ProppFrexx

Alles over software pakketten voor jouw station.
Plaats reactie
marckxz

Re: ProppFrexx

Bericht door marckxz » 16 jul 2012 16:47

RBS schreef:Heb spijt dat ik de evenementenzender VRB te laat heb ontdekt dit jaar anders was ik eens komen kijken naar de ProppFrexx-automatisatie en de werking ervan in bedrijf in Belsele.
Dan had je raar opgekeken, want VRB draaide de voorbije twee edities met Hardata's Dinesat XP.
De screenshots op de eerdere post zijn van een testopstelling. Dat neemt uiteraard niet weg dat je bij een volgende editie van VRB een kijkje mag komen nemen.

marckxz

Bericht door marckxz » 16 jul 2012 17:10

koentje1099 schreef:Ik Snap je niet helemaal kun je het wat duidelijker uitleggen
Mag ik even een vraag terugstellen? Heb je de handleiding al gelezen? Heb je al wat getest met het pakket?

Dan zoals gevraagd een verduidelijking:
Bij Libraries duid je aan in welke folder je nieuwsbestand staat. Vervolgens check je of het mixpunt en het type audiobestand goed staat (vind je onder de toets 'Edit Tag') (zie http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=391628#p391628).

ProppFrexx stelt z'n playlist samen aan de hand van scripts. Hoe zo'n script er uit kan zien, toon ik in de twee screenshot (zie posting http://www.radioforum.nl/viewtopic.php?p=391628#p391628)

Veel eenvoudiger kan ik het niet uitleggen.

sandelandfm

Bericht door sandelandfm » 17 jul 2012 11:34

Hallo, is er in proppfexx ook een voicetrack functie die werkt met de intro van de nummers net zoals bijvoorbeeld station playlist wel heeft maar sam niet?

mvg joeri

espresso

Bericht door espresso » 17 jul 2012 12:16

De gebruikshandleiding op de site van proppfrexx al een gedownload? Daar wordt deze vraag gewoon beantwoord

marckxz

Bericht door marckxz » 17 jul 2012 12:51

sandelandfm schreef:Hallo, is er in proppfexx ook een voicetrack functie die werkt met de intro van de nummers net zoals bijvoorbeeld station playlist wel heeft maar sam niet
De handleiding van ProppFrexx is nog niet volledig maar voicetracken kan je wel op dezelfde als je een liveprogramma doet. Je kan ook gebruik maken van de cardwall ed. Er is een apart Voicetrackvenster maar je kan het ook doen via segue-editor. De werking van segue-editor staat uitgelegd op pagina 186 van de handleiding http://www.proppfrexx.radio42.com/v3/Pr ... 20v3.0.pdf.

Op het forum van ProppFrexx vind je wel een volledige uitleg van de voicetrackmodule: http://www.proppfrexx.radio42.com/forum ... voicetrack.
Vragen hierover stel je ook best op dat forum. Lees het topic, speel er mee in de demoversie of je betaalde versie. Succes!

RBS

Bericht door RBS » 17 jul 2012 23:07

marckxz schreef:
RBS schreef:Heb spijt dat ik de evenementenzender VRB te laat heb ontdekt dit jaar anders was ik eens komen kijken naar de ProppFrexx-automatisatie en de werking ervan in bedrijf in Belsele.
Dan had je raar opgekeken, want VRB draaide de voorbije twee edities met Hardata's Dinesat XP.
De screenshots op de eerdere post zijn van een testopstelling. Dat neemt uiteraard niet weg dat je bij een volgende editie van VRB een kijkje mag komen nemen.

Oh leuk. Heeft die Dinesat ook twee players voor live-assist ?
Lijkt me mooi afgewerkt programma maar dat vind ik niet echt terug. Support in Engels/Spaans ?
Radio, het theater van de verbeelding - Bouwjaar 1966 - na 31 jaar serieus radiogaar !

marckxz

Bericht door marckxz » 18 jul 2012 15:41

Dinesat heeft:
1 player voor hoofdplaylist
1 player voor reclame
2 aux players voor muziek (= 3 players voor live-assist)
2 cardwalls
database heeft ook een eigen player

RBS

Bericht door RBS » 19 jul 2012 10:31

marckxz schreef:Dinesat heeft:
1 player voor hoofdplaylist
1 player voor reclame
2 aux players voor muziek (= 3 players voor live-assist)
2 cardwalls
database heeft ook een eigen player

vind dat hun site zeer summier is qua informatie maar het ziet er wel gelikt uit. Maar bon dat is hier even afwijken van het onderwerp gezien het een andere automatisatie/live-assist betreft.
Radio, het theater van de verbeelding - Bouwjaar 1966 - na 31 jaar serieus radiogaar !

sandelandfm

Bericht door sandelandfm » 20 jul 2012 15:33

Hallo, ik ben door al dit lezen behoorlijk enthousiast geworden over proppfrexx, nou vroeg ik me af wat nou de grote verschillen zijn met onderandere station playlist studio en sam broadcaster, ik draai nu namelijk op sam broadcaster. voor deze prijs van proppfrexx lijkt het me een behoorlijk uitgebreid pakket.

en mocht ik tot de keuze komen om dit pakket aan te schaffen is er dan een andere bataaloptie dan paypal?

mvg joeri

marckxz

Bericht door marckxz » 20 jul 2012 18:39

Of er meerdere betaalopties zijn, kan je hier checken: http://www.proppfrexx.radio42.com/v3/contact.html" onclick="window.open(this.href);return false;

sandelandfm

Bericht door sandelandfm » 22 jul 2012 21:17

hallo, zit er in proppfrexx ook een request-verzoek functie waarin luisteraars via een php pagina request kunnen aanvragen net zoals bij onderandere Sam?

mvg joeri

marckxz

Bericht door marckxz » 23 jul 2012 14:26

ProppFrexxkan HTTP-requests ontvangen. Meer info op het forum van ProppFrexx.
- http://www.proppfrexx.radio42.com/forum ... p?f=8&t=37" onclick="window.open(this.href);return false;

sandelandfm

Bericht door sandelandfm » 23 jul 2012 15:21

okee bedankt voor het antwoord, al is mijn engels niet bijster goed helaas, begrijp ik als ik het forum lees dat het wel mogelijk is om verzoekjes live bij de dj binnen te krijgen maar nog niet tijdens de non stop dat het programma ze zelf afspeeld, of begrijp ik dit verkeerd?

mvg joeri

marckxz

Bericht door marckxz » 23 jul 2012 18:40

Dat heb je goed begrepen. Een echt verzoekjesinterface staat wel op de wishlist dus vroeg of laat zal het wel toegevoegd worden.

RBS

Bericht door RBS » 24 jul 2012 07:28

marckxz schreef:Dat heb je goed begrepen. Een echt verzoekjesinterface staat wel op de wishlist dus vroeg of laat zal het wel toegevoegd worden.
Marc gebruik jijzelf proppfrexx ?

Plaats reactie