Freeplayer verzameltopic

Alles over software pakketten voor jouw station.
dennus

Re: Freeplayer verzameltopic

Bericht door dennus » 11 mar 2012 22:33

Bedankt mannen!

Volgens mij is dit 'em wel. Merk wel dat ik 2 keer keer op CONNECT moet klikken voor hij hem herkent.
Maar okay, we gaan er even mee aan de knutsel!
"als je me zoekt zit ik in de REEEDIEEEOO studio!"

Joop

Bericht door Joop » 25 mar 2012 16:38

Is er een plaats waar ik een overzicht kan zien van alle gemelde bugs? Ik heb een paar pagina's van dit topic doorgebladerd, maar heb niet echt het idee dat ik nu een overzicht heb.

DU

Bericht door DU » 25 mar 2012 22:12

waarom wil je een overzicht van alle bugs dan als ik vragen mag?

Gr DU
Stereo is a human creation

dennus

Bericht door dennus » 25 mar 2012 22:28

Ja, dat is een goede? Vraag even aan de mannen van Apple of ze al hun bugs op een lijstje willen zetten... hahahahaha
"als je me zoekt zit ik in de REEEDIEEEOO studio!"

DJPatrick

Bericht door DJPatrick » 25 mar 2012 23:34

Dat is geen stomme vraag, in tegendeel zelfs.
Met mijn eigen project bouw ik ook een ' Bugtracking- tool' zodat men inzicht heeft in de -al gemelde en opgeloste bugs.
Wellicht wil Joop voorkomen dat hij 100 bugs gaat melden, die al gemeld zijn.

@Dennus,
Ja apple en dergelijken hebben een ' software-bug lijst ' anders wordt het een zooitje wat nu in welke versie is opgelost.
KRSRadio

DU

Bericht door DU » 25 mar 2012 23:47

Ik heb nooit bedoelt dat het een "stomme vraag"zou zijn, ik ben alleen benieuwd

daarom vroeg ik waarom hij dat graag wilde weten zodat ik niet ("100") antwoorden hoef te geven waar hij niets aan heeft.

maar voor zover ik weet kunnen wij als gebruiker niet bij een lijst waar alle bugs op staan.
wat wij wel kunnen zien op de website welke dingen er debugged zijn bij elke versie die online komt.

wat er bij versie 3.1 staat is:
Verdonschot.eu schreef:11-03-12 update for Velleman USB kit (new series) and removed error , 'file not found' on startup and hotkeys loaded correct now.
en dit is versie 3.1 dus zijn alleen deze bugs eruit gehaald. bugs die jij vind zullen er dus nog niet uitgehaald zijn, of in ieder geval niet in een versie die voor ons online staat.

beste wat je kan doen is even naar Richard mailen, krijg altijd snel een mailtje terug.
maar het is ook handig om ze hier te melden want misschien heeft 1 van ons een oplossing.

GR DU

Joop

Bericht door Joop » 26 mar 2012 19:38

Het was inderdaad om ervoor te zorgen dat ik geen dubbele bugs zou melden.
Komende dagen ga ik weer even flink aan de slag ermee. Alles wat ik tegenkom post ik hier dan even.
Ik was bijvoorbeeld al tegengekomen dat hij mijn mixer instellingen niet bewaart. Ik vroeg me af of ik ergens een save knopje over het hoofd had gezien of dat het hoort dat bij elke keer opstarten alle schuifjes weer vol open staan.

Wissewasje

Bericht door Wissewasje » 27 mar 2012 18:52

Een publieke bugtracker zou op zich handig zijn ja, dat zie je vaak bij ' community' software.

JohnB

Bericht door JohnB » 04 apr 2012 23:22

vanavond Freeplayer 3 getest met een M-audio Delta44 geluidskaart , freeplayer weigert te gaan spelen, totdat ik eerst een ander audio programma opstart, daarna doet hij het wel, iemand enig idee?

djgait

Bericht door djgait » 07 apr 2012 00:56

Heeft met de stuurprogramma's te maken. free draait niet op de oude drivers, maar wel op de nieuwe en met dalet is het bv andersom. De delta 44 en 410 zijn legacy kaarten....download de legacy drivers voor de delta series en het moet goed komen.

Check ook je audiosettings

Joop

Bericht door Joop » 08 apr 2012 13:59

Ik kom in ieder geval een aantal dingen tegen als ik met freeplayer aan de gang ben:

- Als ik vanuit de windows explorer muziek in freeplayer drag, komen er dingen in de verkeerde kolommen te staan. alle filenames zijn dan 0..dat maakt het er echt overzichtelijk op
- in de explorer die ingebouwd zit (waarom zit er eigenlijk nog een tabje met een windows 3.11 explorer in?) kun je niet sorteren enzo..dat maakt het vrij stug in gebruik
- Ik heb een directory met muziek waarom ook bestandjes van ots staan. omdat ik niet kan sorteren en het via de windows explorer niet goed gaat, wil ik alle mp3 bestanden toevoegen, maar omdat hij ook die ots bestandjes laat zien, selecteer ik die dus mee (geen zin om 300 keer met de muis te moeten klikken). dat gaat niet goed, hij zet dan 1 mp3 in freeplayer, geeft geen foutmelding maar stopt er daarna gewoon mee. misschien handig om alleen de ondersteunde bestandsformaten te laten zien in de ingebouwde explorer?

Verder natuurlijk wel mijn complimenten hoor!

DU

Bericht door DU » 08 apr 2012 17:16

Joop schreef:- in de explorer die ingebouwd zit (waarom zit er eigenlijk nog een tabje met een windows 3.11 explorer in?) kun je niet sorteren enzo..dat maakt het vrij stug in gebruik
het is veel makkelijker om playlist builder te gebruiken, die kan je namelijk ook gebruiken als database.
kan je bij elke track de intro/outro/offset instellen zodat je dus ook mooiere doorstarts hebt als je automaat aan hebt staan.
Joop schreef:- Ik heb een directory met muziek waarin ook bestandjes van ots staan. omdat ik niet kan sorteren en het via de windows explorer niet goed gaat, wil ik alle mp3 bestanden toevoegen, maar omdat hij ook die ots bestandjes laat zien, selecteer ik die dus mee (geen zin om 300 keer met de muis te moeten klikken). dat gaat niet goed, hij zet dan 1 mp3 in freeplayer, geeft geen foutmelding maar stopt er daarna gewoon mee. misschien handig om alleen de ondersteunde bestandsformaten te laten zien in de ingebouwde explorer?
1. als je met je muis in een leeg veldje gaat staan dan klikken/vast houden en dan naar beneden en naar links of rechts slepen dan kan je toch alles selecteren naar keuze? dus stop je met slepen als je bij de ots files komt. moet je natuurlijk wel eerst even sorteren op type in windows verkenner.
2. je kan ots files importeren in playlist builder. dan heb je 2 vliegen in 1 klap.

GR DU

florisboekee

Bericht door florisboekee » 11 apr 2012 20:27

waar kan ik freeplayer downloaden?
want ik kan niet op verdonschot.eu

dj-chris

Bericht door dj-chris » 11 apr 2012 21:12

florisboekee schreef:waar kan ik freeplayer downloaden?
Op de site van Richard Verdonschot.
Dan heb je een uitdaging!
Misschien komt het doordat Richard een vernieuwde site heeft. Ga is naar z'n website, en druk dan is op F5.
Wil nog wel is helpen. -bier
Je hebt lokaal nieuws en wereldnieuws,alleen kan lokaal nieuws ook wereldnieuws zijn!

DU

Bericht door DU » 11 apr 2012 22:21

florisboekee schreef:waar kan ik freeplayer downloaden?
op wat voor manier kan je niet op de website komen?

welke browser gebruik je?

GR DU

Plaats reactie