D&R Airlite / Proppfrexx

Alles over software pakketten voor jouw station.

Moderators: admin6, admin6, admin6, admin6, admin6

Plaats reactie
westendradio

D&R Airlite / Proppfrexx

Bericht door westendradio » 14 jan 2019 23:23

Beste forum leden, ik ben in het bezit van de d&r airlite maar loop tegen een probleem aan betreft knop nonstop. Als ik de knop/funktie nonstop inschakel krijg ik alleen geluid van deck a, proppfrexx speelt wel gewoon door op deck b en c maar echter zonder geluid. Heeft iemand een idee of kan wat tips geven.
West End Radio, Muzikaal en Veelzijdig

remco_k

Re: D&R Airlite / Proppfrexx

Bericht door remco_k » 15 jan 2019 09:20

Dat is juist het idee van de nonstop knop. De hele mengtafel wordt als het ware buiten gebruik gesteld, met uitzondering van één(!) van de kanalen, dat is bij jouw 'deck a'. Ik ken proppfrexx niet, maar je moet voor elkaar zien te krijgen dat hij alles op deck a uitspeelt.
www.digiplay.nl: SHOUTcast V2 streaming compleet met gratis web app, statistieken en SSL support!

supergolfje

Bericht door supergolfje » 03 feb 2019 16:30

Enige mogelijkheid is om in ProppFrexx, de 3 decks aan de dezelfde geluidskaart toe te wijzen. Kan via de mixer, rechts klikken op deck A, B, C en daar telkens dezelfde uitgang selecteren. Kan anders ook via het algemene menu. Dan komen de 3 decks natuurlijk wel op dezelfde fader terecht.

Feivel

Bericht door Feivel » 03 feb 2019 17:14

remco_k schreef:
15 jan 2019 09:20
Dat is juist het idee van de nonstop knop. De hele mengtafel wordt als het ware buiten gebruik gesteld, met uitzondering van één(!) van de kanalen, dat is bij jouw 'deck a'. Ik ken proppfrexx niet, maar je moet voor elkaar zien te krijgen dat hij alles op deck a uitspeelt.
Proppfrexx is ontworpen voor 3 spelers. Anders werkt het niet helemaal of helemaal niet ;-).

peradise

Bericht door peradise » 15 mei 2019 22:03

Hi,

Ik weet niet of je het al opgelost hebt, maar ik zou het volgende doen. Een klein script aan het event van je non-stop knop hangen (dit kun je gewoon doen via de gpio extender). Op het moment dat je dan in non-stop mode gaat dan verander je de routing zodat alle players uitkomen op 1 mixer kanaal. Als je dan weer uit non-stop mode gaat verander je de routing ook weer zodat alle players weer op aparte schuiven binnen komen. Je zou ook de alternative routing functies kunnen gebruiken, maar daar ben ik persoonlijk niet zo'n fan van.

Gr,

Per
http://www.onairtools.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.proppfrexx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Proppfrexx" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie