OmniPlayer

Alles over software pakketten voor jouw station.

Moderator: admin6

Plaats reactie
tspronsen

Re: OmniPlayer

Bericht door tspronsen » 14 okt 2018 11:31

Ik vraag mij af of dit mag. In de gebruikersvoorwaarden van Spotify staat:
Het volgende is om geen enkele reden ook toegestaan:
  • het kopiëren, herverdelen, namaken, ‘rippen’, opnemen, overdragen, uitvoeren voor of tonen aan het publiek, uitzenden, of beschikbaar maken aan het publiek van om het even welk deel van de Spotify-service of de inhoud, of op andere manier om het even welk gebruik te maken van de Spotify-service of de inhoud die niet uitdrukkelijk is toegestaan door de overeenkomsten of onder toepasselijke wetgeving, of die op andere manier een inbreuk vormt op de intellectuele eigendomsrechten (zoals copyright) in de Spotify-service of de inhoud of om het even welk deel ervan;

Zwarte Stoomboot

Bericht door Zwarte Stoomboot » 14 okt 2018 11:46

tspronsen schreef:
14 okt 2018 11:31
Ik vraag mij af of dit mag. In de gebruikersvoorwaarden van Spotify staat:
Het volgende is om geen enkele reden ook toegestaan:
  • het kopiëren, herverdelen, namaken, ‘rippen’, opnemen, overdragen, uitvoeren voor of tonen aan het publiek, uitzenden, of beschikbaar maken aan het publiek van om het even welk deel van de Spotify-service of de inhoud, of op andere manier om het even welk gebruik te maken van de Spotify-service of de inhoud die niet uitdrukkelijk is toegestaan door de overeenkomsten of onder toepasselijke wetgeving, of die op andere manier een inbreuk vormt op de intellectuele eigendomsrechten (zoals copyright) in de Spotify-service of de inhoud of om het even welk deel ervan;
Wat er allemaal wel en niet mag met Spotify weet ik ook niet, maar de tekst hierboven stond in een iets kortere vorm ook op alle singles en lp's. Een legaal station (dat dus voor auteursrechten betaalt) mag de muziek desondanks natuurlijk gewoon uitzenden.

JS

Bericht door JS » 14 okt 2018 12:28

Inderdaad, zo staat het er ook. Als het wettelijk geregeld lees buma dan is er niets aan de hand.
De radio blijft het doen!!!

Plaats reactie