DB962 (oude radio decibel) terug in de ether?

Vragen over de online radio? Dit forum is voor alles omtrent online radio.

Moderator: admin6

Plaats reactie
jessica

Re: DB962 (oude radio decibel) terug in de ether?

Bericht door jessica »

DB962 is er toch ook nooit uitgekomen. Het is meer een hobby project gebleven. Met hier en daar ruzie in de tent. Nu zijn er nog minder originele Db'ers over daar. Weet niet eens meer precies wie er nu nog inzitten. Volgens mij is er laatst weer een opgestapt. Het is nooit gegroeid en verder van de grond gekomen. Decibel of DB962 was niet eens zo belangrijk.

Eigenlijk vind ik Dance Radio nog wel leuker om naar te luisteren nu. Edo Peters is ook al weer vertrokken een tijdje geleden en maakt nu een programma op Isla106. Ook een leuk station om af en toe naar te luisteren. Aantrekkelijker ook dan DB962 naar mijn mening.
Echtwel

Bericht door Echtwel »

Winst uit het verleden is geen garantie voor de toekomst zullen we maar.zeggen ......
The best way to predict the future is to to create it (Abraham Lincoln)
density1

Bericht door density1 »

dB is al jaren een hobby project natuurlijk. Welk internetstation is dat niet. Leuk dat ze er nu DAB bij hebben dat maakt het wat meer professioneler maar handel er dan ook naar. Met een goed muziekbeleid, goede marketing en zet het station op de kaart. De programmering is helemaal uitgekleed de afgelopen maanden waardoor het nu overwegend non stop is, zelfs in het weekend.
rvbracht

Bericht door rvbracht »

Altijd jammer dat soort projecten waarbij een grote naam uit het verleden wordt gebruikt die daardoor bezoedeld raakt.
Genoeg voorbeelden, zoals Veronica, Unique, Royaal, eigenlijk alle grote namen uit de jaren 80, die in deze tijd werden misbruikt.
density1

Bericht door density1 »

Oh, kijk dan ze hebben een nieuwe website. Wat vinden we er van?
Plaats reactie