Nieuwe linux radio automatisering.

Alles over software pakketten voor jouw station.
jren

Re: Nieuwe linux radio automatisering.

Bericht door jren » 09 jun 2017 09:56

Ik wil het graag een keertje proberen. Ik ben al op de website geweest maar bij mij wordt geen iso geladen. Doe ik iets fout?

sverrips

Bericht door sverrips » 13 jun 2017 23:11

Mensen, ik ben een week op vakantie geweest tussen 6 en 13 juni in Spanje. Tijd om even te reageren:

DJPatrick:

Je hebt helemaal gelijk. Helaas is het zo dat bij omroep Ede het een en ander steeds mis ging met onze hoofd radio-automatisering en die er steeds uit klapte. Het is van de technicus die ermee bezig is een reden om voor iets door te gaan of niet. Ik ondersteun hem met een noodsysteem en dat draait nu al zeker 2 jaar en geen enkel probleem. Maar ik erken dat je gelijk hebt. Ik kan gewoon niet tippen aan de pakketten die er momenteel te krijgen zijn. Qua overgangen en geluid klinkt het perfect, qua layout loopt het voor de meeste mensen achter in tijd. En eerlijk gezegt wil ik graag mensen helpen, maar als het pakket te groot zou worden, dan weet ik niet of ik het nog wel leuk vindt !

Jren:

Ik weet niet zo goed wat je fout doet. Ik kijk zo even, maar als je op de ISO klikt, zou hij moeten beginnen met downloaden van de ISO. De iso moet je op DVD branden en dan van booten. Je hebt windows dus NIET nodig. Voor perfecte overgangen (van DVD gaat dat lastig, aangezien deze te traag reageerd) is eigenlijk een bootable USB vereist of een installatie op de harddisk vereist. Stuur me een e-mail als je er niet uit komt stephan@verrips.email

Edit: Ik zie inderdaad dat er iets fout gaat. Ik ga het nu corriceren ! Probeer het morgen nog eens.

Edit2: Naam (verwijzing) naar ISO bestand niet goed. Hij verweest naar de oude bestand die ik voor de vakantie vervangen had voor een nieuwe. Nu werkt het weer ;)

jren

Bericht door jren » 20 jun 2017 14:02

Top. ik ga downloaden.

sverrips

Bericht door sverrips » 22 jun 2017 23:07

jren schreef:
20 jun 2017 14:02
Top. ik ga downloaden.
Gelukt ? Hulp nodig ?

Plaats reactie