non stop icm paneel D&R/airlite

Alles over software pakketten voor jouw station.
Plaats reactie
westendradio

non stop icm paneel D&R/airlite

Bericht door westendradio » 02 sep 2018 15:35

Ik ben van plan om de D&R airlite in huis te halen, maar heb een vraag, ik draai graag live, maar wil ook gebruik maken van de non stop programmering, ben ik dan verplicht om de desbetreffende kanalen van de spelers open te laten staan tijdens non stop, of kan ik gebruik maken van de non stop op het paneel, en overult deze dan het hele paneel. Ik maak gebruik van proppfrexx automatisering, en niet van mairlist. Ik kan niet op het desbetreffende proppfrexx forum vinden hoe dit in zijn werking gaat (of ik lees er finaal overheen).
West End Radio, Muzikaal en Veelzijdig

tspronsen

Re: non stop icm paneel D&R/airlite

Bericht door tspronsen » 02 sep 2018 19:55

westendradio schreef:
02 sep 2018 15:35
Ik kan niet op het desbetreffende proppfrexx forum vinden hoe dit in zijn werking gaat (of ik lees er finaal overheen).
Het is een functie van de mengtafel dus je moet in de documentatie van de Airlite kijken.

Op de website van D&R staat bij de Airlite:
The NON STOP button at the top of the design routes USB channel 4 to the program output when activated.
Als je de non stop functie op de Airlite activeert dan wordt de ingang van kanaal 4 direct verbonden met de master output. Hierdoor kun je de Airlite buiten de uitzending gebruiken voor andere toepassingen.

peradise

Bericht door peradise » 18 sep 2018 16:46

Dat hangt er een beetje vanaf hoe je hem instelt. Je kunt ProppFrexx op de non-stop knop van je Airlite laten reageren en dan vervolgens de routing van de interne mixer van Proppfrexx laten aanpassen. Zodat alle players naar 1 kanaal gaan (wat dan usb4 van je Airlite is). En als je dan uit non-stop mode gaat dan kun je de players weer automatisch naar losse kanalen laten gaan.
http://www.onairtools.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.proppfrexx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Proppfrexx" onclick="window.open(this.href);return false;

SjoerdFm

Bericht door SjoerdFm » 17 okt 2018 09:05

Ik doe het via alle uitgangen ook via copie naar de digitale uitgang van de geluidskaart te sturen. Enig wat ik moet doen is in stereotool even de input moet wijzigen van Analooog (live) in of naar digitaal ( dan kan ik mijn mixer gewoon gebruiken voor andere dingen) Kan misschien anders maar zo gebruik ik het momenteel. Waarschijnlijk kan jou mixer wat meer, ik gebruik een analoge waar geen routing mogelijk is. Soms is het zo dat je je fader voor naar twee uitzonderlijke kanalen kan sturen. PGM Of Aud of Aux uitgang.

Succes

westendradio

Bericht door westendradio » 06 feb 2019 13:47

En dan ben ik benieuwd hoe je dat insteld, kan het namelijk nergens vinden.
peradise schreef:
18 sep 2018 16:46
Dat hangt er een beetje vanaf hoe je hem instelt. Je kunt ProppFrexx op de non-stop knop van je Airlite laten reageren en dan vervolgens de routing van de interne mixer van Proppfrexx laten aanpassen. Zodat alle players naar 1 kanaal gaan (wat dan usb4 van je Airlite is). En als je dan uit non-stop mode gaat dan kun je de players weer automatisch naar losse kanalen laten gaan.
West End Radio, Muzikaal en Veelzijdig

Plaats reactie