ProppFrexx

Alles over software pakketten voor jouw station.
Plaats reactie
froz0

Re: ProppFrexx

Bericht door froz0 » 09 aug 2015 12:37

draait hier :) en prachtige upgrade geworden

adegarde

Bericht door adegarde » 13 aug 2015 19:20

Beste forum leden, ik probeer me ook te verdiepen in Propfrexx. Nu heb ik echter al wel een playlist kunnen maken die ik met de scheduler op kan roepen. Toch zit ik met een probleem. Ik krij het nanemlijk niet voor elkaar om er jingle's in te voeren zodat ie om de 4 track een jingle pakt. Ook het nieuws krijg ik niet voor elkaar. Wie kan er een duidelijke antwoord geven. Alvast bedankt.

froz0

Bericht door froz0 » 15 aug 2015 18:46

adegarde schreef:Beste forum leden, ik probeer me ook te verdiepen in Propfrexx. Nu heb ik echter al wel een playlist kunnen maken die ik met de scheduler op kan roepen. Toch zit ik met een probleem. Ik krij het nanemlijk niet voor elkaar om er jingle's in te voeren zodat ie om de 4 track een jingle pakt. Ook het nieuws krijg ik niet voor elkaar. Wie kan er een duidelijke antwoord geven. Alvast bedankt.

zo dus :)

Afbeelding

peradise

Bericht door peradise » 19 aug 2015 11:41

Dat kan inderdaad prima en eenvoudig op de manier dei froz0 daar aangeeft. Een andere manier is om de optie te gebruiken die boven je script regels staat.

Kies daar bij "Jingles" voor een cartwall library (moet je die wel eerst even aangemaakt hebben). Vervolgens zet je de Range van bijvoorbeeld 3 tot 5. Count laat je op 1 staan en op Random.

Wat ProppFrexx dan zelf gaat doen is na minimaal 3 tracks en maximaal 5 tracks random een jingle toevoegen. Je hebt dan niet exact om de 4 tracks een jingle (kan wel, zet je de range op min 4 en max 4). Maar door de range te gebruiken wordt je playlist iets dynamischer.
http://www.onairtools.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.proppfrexx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Proppfrexx" onclick="window.open(this.href);return false;

adegarde

Bericht door adegarde » 21 aug 2015 14:36

peradise schreef:Dat kan inderdaad prima en eenvoudig op de manier dei froz0 daar aangeeft. Een andere manier is om de optie te gebruiken die boven je script regels staat.

Kies daar bij "Jingles" voor een cartwall library (moet je die wel eerst even aangemaakt hebben). Vervolgens zet je de Range van bijvoorbeeld 3 tot 5. Count laat je op 1 staan en op Random.

Wat ProppFrexx dan zelf gaat doen is na minimaal 3 tracks en maximaal 5 tracks random een jingle toevoegen. Je hebt dan niet exact om de 4 tracks een jingle (kan wel, zet je de range op min 4 en max 4). Maar door de range te gebruiken wordt je playlist iets dynamischer.

Ik heb deze manier getest maar zonder resultaat. Hij zet echter alleen een jingle aan het begin van de playlist en 1 jingle op het laatst van de playlist. Niet zoals het hoort om de 3,4 of 5 tracks.

Ook ben ik al dagen bezig om een playlist te maken met een uurafsluiter dan een jingle dan het nieuws en daarna weer een uuropener gevolgd door 18 tracks. Nu weet ik inmidels hoe ik die 18 tracks kan laten laden maar de afsluiter en dergelijke krijg ik niet echt voor elkaar met het gevolg dat het nieuws meestal later begint dan op het hele uur.

SiriusRadio

Bericht door SiriusRadio » 25 aug 2015 07:39

Per. Het is misschien langzaam een idee om eens een propfrexxdagje te organiseren?
Will -+dance

Your Choice

Bericht door Your Choice » 25 aug 2015 11:14

Zo snel al? :lol: nee ik denk dat er heel veel animo voor zal zijn waaronder ikzelf. het is al een lange tijd geleden dat dit ook al eens voorgesteld was, we wachten af...

SiriusRadio

Bericht door SiriusRadio » 25 aug 2015 13:22

Your Choice schreef:Zo snel al? :lol: nee ik denk dat er heel veel animo voor zal zijn waaronder ikzelf. het is al een lange tijd geleden dat dit ook al eens voorgesteld was, we wachten af...
Ik weet dat Per het heel druk heeft, maar wie weet?

Dukard

Bericht door Dukard » 25 aug 2015 21:16

Your Choice schreef:het is al een lange tijd geleden dat dit ook al eens voorgesteld was, we wachten af...
Dat was rond december 2013 ... en Tja, ... de vraag is denk ik niet wanneer het er van gaat komen, maar eerder of ... :))
Aan VST-plugins passen geen 19" rack-oren ....

adegarde

Bericht door adegarde » 25 aug 2015 21:44

Of zoals al eerder besproken is, een Nederlandse handleiding.

peradise

Bericht door peradise » 31 aug 2015 13:17

tja... ik weet dat er een hoop mensen zijn die graag een ProppFrexx dag willen. Maar aan onze kant blijft hetzelfde punt nog steeds een beetje het probleem... tijd... We zijn aan het overleggen over een nieuwe demo ruimte in wat meer het zuiden van het land, dit ook omdat we een hoop werk hebben in België. Samen met dat traject zijn we ook aan het kijken of we iemand extra in dienst gaan nemen voor oa de ProppFrexx trainingen en verkoop.

Wij willen absoluut nog altijd graag een demo dag houden. Ik ben vorige week nog bij D&R geweest en die willen hier ook nog wel wat voor betekenen (om de koppelingen met hun mixers te tonen). Maar zijn er hier dan ook nog mensen die zouden kunnen assisteren bij zo'n demo dag? Want met een paar mensen zetten we het natuurlijk sneller op ;-)
http://www.onairtools.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.proppfrexx.com" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.facebook.com/Proppfrexx" onclick="window.open(this.href);return false;

SiriusRadio

Bericht door SiriusRadio » 31 aug 2015 13:39

Tuurlijk Per, count me in

Dukard

Bericht door Dukard » 31 aug 2015 21:08

Op zich wel jammer dat het het 'demopunt' richting het zuiden wordt verplaatst, maar als het niet helemaal in zuid-limburg en/of brabant is ben ik ook zeker van de partij om een handje te helpen.

SiriusRadio

Bericht door SiriusRadio » 01 sep 2015 09:18

Dukard schreef:Op zich wel jammer dat het het 'demopunt' richting het zuiden wordt verplaatst, maar als het niet helemaal in zuid-limburg en/of brabant is ben ik ook zeker van de partij om een handje te helpen.
Bij uitstek het moment om eens lekker een dagje uit te zijn in zuid oost Nederland :D

Will

Dukard

Bericht door Dukard » 01 sep 2015 20:46

SiriusRadio schreef:
Dukard schreef:Op zich wel jammer dat het het 'demopunt' richting het zuiden wordt verplaatst, maar als het niet helemaal in zuid-limburg en/of brabant is ben ik ook zeker van de partij om een handje te helpen.
Bij uitstek het moment om eens lekker een dagje uit te zijn in zuid oost Nederland :D

Will
Heb je een punt mee :D

-bier

Plaats reactie