Propfrexx en Pluxbox Radiomanager

Alles over software pakketten voor jouw station.
Plaats reactie
RADIORFM

Propfrexx en Pluxbox Radiomanager

Bericht door RADIORFM » 16 nov 2018 20:41

Hoe kan ik zorgen dat propfrexx een file maakt (mag ook csv zijn) die aan de onderstaande vereisten voldoet.
RmConnect is in principe in staat om alle informatie uit een gestructureerde XML te mappen naar data voor de API van RadioManager. Er zijn echter wel een minimaal aantal variabelen nodig. Voor de playlist moet RmConnect bijvoorbeeld wel weten welk uur de items moeten worden ingeladen, bij voorkeur staat dat in een los element in de XML, maar dit kan eventueel ook uit een item worden gehaald. In het voorbeeld wat je meestuurd zie ik dat helaas niet terug. Het systeem kan zo niet weten waar de playlist zal moeten worden ingeladen.
Verder zijn er per item in principe drie dingen nodig: duratie, type en extern ID. De eerste twee staan zo te zien wel in de XML, maar er lijkt geen duidelijk ID in te staan per Item. Die laatste is vooral noodzakelijk als je ook gebruik wil maken van de Now Playing functionaliteit en moet daarvoor uniek per uurblok zijn.

Als je een XML kunt exporteren met de benodigde informate, stuur deze dan gerust op, dan zal ik even kijken of ik kan helpen met het opzetten van een configuratie voor RmConnect.

Plaats reactie