

Ik weet niet of je het wil uitzenden op een internetradiostation. Maar weet niet of je dan commerciële spots mag uitzenden (buiten postbus 51 en de olon) om.
Elke zondag van 19:00 tot 21:00 te beluisteren in heel Noord West Fryslân op 107.5 FM | BrianOnAir.nl

Debaser

Re: gratis radiospots downloaden

Bericht door Debaser » 26 apr 2017 13:25

De grote vraag is: Waarom zou je het willen? Commercials horen geld op te brengen en als je gewoon wat reclamespotjes van een site haalt, dan doet dat het niet.

Dan zou ik zeggen: Ga de boer op met je internetzender, doe acquisitie en zorg dat bedrijven bij je willen adverteren. Dan krijg je de spotjes ook wel aangeleverd. Dan kun je ook gelijk de hogere BUMA- en SENA-kosten voor een commercieel station betalen (want: probeer maar eens uit te leggen dat je geen commercieel station bent als je vrijwillig spotjes uitzendt waar je niets voor krijgt).
Be a debaser!

Plaats reactie